Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Сиво син пушек от фабия 1.9 тди


Delf

Recommended Posts

Здравейте!

Днес след "разходка" до София и обратно, на влизане в Бургас забелязах кофтия дим.

Колата никога не е пушила, за сефте се появява нози проблем ....

Няма загуба на мощност, няма светещи лампи няма нищо видимо като проблем под капака.

Мисля си че е турбо проблем, но само мога да гадая и се надявам някой по опитен да даде съвет!

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накарай някой да дава газ на място и виж как мирише отзад. Ако мирише на изгоряло масло може турбината да бута масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбината е омаслена, а като спрях дори на свободен ход на мотора си мирише на изгоряло масло.

Това означава ли че трябва да се рециклира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това спор няма,въпроса е правилно да се диагностицира, пък едни майстори...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес пробвах да запаля....греда!

Маслото си е на ниво, на цвят и мирис е нормално ииии до там.

Ако някой може да ми препоръча добър майстор в Бургас, сега е момента...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм със същият двигател и като я взех пушеше, но след като смених О-ринговете на дюзите всичко се оправи :flag_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямат разлика

1.9 TDI PD 8V 2000–2007 I4 ATD/AXR 1896 cc 74 kW (101 PS; 99 hp) at 4000 rpm 240 N·m (180 lb·ft) at 1800–2400 rpm

Поне според Wiki :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е при Ф1 при теб кода на двигателя трябва да е BSW, освен ако първите бройки не им слагат старите двигатели, ама се съмнявам.

Редактирано от BlackSpot
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко бройки Руумстер има 101 кс.(моят е 105) Въпроса е че и двата двигателя са на един и същи принцип PD. Който дава едни и същи проблеми, които се лекуват по сходен начин. О-ринговете се износват за определено време и се налага да се сменят като консуматив. Пушека се получава от факта че нафтата влиза при маслото и обратното. Точно тези рингове държат и нафтата в двигателя и за това пали след доста опити докато качи горивото обратно. Цената им не е нещо значимо 20лв на брой, но трябва да се направи реглаж на дюзите след това. Надявам се че съм бил полезен. :plate_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това означава ли че се слагат само ремонтни комплекти?

Защото това което видях на леглото на дюзата /главата/ имаше добре изразена вдлъбнатина от дясната страна. Имаше поизяден материал.

Предполагам че ако се сложи нов комплект ще е въпрос на време отново да се случи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен двигателя е на 65 500 км и се размина само с ремонтен комплект. Както го описваш, от това което съм чел и гледал, се престъргва леглото и се слага втулка. В youtube има доста руски клипчета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакам майстора да ми съобщи "благата" вест!

Ако и другите легла на дюзите са разбити, ще се търси глава.

Ако може да се мине само с ремонтен комплект ще свиркам.

Ама да видим....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така....прегледах общо четири глави по моргите и всички до една имаха подобен проблем-отпечатък от дясната страна с доста по изразен ръб.

Това ме накара да се поядосвам малко защото ще микоства повече парички ама нейсе.

Взех решение да се сменят само ремонтните коплекти, както и ангренажа защото му беше дошло времето.

Сега главата е на шлайф и след сглобяване ще споделя резултата.

Към момента повече прилича на порше-двигатела е в багажника ама в насипно състояние

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Ами да приключа за сега темата..нови комплекти ремонтни за дюзите, но заради свалянето на главата се оскъпи ремонта.

Всичко това плюс ангренаж водна помпа масла филтри и др тъпотии. ...заедно с майсторлъка 1100 лева назад.

Резултата-ами след ремонта двигателя е доста по тих и засега няма пушеци! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.