Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Грешка 00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Resistance too High


The Best Forman

Recommended Posts

То е ясно какво е - прекъснат лентов кабел между волана и колата , но като тръгнах да го отварям да видя какво може да се направи и изненада

 

035753999-big.jpg?r=0

 

035754001-big.jpg?r=0

 

Е това е дори и през 2001 в Шкода са влагали китайски боклуци :angry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът

 

035754579-big.jpg?r=0

 

При това прегъване е станало прекъсването , отделно се увива и около корпуса на буксата и непрекъснато се движи. Нормално , когато всичко е ОК съпротивлението е 2 ом. сега на някои писти показва 40 - 50 , а някъде и над 100 и съответно прекъсва точно едното кабелче за възглавницата .

Сега ще пробвам да изрежа прекъснатото и пак да го кримпна на буксата и дано са оставили малко запас от жица .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поправка - разглобих буксата и оголих тефлоновото покритие до сгъвката , премерих и всичко беше ОК ... явно самото кримпване беше изпуснало ... сега е лесно - 5 спойки и сме в играта :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Манипулация от стоматологичен тип , на мен ми се е налагало най вече на коли от PSA груп , там има и допълнително напрежение

от напъването под ъгъл на лентовия кабел при кримпването му.Едно по сериозно разместване и поиш всички жици.

 

Много калява нервите. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Манипулцията беше извършена от специалист с подходяща за целта техника (микроскоп за авторитет и поялник Велер) с нискотемпературен тинол на 220 градуса и кабела вече е ОК.

Довечера ще кача и снимки.

Големи благодарности на Пепи (Pepino) за отделеното време в неделя вечер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как изглежда възстановената букса

035796737-big.jpg?r=0

 

Има една особеност при сглобяването - лентовия кабел се увива веднъж около буксата и тогава се слага на място в корпуса . Ако не се увие се променя подредбата на пиновете и става пълна каша ... не бях обърнал внимание при разглобяването и снощи се чудих цяла вечер защо при положение , че всичко е ОК нямам клаксон до сутринта , когато слязох и видях грешката :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го играх този филм и 3 пъти го свалях за да видя защо на пина на ербега ми излиза клаксона :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй сагата приключи , но от голям ремонт се превърна в голяма измама. Вчера след като установих грешката си и оправих всичко очаквах днес с едно забърсване всичко да приключи , но не оня рогатия решил да ми спретне пого. Гледам освен съобщението за липса на възглавница има още две - едната Resistance to High  другата Resistance to Low . Добре едната грешка я открих - прекъсва Г-образната букса на възглавницата , ама другата - меря самата възглавница - пълно късо :angry:

ОК викам си едната се оправя със спойка , ама другата с нова възглавница и почнах да експериментирам с нискоомни съпротивления и се оказа , че се оправя проблема с резистор между 2.2 - 3 Ом вързан на буксата преди кормилната колона ... при мен конкретно стана с 2.2 ома и остана да забърша само останалата грешка :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.