Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

АВИО Дизел


Recommended Posts

Здравейте , колеги ! Четох из новинарските сайтове за новото гориво на Еко . Обаче в eko.bg нито дума . Някой от вас има ли информация за цени и от къде точно може да се зареди ? Тъй като скоро ще пътувам за морето , бих искал да го тествам .  Благодаря предварително ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 77
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • shaft

    13

  • Jelio54

    7

  • joro-120L

    5

  • Izolini

    4

Най-много писали в темата

Здравей, колега.

Петъка преди тръгване за събора зареждах и ме оферираха на ЕКО-то с това гориво. Обаче като попитах юнака на колонката каква е цената отговора беше "ми не знам, някъде 25-30 стотинки отгоре" и ме отказа веднага. Castrol TDA ми излиза 3 ст/л

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, виж тук http://fuelo.net/brand/id/1/Eko- това което търсиш е означено DLS+. Намираш населеното място и цъкаш върху иконките на Еко. Ако си от Пловдив, това което можах да видя е че има такова гориво на Еко пловдив Ботев -ул. Румянцев. Но това е на "книга" а как е в действителност - незнам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря , колеги ! Разбрах къде го има в Пловдив и цената му е 2.59 . Скъпичко е но ще го тествам . Един резервоар ще е +15лв..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще бъде интересно ако погледнеш в книгата за горивата на обекта. Е така от интерес да разберем от къде го карат. Да не се окаже, че е от Лукойл  :crazy:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбрах , това е максимално пречистен от твърди частици и вода дизел . Но къде е поръчано производството , никой не казва . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще бъде интересно ако погледнеш в книгата за горивата на обекта. Е така от интерес да разберем от къде го карат. Да не се окаже, че е от Лукойл  :crazy:

Да не е като на ОМВ макс моушън...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че по закон бяха длъжни да имат книга за горивата. И в тази книга май пишеше всичко за горивото. От къде е дошло, кога, с коя цистерна и прочие. Може и да греша де. Пробвай все пак. На всяка бензиностанция има такава книга. Иначе колко е пречистено - не знам. Току виж се окаже, че започнат да продават читав дизел в България. Може и да ме "принудят" да си купя дизелова кола  :dog:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От известно време ползвам това и си зареждам обикновен дизел  :)

 

Бива ли го това - усещаш ли някаква разлика?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бива ли го това - усещаш ли някаква разлика?

 

Поздрави

 

Струва ми се че динамика е една нищожна идея по-добра, но може и да си въобразявам.

Спрямо Castrol TDA разхода е малко по-нисък.

Прави ми впечатление, че филтъра се регенерира по-малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже аз бутам това Liqui Moly Super Diesel Additive отвреме-навреме... горе-долу през един-два резервоара някъде...
Усещам разлика, има. Когато е обикновено горивото, без никакви присадки, при смяна на предавките усещам гадна динамика, сякаш мотора се спъва, усеща се смяната на предавките как не става плавно, ако карам полека... Докато, като сложа от това, лесно се развърта и сякаш не сменям предавки - не си убива инерцията... май това е най-правилното, сякаш си убива инерцията, като сменям предавките без добавката...

 

Колкото до динамиката - и аз мисля, че малко се променя, но мотора го чувам по-различно, някак по-плътно работи... Това са разликите, които съм видял...

 

Питам те, за да я пробвам и аз :) Иначе кастролската не съм я пробвал, само я гледам и все не вземам да сложа от нея...

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, даже и за 12 я има, ама аз, когато минавам през МЕТРО все я гледам на рафта около 17-22лв държи. Но все тая де, идеята ми беше, дали в някоя друга не са измислили нещо извънземно - ама едва ли :)

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последния път, когато заредих на ЕКО без да сипя Castrol TDA - свършила ми беше добавката - не знам какво точно ми сипаха в резервоара. Колата се мъчеше през цялото време, под 2000 rpm изобщо не искаше да ускорява, трепереше като куче. В града си карах почти през цялото време на S, иначе трябваше на всяко ускорение да натискам до долу за да върна достатъчно предавки. Намерих си Кастрола на 28 лв за два броя (точно тогава цената в Метро беше 24 лв/бр.). Не свърших резервоара, в момента в който си взех добавката и отидох да заредя, като сложих добавка за всичките 55 литра. На 30тия километър от зареждането филтъра влезе в малката регенерация - без лампа на таблото, само обороти + вентилатори. От тогава съм зареждал още два пъти, всеки път си слагам добавка и повече не е правила регенерация.

Преди години, когато разделиха 95 на Економи и нормален, Економито беше страшна боза! Тогава още бях с Фабията и един път сипах от него - мъка неземна! Сигурно кола с по-мощен двигател не би направила разлика, но на 64 кончета на Фабията усещането беше като за леко дръпната ръчна спирачка. След това оставиха само 95Еко и сипвах 100. Най-много сега, за да се види по-добре разликата, да са свалили качеството на обикновената нафта.

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже аз бутам това Liqui Moly Super Diesel Additive отвреме-навреме... горе-долу през един-два резервоара някъде...

Усещам разлика, има. Когато е обикновено горивото, без никакви присадки, при смяна на предавките усещам гадна динамика, сякаш мотора се спъва, усеща се смяната на предавките как не става плавно, ако карам полека... Докато, като сложа от това, лесно се развърта и сякаш не сменям предавки - не си убива инерцията... май това е най-правилното, сякаш си убива инерцията, като сменям предавките без добавката...

 

Колкото до динамиката - и аз мисля, че малко се променя, но мотора го чувам по-различно, някак по-плътно работи... Това са разликите, които съм видял...

 

Питам те, за да я пробвам и аз :) Иначе кастролската не съм я пробвал, само я гледам и все не вземам да сложа от нея...

 

Поздрави

 

До момента съм пробвал въпросния Lidui Moly - на две коли след 100 км с него филтрите почнаха да се регенерират и спрях да го ползвам.

После минах на Protec почистваща и cetane booster но и от тях филтъра доста по-често се регенерираше.

Най-много ми хареса Bardhal-a но няма никаква икономическа обосновка за закупуването му.

Кастрола както и Xenum-a ги слагам за собствено успокоение, че поне малко подобрявам бълвоча, с който зареждам.

 

Ако искаш мога да ти дам да пробваш Xenum-a? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, благодаря Милене, аз ще поръчам една да си имам, така и така ще направя доста километри другия месец... поне така се очертава за момента, и ще ми потрябва.

 

Идеята е, че аз нямам DPF и съм помпа-дюза, а с тази добавка на Лики-то абсолютно никаква вреда не усещам - ауспуха си е все черен, няма оправия това нещо - каквато и нафта да слагам, каквато и добавка да слагам... Засега не съм имал никога загуба на мощност с и без добавка - зареждам само на Шел вече, в началото само на ОМВ, после минах през ЕКО, но почна да ми харчи много и след ЕКО-то само Шел, и съм доста доволен за сега. Лукойл съм зареждал само веднъж или два пъти (в Сърбия и Македония) за 90 000км и колата беше като пребита... пушеше и никога вече чист Лукойл-ски шит (нали другите от тях пазарували, ама няма такива ефекти).

 

Та, малко ще прочета, ще разровя, да видя на Ксенум-а има ли нещо за помпа-дюза, уж по-добро, или това си е хубаво, и ще поръчам едно "кЕнче" да си имам... Лики последно сложих преди месец и половина, горе-долу два резервоара са отишли след добавката /без добавка/, та му е време ;)

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шафте, на Ксенум не взимай кенчето, а мулти дизел кодишънер-а дето е 250 мл за 250 л. гориво. Аз карам с нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де, ето тази:

http://www.bulmotors.com/xenum-diesel-multi-conditioner

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А... Не-не. За това с дозаторчето... Тези дни ще я напазарувам. :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изминаха две седмици от началото на темата и така и не разбрах  :eusa_think:  бива ли го :doubleup:  тоз АВИО дизел или не  :doubledown:​ 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изминаха две седмици от началото на темата и така и не разбрах  :eusa_think:  бива ли го :doubleup:  тоз АВИО дизел или не  :doubledown:​ 

И мен ме интересуваше, ама тя всяка подобна тема заминава в посока на най...

Каня се в неделя да сложа от нея и да я изтествам на магистралата. После ще споделя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.