Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Бял дим Октавия 2007


Zlatina12

Recommended Posts

Защо чак сега изкарваш тази информация? Потърси ли сервиза за рекламация? Имаш ли снимков материал, преди качване на новото турбо(и колко е било ново, оттях ли го взе или ти си оправя старото с нова средна част и просто им го занесе да го сложат) или поне след свалянето му заради предполагаемите попаднали останали неизчистени частици? Защо това го пишеш тук, а не в темата за сервиза?

Иво, това са много стари легенди, човек. Ти не си запознат, просто. Имаше го някъде описано накратко... Мисля, че беше в почти същият вид, както тук - смениха ми, не ми изчистили - и т.н. в тоя род.

 

Да не помислиш Кала, че нещо се заяждам - нищо подобно няма, светвам човека, само.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 98
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Zlatina12

    30

  • b3lq7a

    27

  • Pepino

    6

  • legaltk

    6

Най-много писали в темата

Моя опит с турбо коли ми е показал, че ако има нещо останало от старата турбина преди слагането на новата в турбо пътищата, проблема ще се появи веднага, а не след месеци каране. За това си мисля, че проблема е бил в новото турбо или нещо друго, което е счупило и старото. Но това е на база моя опит на бензинови субара!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега b3lq7a, като не си запознат защо коментираш? Венци помни случката, други колеги също помнят. Имаше го описано където трябва, беше изтрито впоследствие.

Просто давам съвет на колежката със счупеното турбо.

Юли, уважавам те, но тук бъркаш. Няма смисъл от разказване, ако искаш изтрий мнението ми, за да няма драми повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коментирах, защото исках да се запозная! За мен е важно, имам такава кола, това е уважаван във форума сервиз, може един ден и аз да отида там. Зададох конкретни въпроси, за да си изясня случая и изложих мнение на база личен опит. Съжалявам за проблемите ти, надявам се вече всичко да е наред!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..................

Просто давам съвет на колежката със счупеното турбо.

......................

В пост #55 съм го написал .............. 

Съгласен съм, че твоят съвет е базиран на горчив опит, съжалявам за което.

:hello:

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги,

Днес си взех колата с новата турбина. Разбрах от всичко прочетено до тук, че най-важното е да е било почистено всичко добре от счупената турбина....само не разбрах дали аз мога да разбера по някакъв начин, дали нещата са ок или не. След като взех колата видях,че не вдига повече от 2500 оборота...няма никаква сила. Върнах се при майстора и той, след като направихме тест със закачен компютър ми каза ден два да не качвам оборотите повиче от2500(то не и възможно) за да изхвърли старото масло и да не блокира компютъра турбината. Добре би било да я изкарам на дълъг път малко....Видях и маслото-черно като катран...но това било нормално за дизела. Сега го разбрах...но все пак от два месеца карам дизел и май ще продължа....докато не го продам.И още нещо-вие от къде зареждате гориво? Аз до сега от ОМВ.

Редактирано от Zlatina12
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Сега нещото от което най-много ме е страх е да не прецакам новата турбина.Затова,моля ви, кажете ми за какво да внимавам, какво да следя...Ясно е,че ще посетя утре или в понеделник друг сервиз за допълнително мнение....Разбирам от поста на колегата,че е напълно възможно да се счупят две турбини за отрицателно кратък период от време.

Редактирано от Zlatina12
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбината е нова, белгийска.Старата е била румънска, казаха, че това е оригинала,но не ставаше за рециклиране и взехме нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената на която а взех е 1450лв....но ми я взе приятел, който има големи отстъпки в магазина....не знам колко е реалната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво стана с английската турбина, гаранциите /на името на "майстора"/ и т.н.?

Какво значи "белгийска" - произведена там, или за там? Марка ?

Какво е това масло, дето има да го "изхвърля"... След ремонт, двигателят се "промива" - има си продукти за целта и прочие ?

Аз като смених турбина, автомобила "литна" - какво ще и разработваш ?

И защо ще продаваш автомобила, след такъв ремонт и инвестирани доста средства ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да отскочиш до сервиз "Транс Експерт", ще прегледат колата и можеш да разчиташ на професионално мнение относно колата и турбината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбината е марка Garrett, от Англия излизаше много скъпо и затова майстора предложи тази. това очаквах и аз-автомобила да литне....ама не литна, напротив-сега върви по зле от преди. със строшената турбина аз нищо не усештах....освен едно леко свирене,което мислех,че е нормално. сега го няма....ама то и турбото май не работи още добре,доколкото ми бе обяснено....Това с изхвърлянето на остатъците от старо масло и мен ме притеснява доста и няма да смея да тръгна на път извън града. А защо ще я продам-ами заради стреса, който ми причини... а и надали ще и имам доверие за пътувания. извън страната. След 4 години с бензинова кола и сменен само един спирачен маркуч съм твърдо за бензина...а може всичко да е до късмет, както казват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да отскочиш до сервиз "Транс Експерт", ще прегледат колата и можеш да разчиташ на професионално мнение относно колата и турбината.

Точно до там мисля да отскоча или до Реалтурбо.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много Pepino.Ще се обадя утре и дано ми обяснят неясните за мен неща, защото вече ми пуши мозъкът от четене за дизели, турбини, помпи и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Реалтурбо могат да я сложат на стенд, но за целта трябва да е демонтирана от колата! Няма да могат да ти помогнат! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би да не е настроен актуатора и затова да не върви както трябва?

:doubleup: ...... и аз това си помислих първо, но може да е и от много други неща.

Важното е, че няма поражения по ДВГ.

Макар, че ако е нова би трябвало от завода да е настроена и да е маркирана с белег върху лостчето/гайката на актуатора. :eusa_think:

Най-добре да се види с Ваг Ком в движение. :computer:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не, че нещо, ама този майстор ми изглежда доста "странен". Или поне по-начина по който описваш работата му.

 

Значи няма такова нещо като "турбото още не работи добре". То или работи или не работи. Няма какво да му уляга. Щом колата не върви, значи нещо не е направено както трябва. Щом колата върви по зле от преди, значи нещо сериозно не е в ред. Иди на читав майстор, докато не се е счупило нещо друго. Иначе няма какво да и пазиш или разработваш, в момента в който колата е оправена, си я караш както преди. Но само след като е оправена, в момента явно не е.

 

Иначе по началото на темата - изправно турбо с ръчкане трудно може да се счупи, колата е на малко километри. Това, че го е карала понякога на високи обороти не е зле, даже е добре. И това е дискутирано много пъти във форума. Естествено не да го кара така София - Бургас, но периодично да се попържа си е полезно.

 

Това няма нищо общо с максималната скорост и лудото каране. Както обясни дамата, колата е счупена на магситрала с 140км/ч - нищо ненормално като пътно поведение.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В петък взех колата и я изкарах на дълъг път....без много много да я настъпвам ...върви добре, за сега....Тази седмица, обаче ще я карам в Трансексперт, защото майстора не беше почистил колекторите и ЕГР- то и клапата. Не знам дали това са турбопътищата ....ама мисля, че трябваше да ги е почистил преди да сложи новата турбина....Е почисти ги, след още една известна сума пари. В гаранционната карта на турбината е посочено, че преди да бъде монтирана новата турибна трябва да се почистят турбо пътъщата.....дано поне сега вече са почистени. Не вярвам да не е знаел, че колекторите са запушени ......т.е. ако е така, повече доверие не бих имала в него. Май само в голямите сервизи трябва да си правим колите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В неделя в 2ч има среща на клуба на НИМ, ела с колата, след толкова писане за нея искам да я видя и чуя. Ще се запознаеш с членове на клуба и ще обменим информация. Може и някой клубен стикер да отнесеш. Това което не е направил твоя майстор е много лошо и не е професионално, затова по-назад в темата ти казах, че си трябва специалист или поне човек, който знае какво трябва да се направи! Ако отидеш в друг сервиз нищо чудно при последващ проблем да си измие ръцета с това и да не ти уважи гаранцията! Ако е имало останало нещо и е наранило турбото ще имаш проблем и пак ще я сменяш! Първи признаци - шум, виене, свистене от турбото и липса на мощност! Като съвет ако ходиш някъде, да е само за диагностика, докато не ти оправи нещата майстора. 

 

пс. По-назад, каза че не ти е искал пари и аз ти казах най-ниската цена на която са ми сменяли на мен турбо. Сега ти е искал пари за да си изчисти нещата? Приди това колко си платила? Имаш ли документи за сумите?

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.