Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Ремонт на турбо Fabia 2008


Freelancer

Recommended Posts

Здравейте,

Днес след преглед, ми сервираха в ЕТ, че се е скапал изпускателният клапън на турбото и било за ремонт. Цената била около 1000лв или над 2500лв за ново. 

Тъй като нямам много опит областта - как се процедира в такива случай? Има ли други сервизи където цените не са толкова .. космически.

Автомобилът е на 80 000км.

 

Ще съм благодарен на друго мнение по въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не те знам от къде си , но питай колегата bega4kata  0896670196.

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/39009-g%C3%BCnter-service-%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B0/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не те знам от къде си , но питай колегата bega4kata  0896670196.

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/39009-g%C3%BCnter-service-%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B0/

 

За съжаление съм от София, но благодаря за съвета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж Адлер в Годеч, Ники и Мишо в Герман или Трансексперт. Има теми и за трите сервиза в раздел Бял списък :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов клапан е 160 лв. Ако турбото на колегата е тотално за ремонт + труда, може и да са обявили горе-долу такива пари :sorry:  Но ако е само за клапана  :angry_jumping:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, благодаря на отзовалите се по темата :cheers:

 

Оказа се изгнила от ражда мембрана на турбото, която всъщност се намира извън него. Купих си нова за 160лв от Фолксваген, без да се налага да се носи цялото турбо на ремонт. С труда дойде на 240лв. :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, дай малко инфо за тоя клапан, че и аз имам фабия, ако някой ме застреля с тази цена, да съм подготвен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, дай малко инфо за тоя клапан, че и аз имам фабия, ако някой ме застреля с тази цена, да съм подготвен.

Ка'т и сложиш тУрбо щи кажа  :moto:  :cute:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, дай малко инфо за тоя клапан, че и аз имам фабия, ако някой ме застреля с тази цена, да съм подготвен.

Едно като бъчонка закачено на турбото.Напиши Актуатор в Гугъл и ще го видиш как изглежда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, дай малко инфо за тоя клапан, че и аз имам фабия, ако някой ме застреля с тази цена, да съм подготвен.

 

Едно като бъчонка закачено на турбото.Напиши Актуатор в Гугъл и ще го видиш как изглежда.

 

 

Пепино, не се ебавай с хората, че ти се връзват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много изгнило за 80 000! Имаш ли кора под двигателя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

Как върви сега колата, доволен ли си в сравнение с преди ремонта?

 

За сега върви нормално, не намирам разлика от преди повредата. Днес ще я тествам на магистралата :)

 

Много изгнило за 80 000! Имаш ли кора под двигателя?

 

Да имам кора, както и не съм мил никога двигателя. И аз съм втрещен, че е толкова изгнило.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

божее, то гнило гнило та чак се е скъсал корпуса му

това не е ли този клапан който с вакуум регулира уейстгейта или в неговият случай променливата геометрия на турбото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.