Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Проблем с климатик при Фабиа 1 комби


borko1912

Recommended Posts

Здравейте колеги , от скоро се сдобих със Skoda Fabia 1.9 TDI PD 101HP 

 

направих и пълно обслужване , като три неща ме притесниха:

 

1. Климатика работи само , когато е студено.

 пояснение- при външна температура над 26 градуса компресора не зацепва шайбата.

 

2. При подаване на контакт се чува звук наподобяващ вакуум на течност примесен с въздух. ( не всеки път го прави - което е притеснително).Колата пали без проблем.

 

3. При смяна на маслото , майстора сложи CHAMPION 10W40 LICENSE 505.01

пояснение- притеснява ме , че повечето слагат 5w40 , при наличие на турбина.

километраж - 118960км

 

Надявам се , да съм достатъчно грамотен и да не пиша само глупости.

 

Благодаря Ви !

 

Поздрави! 

Борислав Иванов

Редактирано от borko1912
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същата...

1. Предполагам че без диагностика няма да стане. Може и да е един шибан затчик g263 ии смяната му е гадно нещо! Но я закачи на диагностика.

2. Напълно нормално, това е шум от горивото и аз като я взех моята се шашках.

3. Винаги съм слагал 5w40 и затова не мога да ти дам съвет дали е добре или зле твоето масло. Нека по вещите се произнесат.

Иии само нафта да наливаш! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото трябва да е 5/40.

За климатика има един датчик в централната духалка. На диагностика би трябвало да излезе както е казал колегата.

При подаване на контакт се отваря клапата на парното. Да не чуваш нея. Намира се зад жабката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този двигател е така, не го мисли. ОК е.

 

.................

 

2. При подаване на контакт се чува звук наподобяващ вакуум на течност примесен с въздух. ( не всеки път го прави - което е притеснително).Колата пали без проблем.

................

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Датчика е Г263 и се сменя като махнеш кората под волана, легнеш по гръб, видиш някъде зад средните духалки куплунг с два кабела. Махаш куплунга и издърпваш датчика. Кофти е смяната, но става без да се маха таблото.

 

Ето как изглежда:

 

$_57.JPG

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.