Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

И пак за каретата или тампоните О2,1.9тди 4Х4


glocker

Recommended Posts

Здравейте,

От няколко месеца ми "върви" на едни ремонти та реших да споделя и аз какво ме тревожи! Преди 6 месеца смених съединител комплект както си е /всичко каквото трябва/. Преди месец смених биалетки и тампони. Остана обаче едно чукане за което до сега има две мнения! "Чукането" е като удар когато карам с равномерна скорост,отнема леко газта и после натисна педала...и се чува. Теориите са две,както споменах. Първата е луфт във каретата /ходих на сервиз и ми демонстрираха, че предно ляво колело има луфт/. При теста обаче на пълно завиване каретата не се чуват.... Другата теория е скъсани тампони по двигателя...

Утре ще започна с тампоните...

Колата е О2-2005 година 1.9тди 4х4 на 230 к.

Това което ме интересува е цената на вътрешно каре за моята шкода защото ми казаха цена на оригинално , която е непосилна за мен....Ако се окаже то разбира се!

Странното е ,че в един сервиз ми казаха цена 160 лева за комплект карета....

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените почват горе долу там дето казваш. Аз съм с такива за 160лв. и засега нямам оплаквания за около 30к. С уточнението, че съм си с нормално двукраково задвижване.

 

П.С. Тия 230к, реших че са коне и малко се постреснах :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените почват горе долу там дето казваш. Аз съм с такива за 160лв. и засега нямам оплаквания за около 30к. С уточнението, че съм си с нормално двукраково задвижване.

 

П.С. Тия 230к, реших че са коне и малко се постреснах :)

160 лева за вътрешното каре ли? Или това е цената на комплекта....Не мисля че има разлика в тези карета между 4х4 и обикновенното задвижване...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко струва оригиналното каре и на коя марка е, че и на мен ми предстои смяна на едно

 

Кое каре...Външно или вътрешно? Външното на различни производители ..различна цена смятай го средно над 100 лева ...Вътрешното оригинално ,каквото е сложено от завода производител е на 400 лева...Това за О2 4х4...не знам дали има разлика в тези карета от О2 само с предно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да такива цени знам и аз - от 100 до 160 лв. са "неоригинални". Оригинално с VAG щампа (ба ли го кой турчин го произвежда) мисля, че ми казаха около 300 и няколко лева ако върна старото. В Англия оригинално с VAG щампа намерих на около 200 кинта с доставката, ама не ми се рискуваше без гаранция. Това са цени за външни, незнам как е за вътрешните. Аз карам с най-скъпите от неоригиналните, не помня марката, пишеш уж Германия на кутията, ама съм наясно, че произхода е Турция. Между другото имало и някакви китайски за под 100 кинта, да знаете.

 

Апропо внимавайте с маншоните, защото аз си прецаках каретата точно с калпави маншони. Скъсха се оригиналните, видях ги на време, смених. После за една година се разпраха следващите, аз не забелязах и ..... сменях и карета. Само не ме питайте как се познават истинските. Не е по цената, щото и тия дето се скъсаха си бяха скъпи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ремонта беше направен ....ама не на каретата , а на тампоните на двигателя! Смениха ги и 4 /цена с труда 305 лева/ , Чукането обаче не изчезна напълно ,но определено не се чува както преди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.