Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Влиза limp mode 1.9 AGR


max_damage

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Онзи ден на магистралата колата влезна в аварийния режим при около 3500 об. Ако я изгася се оправя докато не стигна пак тези обороти. Предположих че се е скапал дебитомера и направих един лог на 8ми и 10 ти канал но стойностите на самия дебитомер ми изглеждат добре (или поне аз така си мисля). Направи ми впечатление налягането на турбото което в момента на забиване е 1397 мбар. Някой може ли да каже колко е нормалното налягане на AGR двигателя защото в нета виждам стойности от 900 до 1100 мбар?

 

http://dox.bg/files/dw?a=787f2667e4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много е пренадула ако това е с атмосферното

ако е без е ненадула и за това е влезнала в сервизен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много е пренадула ако това е с атмосферното

ако е без е ненадула и за това е влезнала в сервизен

Ами измерената стойност е 2335 мбар и от него съм извадил атмосферното измерено което е 938 мбар. Без да искам съм качил необработения файл. По-късно довечера ще кача обработената табличка. 

Предполагам това клони към N75. Въпроса е как да го хвана че е той или някое маркуче?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами измерената стойност е 2335 мбар и от него съм извадил атмосферното измерено което е 938 мбар. Без да искам съм качил необработения файл. По-късно довечера ще кача обработената табличка. 

Предполагам това клони към N75. Въпроса е как да го хвана че е той или някое маркуче?

 

Не мога да си редактирам мнението  :blush:

Ето коригирания файл.

 http://dox.bg/files/dw?a=24f70165eb

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре вечер ще гледам маркучите и движението на лоста на уейстгейта. Може ли някой да каже колко трябва да е хода на актуатора?

 

В руската документация видях че налягането за този мотор AGR след 97ма трябва да е 1800 до 2050 мбар - а при мен достига 2300 мбар

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мислех при изключен двигател да пробвам с ръка да го местя  :unsure:

Иначе гледам има някакъв тест на N75 който се пуска през VCDS ама моя софт е безплатния и не знам дали ще ме пусне до там...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера и днес се занимавах със същите симтоми , разглобихме турбото изчистихме от нагари, сменихме маркучите (повечето) и сега върви като нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше скъсан единия маркуч който излиза от студената част на турбото. Наставих го и сега колата върви добре. Не съм правил лог че стана късно снощи...

Лошото е че всичките маркучета са пред разпад. Трябва да се сменят всичките. Бихте ли препоръчали някой сервиз за смяната им където да ги сменят (и да си ги водят по оригиналните им места)

Също така какви маркучи да търся силиконови (ама задължително черни) или някакви гумени?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.