Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Проблеми с колата


diana_kraice

Recommended Posts

Здравейте на всички,


Казвам се Диана и съм горда шофьорка на Шкода Октавия 1999 г, бензин 1,6 – 75 коня-бензин.


Като я купих Януари тази година съм сменила, всички ремъци – включително ангренажен ремък + ролката, термостат, масло, филтри, спирачни дискове и свещи. Казвам всичко това, за да потърся пробелмите които ми създава колицата в момента. Моля Всички, не ми се подигравайте понеже съм жена – разбирам от коли да кажем прилично, но не мога да установя слените причините:


  1. Като запаля и тръгна давам на 1-ва и всичко е ок, превключвам на 2 - ра и ми забива муцуната – пояснявам все едно губя мощност. Сменила съм свещите на марка BERU са – предполагам че проблема е в кабелите – спряла съм се на тези http://store.emk-33....ti-marelli.html . Акумулатора ми е нов, там не търсете проблема – иначе приемам всякакви други предположения!
  2. Втория ми проблем – сменила съм всички филтри включително и този на купето, но като пътувах за морето ме валя 2 часа дъжд. Запотяваха ми се всички прозорци и се налагаше на 20 мин. Да пускам климатика за 30 секунди, за да ми изчисти прозорците. Питането ми това от какво може да е? Зимата не съм имала проблем, това стана сега лятото и то е само при дъжд? 
  3. Харчи малсо и то много, сменила съм всичко без сегменти, предполагамм че е от тях. Обаче установих друг проблем, при смяната на маслото пое само 3 литра и пръчката ми мина над максимума? Невъзможно е или поне аз не мога да си го обясня. Възможен проблем е да не ми отчита правилно пръчката.                                                                                                
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Бих те посъветвал да смениш и бобината.

2.В дъжд е нормално това, което описваш.Ако е заседнала клапата за рециркулация. Аз винаги карам с включен климатроник и нямам проблем.

Ако стане много студено, подпри го с пускане на парното. Климатика изсушава входящия въздух. Така стъклата не се потят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Бих те посъветвал да смениш и бобината.

2.В дъжд е нормално това, което описваш.Ако е заседнала клапата за рециркулация. Аз винаги карам с включен климатроник и нямам проблем.

Ако стане много студено, подпри го с пускане на парното. Климатика изсушава входящия въздух. Така стъклата не се потят.

 

За бобината не съм и предполагала, другата седмица отивам за цялостна диагностика на автомобила така че ще видя какво ще ми кажат.

Благодаря колега за съвета както и на всички останали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.Ако е заседнала клапата за рециркулация.

 

Да, и това е възможно.

При О1 парното и компресора на климатика могат ли да работят независимо? На старата ми Тойота можеха...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и това е възможно.

При О1 парното и компресора на климатика могат ли да работят независимо? На старата ми Тойота можеха...

 

Могат и са напълно независими единственото им общо е радиатора. Демек като пусна парното си работи само той, но като включа на климатик се отваря една клапа и започва той да работи. Надявам се да го обясних правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм,не знам за кое общо тяло говориш?

Изпарителя на климатика няма нищо общо с радиаторчето на парното.

Бобината на диагностика няма да я хванат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На О1 със сигурност могат да работят климатика и парното едновременно. Доста често го ползвам като се изпоти предния прозорец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Айде пак да се разпиша, след миналогодишното отваряне на двигателя колата пак е в бокса за мой ужас. И този път е още по сериозен ремонта и ако и сега не спре да харчи масло и да пуши първото дере е мойто.  :angry:  Давайте идеи какво може да е, не са сегменти, биални лагери смененеи са.

Не знам дали е било грешка, но миналата година не шлайфаха главата и сега кривина няма? Сега пуши два пъти повече от преди, видно е, че теча от гарнитурата, целия двигател е в масло. Само 1- ва свещ е омаслена, компресията е на 15. На 1- ви цилиндър има нагар на 4- ти е много малко. 2-ти и 3-ти са перфектни.

Отивам за смяна на гарнитура на глава + шлайфане, фланец за антифриз / баси ужаса само той е 65 лева/, маншон на рейка, смяна на масло + всички филтри. Заминали са и тампоните на радиатора, предни амортисьори + дискове - макар че се предполага че тресе от накрайниците - но няма да рискувам.

До тук само частие са ми 700 лева, без труд - а се пазарях да я боядисам. И някой ми обеща да ми помага да я изтъркаме - щото все не бил моя ред за боя да му се невиди. Неква Голфия била наред, затова сега ми помагайте със заместващ автомобил моля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диана много е неприятно това което се случва.За съжаление не мога да ударя рамо за " заместващ " автомобил , че имам само един , а и утре влиза при бояджия и моята .Пожелавам ти това да е последния голям ремонт който правиш и след това да караш безпроблемно. Успех !

И поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой фланец на антифриза струва 65лв?

Не шлайфайте блока.

И какви са тия тампони на радиатора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой фланец на антифриза струва 65лв?

Не шлайфайте блока.

И какви са тия тампони на радиатора?

 Една пластмаса образовах се - нарича се термостатно тяло - през него минават един болюк маркучи, заедно с термостат и капачка / дали го обясних правилно не знам/

Блока няма да се пипа, главата се шлайфа с напасване на клапани и фрезоване, смяна на водачи.

Тампоните са два горни и два долни - те се оказаха най евтини. Те държат водния радиатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампоните са два горни и два долни - те се оказаха най евтини. Те държат водния радиатор.

Във вашата фирма за тел не сте ли чували ? :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във вашата фирма за тел не сте ли чували ? :P

Чували сме е и ? Искам си колата, но здрава, очаквам да почнат да сглобяват и да видя какво още ще излезе.  :nea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Давайте идеи какво може да е, не са сегменти, биални лагери смененеи са.

 Сега пуши два пъти повече от преди, видно е, че теча от гарнитурата, целия двигател е в масло. Само 1- ва свещ е омаслена, компресията е на 15. На 1- ви цилиндър има нагар на 4- ти е много малко. 2-ти и 3-ти са перфектни.

 

Биелните лагери нямат връзка с проблема. От къде знаеш, че не са сегменти?

Значи тече масло отвсякъде. И вътре и отвън.От гарнитурата на главата/нали/ да тече масло..... Аз не съм виждал! Знаеш ли колко трябва да е крива главата? Точно толкова за да се набърбалякат/налеят/ цилиндрите на самотек с антифриз.

За да цапа свещ, мисля е от маслени сегменти. Те не са споменати в ремонтните дейности. Там на водачите трябва да има масло събирателни гумички. По-скоро ще сменят гумичките, ама са ти "писали" водачи

Даже много си в час с автомобилите, като за жена. Дано в сервиза не злоупотребят с твоето отчасти неразбиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлата пуши когато си иска като Икарус с "Екодвигател", и в следващия момент е Ок, все едно е чисто нова. За мен проблем надолу по мотора няма, съмнява ме и водачите да са проблемни, залагам на гумички. Съмнява ме и главата да е била крива, но вече е шлайфана, тя ако е била крива, досега е щяла да издуха 10 пъти, пък и дали е или не е си личи по старата гарнитура.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да пиша - Диана, не знам в какъв сервиз си, но ползвай белия списък - Трансексперт.

Важен е сервиза, ние няма да ти помогнем.

Саше, цапа свещи!!! бе. Тва не е от гумички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как няма да ги е нацапала, тя пушеше по околовръсното като автобус. Това масло някъде е отишло. Не ми се вярва маслен сегмент да е счупен, все пак и 4те са слагани преди това от един и същи майстор, който едва ли работи за първи път.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да се отвори двигателя наново и да се погледне от истински механик проблема няма да се отстрани.В този случай а и по–принцип диагностика не се прави онлайн по описание от аматьори а на живо от специалист.За да не съм голословен ще посоча като пример ,пренатягане шпилки на глава и пукане на блок от това.Вярно блока бе алуминиев. :hello:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че Диана споделя какво са й казали в сервиза.

А блок по-вероятно се пука от не подсушени отвори за болтовете в блока. Когато в отворите има попаднали антифриз или масло при свалянето на главата. Така, че който ще стяга глава да подсуши отворите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре миналата година отвориха главата -смениха в сервиза гумички на клапани, сегменти, гарнитура на главата - но не я шлайфаха, сложиха и нови болтове. Тогава смених кабели + свещи, съответно фсички филтри + ремъци. И разни други неща на които им бе дошло времето.

Карах я 5 000км - ма ги отсече и колата вървеше много добре, след това започна да пуши, ма не като Икарус, ми не знам като какво, колкото масло толкова и бензин -на 500 км почти литър малсло доливах. 

Мъжа ми има сервиз, но за тенекии не пипа двигатели, колата е правена при колегата му. Колата обаче започна да се сържи странно, освен че пушеше, започна да ми играят оборотите, случва ми се няколко пъти да ми гасне в дижение!!! Смених и акумулатора - има няма връзка беше си за смяна явно - проблема си остана обаче. 

До преди 2 -3  седмици започна да ми яде антифриза ма здраво. Ставам в сряда за работа, вдигам капака антифриза под минимума, доливам в петък вечер си тръгвам от работа и колата пищи зумер гледам таблтото, свети темпеатура. Отварям капка - антифриз няма ма грам??? Това са по 15 км в посока общо 90 км за три дни и да нямам антифриз, за мен не е нормално.

Прибрах се, но долях вода, защото антифриз нямах и се развиках по мъжа ми. Закара я в сервиза и я отвори, теч на масло има и то доста добре - видимо дори и от мен. Сега това което направиха до тук е че шлайфаха главата, фрезована, напасване на клапани - да ще сменят и гумичките + водачите. Не се знае в какво състояние са сегментите и не знам ще ги сменят ли, чакам да започнат да я събират и да ми казват какво още има за смяна. 

Купила съм въздушен, горивен, маслен и филтър купе, тече и от маншона на рейката и той е купен. Нови амортисьори - изпуснал е левия, и само ЕДИН вътрешен накрайник - тук се карахме яко с моя мъж, за да смени и двата. И тая пластмаса някакво тяло термостатово - дето вече не знам как да го обясня.

И ако пак започне да прави проблеми след 5 000 км по добре да се гръмна, исках да я вкарам за боя а не пак двигател да правя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"тече и от маншона на рейката и той е купен."

Няма да минеш само с маншон....за съжаление.

Успех.

Редактирано от Andro73
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ту пък ме успокои, няма що. Не знам какво още ще излезе, рейката не е правена, ако кажат и това да се прави нямам избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е протекла рейката, ама са натворили едни счупили са едната дюза и това е ново двайсет. Дорева ми се като видях цената само  :angry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да за горивния инжекцион, но тук искам да благодаря на Гената и на Малкия за помощта, ей големи сте  :plate_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.