Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Бял дим Октавия 2007


Zlatina12

Recommended Posts

Може, може и аз така си я карам моята. На 4та си върви до 140 добре и после 5та от 2007ма до сега 92х км не съм и "стопил лагерите" макар и да е с чип от как е на 2х км. Интересно, ако никога не си я вкарвал във високи колко ли ти е мръсно турбото? На 4та от 100км/ч нагоре и на 6та със 100км/ч нагоре разликата в ускорението е голяма... И колежката е дама!

 

Като изгасна продължи ли да пуши отзад колата?

 

Най-мръсното турбо е моето в цяла България да знаеш, защото не карам със 140 на 4-та..... А използвам 5 и 6-та скорост...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 98
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Zlatina12

    30

  • b3lq7a

    27

  • Pepino

    6

  • legaltk

    6

Най-много писали в темата

Най-мръсното турбо е моето в цяла България да знаеш, защото не карам със 140 на 4-та..... А използвам 5 и 6-та скорост...

Недей да вдигаш на 4та 140км/ч да не изкочи некой "лагер" от мотора или да не излетиш случайно - малките самолети с толкова се вдигат във въздуха, опасно е! Обслужвай я с шелски масла на 30х км или 2 год в ЕТ и не я карай в обороти, мисли си че я пазиш и й е по-добре така!

 

Не вменявайте вина на колежката, че си е счупила колата защото е карала на 4та със 140км/ч - това е смешно, надали е минала 50-100км на 4та с тази скорост и да е прегряла турбото! По-вероятно да е набирала и да се е възползвала от приятния въртящ момент в тези обороти! Дошло си му е времето на турбото, още повече, ако предния и собственик е бил от "пазещите нова кола и обслужващ по книжка"!

 

пс: Жена и кола не се развалят от каране, а от седене ;)

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, току що се върнах от майстора. Колата няма грам масло. Първо каза, че е блокирал двигателя, после ми каза, че не е. Влезло е малсо в двигателя, защото се е счупила турбината. Следобяд ще изкара маслото и ще се опита да я запали. тогава ще знам окончателното му мнение. Преди 200 км смених маслото и не е имало удар или теч от масло. Каза ми, че турбината е глътнала маслото. не знам как може да стане това, без да има индикации от компютъра, без да се усети нищо в колата. При аварията вчера не се чу тракане или нещо подобно. само лек звук от нещо като съскане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D b3lq7a ще ти обясни как стават работите..... най-вероятно редовно си сменяла маслото с шел в еуратек на 2 години и 30 000 километра, не знам от къде си го измисли това b3lq7a , при положение, че на О2 помпа дюза се сменя на 15 000 или 1 година, аз не съм чувал за 30 000 , може би той кара с поръчково масло от интернет най-истинското такова.... 

Редактирано от Cvetomir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, които дават своето мнение за проблема ми....няма смисъл, наистина да създаваме напрежение...все пак тук сме за да си помагаме със съвети. може и неправилно да съм карала колата....не знам...в същност случката стана на 5 км след караулката на изхода на София към Варна. т.е не се е движила много километри с висока скорост на ниска предавка. маслото което съм и сложила преди две три седмици е кастрол магнетек .....как го изразходва турбината за 200 км каране в града не мога да си обясня това в момента. ....нито е удряна колата, нито е закачала отдолу нещо...нищо....нито компютър, нито возията се промени. ...всичко стана за 5 секунди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D b3lq7a ще ти обясни как стават работите..... най-вероятно редовно си сменяла маслото с шел в еуратек на 2 години и 30 000 километра, не знам от къде си го измисли това b3lq7a , при положение, че на О2 помпа дюза се сменя на 15 000 или 1 година, аз не съм чувал за 30 000 , може би той кара с поръчково масло от интернет най-истинското такова.... 

И много други неща не си чувал, но виж за "лагерите" в двигателя знаеш най-много от целия форум! Хубаво, че темата ще си седи във времето да ти се смеят хората на писанията ;) Може и в "смях в залата" да сложим мненията ти. 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не знам какво да правя, колеги. Току що говорих с един приятел, който ме наведе на мисълта - дали изобщо майстора е сложил достатъчно масло в колата при смяната. но ако не беше така, нямаше ли компютъра да ми отчете, че няма масло. приятелят ми каза, че трябва да има 4.5 литра масло при смяната. майсторът ми даде една 4- литрова туба в която имаше около 200мл. останало масло. Правя я при  един майстор- приятел. В София. При същият, който смени маслото. 

Редактирано от Zlatina12
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са сериозни неща! Трябва си сериозен майстор, не е до приятел или случаен. Бих препоръчал да си избереш сервиз от белия списък и да откараш колата там! 

 

Ако е допуснал грешка твоя майстор, няма да си каже ;). Не може за 200км да остане без масло, освен ако е нямала сериозен теч! Има датчик за ниво масло, ще светне, ако остане без.

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчайте ми моля ви, сервиз в София. ако някой може да ми помогне ще съм супер благодарнна. сега ще прегледам белия списък. компютъра, най- вероятно си е добре, защото преди смяната на маслото ми изписваше - посетет сервиз след 2000 км....аз не чаках и 200 и го смених.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"изразът „ще ти стопя лагерите“, в смисъл: прекомерно натоварване", не смятам повече да влизам в излишни спорове с теб, всеки си тълкува както му е угодно... По темата, маслото по принцип за BKD го дават не знам защо навсякъде 3.8 да му се слага, но това реално е някъде малко или около минимума. Питал съм навсякъде, защо го изписват примерно 4.2 - 4.3 до 4.5 литра просто така налято отива точно до максимума на щеката. Явно е нямало достатъчно масло или е имало тук вече, едва ли някой може да каже реално, но предполагам майстора е погледнал щеката преди да ти предаде колата обслужена, но защо не ти е светнала своевременно лампата, ако е било ниско нивото, да те предупреди нямам никаква представа.......

Редактирано от Cvetomir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за тях си мислех. прочетах кометарите за този сервиз и всички са доволни от тях. ....само да разбера следобяд дали има нещо на мотора или не.турбината ще я сменя при тях. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Дано - и аз за това се моля сега. турбото ще се оправи, но двигателя.......ще пиша следобяд като разбера със сигурност. Мерси за мненията още веднъж.

Редактирано от Zlatina12
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя опит с датчици е много малък и за това разчитам само на щеката , отделно правилото е след смяна на другата сутрин проверка въпреки цялата електроника.

Дано се окаже малка белята.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много гадна случка, само да спомена, че при навлизане на голямо количество масло в вдигателя може да се получи "хидравличен удар". Дано да няма други щети освен турбото! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много гадна случка, само да спомена, че при навлизане на голямо количество масло в вдигателя може да се получи "хидравличен удар". Дано да няма други щети освен турбото! 

Това е "голямата" беля, дано да не е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 3 цилиндъра си безопасен на пътя, не се мисли толкова ;)

Така е колега , изпреварил съм времето си. Сега всички фирми вече слагат 3 цилиндрови двигатели. А иначе човек и със Трабант пак може да се пребие. И въпроса да карам тази Фабия е личен избор, За какво ми е 3.0ТДИ? Мога да си го купя, ама за какво? Оферти има под път и над път. И не са скъпи. Не искам  да карам кола дето гори 8 литра на сто. Не мерси, моята Фабия е с разход наполовина. Днес четири човека , пълен багажник, половината на климатик  и от Русе до Сапарева Баня с разход 4,0 по БК. Всеки може да вдига скорости, това е факта. Да натискаш педала , ум не се изисква.

Редактирано от ivand911
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е колега , изпреварил съм времето си. Сега всички фирми вече слагат 3 цилиндрови двигатели. А иначе човек и със Трабант пак може да се пребие. И въпроса да карам тази Фабия е личен избор, За какво ми е 3.0ТДИ? Мога да си го купя, ама за какво? Оферти има под път и над път. И не са скъпи. Не искам  да карам кола дето гори 8 литра на сто. Не мерси, моята Фабия е с разход наполовина. Днес четири човека , пълен багажник, половината на климатик  и от Русе до Сапарева Баня с разход 4,0 по БК. Всеки може да вдига скорости, това е факта. Да натискаш педала , ум не се изисква.

Даже 3.0тди са и по-евтини от 3 цилиндровите фабий ;) . За тоя мотор много харчи твоята или не спазваш ограниченията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......т.е не се е движила много километри с висока скорост на ниска предавка. маслото което съм и сложила преди две три седмици е кастрол магнетек .....как го изразходва турбината за 200 км каране в града не мога да си обясня това в момента. ....нито е удряна колата, нито е закачала отдолу нещо...нищо....нито компютър, нито возията се промени. ...всичко стана за 5 сек

Здравей колежке,

 

карам същата кола и двигател и мога да ти кажа, че аз такова масло никога не бих си сложил даже и безплатно да ми го дават - то просто не е за тоя мотор. Не изключвам даже и 10W40 да са ти сложили - на мен един път от едно сервизче ми предлагаха такова понеже колата ми вече била на километри :) и нямало проблем... Пусни една снимка на тубата ако имаш време. Аз на 4л съм малко над средата на щеката, но 3,8 не е проблем....

Не казвам, че е от това, но високи обороти и кофти масло е много лоша комбинация....

Напълно нормално е след счупена турбина да няма масло в мотора. Дано да е само турбото и бързо връщане на пътя!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, 

Току що говорих с майстора.....след като го чаках цял ден да се обади......и изживях огромен стрес и напрежение, но ...както и да е...аз му звъннах и ми каза,че е оставил да се източва маслото от двигателя, и най - вероятно няма проблем с двигателя, само турбината е заминала. Това, в моя случай, е добрата новина.... Още една нощ няма да се спи но дано всичко утре приключи с една турбина. За маслото...много странно....казаха ми, че това е най- доброто масло и аз затова го сложих него....направо ще  откача...

 

b3lq7a .Ако можеш кажи ми какво масло да сложа след като я оправят.Утре ще снимам тубата и ще кача снимката. 

Другото, което реших е че ще си купя книги и ще изчета всичко за Шкода дизел....

Много съжалявам, че не се регистрирах по рано тук и не потърсих информация. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

The Best Forman благадоря за пожеланията.....дано е само турбото и отново да мога да си карам колата. Утре ще е източено маслото и ще знам дали двигателя работи или не....искрено се надявам да  е само турбината . 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако верно са сложили 10w40 направо да ти поемaт ремонта на турбото.

иначе Кастрол не е лошо масло, оригиналните сиви туби на VW точно кастрол ги пълни, стига да е вярната спецификация :) ако не се лъжа за тия мотори трябва да е пълна синтетика 5w30 505.01 (или по-новото 506.01)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.