Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Национален Шкода събор 2015 - Мнения


Recommended Posts

Хареса ми vRS-ката макар да отказах да я покарам, радвам се че се запознах макар и само с част от вас. Наздраве фенове! Дано да остане време и утре да дойда!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Mishelle

    6

  • masterOne

    3

  • shaft

    5

  • legaltk

    4

Най-много писали в темата

Хареса ми vRS-ката макар да отказах да я покарам, радвам се че се запознах макар и само с част от вас. Наздраве фенове! Дано да остане време и утре да дойда!

Силно се надявам да успееш!

 

П.С. РС-ката утре няма да ти избяга ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави от слънчев Лондон и да тествате Супърба и за мен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......... и да тествате Супърба и за мен!

Тествахме ние ........, но не ни дадоха ключа за Супърба. :sorry:

Нищо! Следващият път ще дойдеш и ти да помагаш!

 

П.п. Затова пък на О3 Скаута, рапида, фабията и VRS-ката душа не им остана!!!

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам в кой беше ключа - той ще си каже, като скрита лимонка си седи и си трае, браДче :D Трябваше да я покараме  малко...

 

Иначе за RS-ката, исках да я тествам дизеловата с DSG, но бях номер 14 чак... а бяха стигнали до 4-5 някъде, когато си тръгнах... после се сетих, че трябваше да им кажа на хората да не ме търсят, но не казах :(

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да благодаря на организаторите за мероприятието и всички колеги за страхотно изкараното време, догодина пак   :plate_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам в кой беше ключа - той ще си каже, като скрита лимонка си седи и си трае, браДче :D Трябваше да я покараме малко...

 

Иначе за RS-ката, исках да я тествам дизеловата с DSG, но бях номер 14 чак... а бяха стигнали до 4-5 някъде, когато си тръгнах... после се сетих, че трябваше да им кажа на хората да не ме търсят, но не казах :(

 

Поздрави

Що всички си тръгнахте?

Само коли на организаторите останали вечерта.Хапка,пийка,на поляната или в някой ресторант не заформяте ли.

Аз съм несериозен,че не дойдох,ама и вие само за няколко часа.....

Добре че на пистата сте изкарали добре.Времето е било перфектно,тестови коли,новия Суперб представяне..завиждам ви благородно.Евала на ЕТ София, както и на организаторите,че са постигнали с преговорите си това представяне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амиии... Аз лично си тръгнах, защото:

1. Имах нещо да свърша преди да се прибера, бях обещал;

2. Имах работа, почнаха да ми звънят клиенти, че мейла им не работи, набили са спам навсякъде по пощите... И доста друга работа излезе покрай това... Все още бачкам...

3. Малко закъсня всичко, с около 2 часа поне, защото драг не гледах, щях да се изкефя, като се пусна ”два-три пъти”, но не ми остана време на мен лично...

 

Тръгнах си малко с мъка... Но нямаше как. Въпреки, че зорът беше голям, изчаках нарочно да видя кой ще победи на италианското... След което наваксах с прибирането, което не е особено добре, но е факт.

 

Лично аз си изкарах страшно готино, видях готини хора, покарах разумно /моята е повече манекенка също/, посмяхме се и т.н.!!! Друго не ме интересува, изобщо!!! Супер беше!

 

Единствено ме е яд, че не си взех картата и от новите лайстни, но забравих на излизане да свърша тая работа, че почнах да мисля за клиентите... На следващата среща на НИМ, вероятно и това ще оправя.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Организаторите заслужават да им се махнем от главите и малко да си починат без нас. Много тичане беше - много работа. Грижеха се за всички нас направо като за малки деца - кой каквото поискаше - желанието му се изпълняваше, кой каквото попиташе - отговаряше му се точно и ясно без отклоняване на въпроса.

 

Венци драга беше голямо шоу - освен кушията, Аудито като се дръпна с Младен не можа да спре и "влезе в царевицата", а малко след теб дойде на платформа един звяр за дрифт /с челен кулер като трикрилен гардероб/, та той се пусна с Маджо, но на 30-я метър счупи скоростен лост и запуши пистата. Стана шоу за публиката. Удоволствие за мен бяха задномоторните Шкоди и техните собственици - те дават уникалност на цялото събитие. Моето уважение, момчета!

 

Относно престоя на събора - Сами, някак си писта Дракон в Калояново, самият обект е предразполага повече за фест от модерен тип - повече забавления и екшън /какво ли не нямаше на пистата - музика, камери, дронове, радиоуправляеми колички, мотори, делтаплан, оффроуд, дрифт, драг, мирис на феродо и високооктанов бензин/, по-малко природа, игри и консумация. Разбира се, че имаше шатри, палатки, барбекюта и т.н. Силен акцент придаде на събитието шатрата на Трансексперт и отпред машините на Евгени и Младен - с една дума професионализъм. Много притегателно място беше зоната на Еуратек със знамената и тестовите автомобили - заслужават да изкажем своята благодарност за тестовете, които продължиха около 8 часа поне, а за Супърба да не говорим. Също така организаторите се бяха погрижили на входа да има от всички видове стикери, лайсни, шапки, сувенири, рекламни листовки, автомобилни списания, клубни карти за желаещите и много чаровна дамска компания. Имаше голяма динамика, многообразие от хора на възраст от 1 до 70 г. постоянно движеха напред-назад, идваха, тръгваха, връщаха се, хотелите са извън пистата и т.н. А и близостта до Пловдив даваше възможност на много хора да дойдат на пистата и да се приберат у дома за около 1 - 2 часа. Все пак на Калояново ни беше за пръв път и този път беше нещо като за "разузнаване".  Иначе си прав, че трябва предварително да се подготвим с настройка за поне 1 нощувка и 2 дни. Така и участниците на пистата ще имат повече време да я опознаят и да свикнат с нея, защото пистата е нещо много различно от всичко останало - иска си подготовка и за автомобила и за водача, най-вече трябват си спирачки. Тук трябва да кажа, че на пистата и около нея имаше няколко бензинови О3 VRS, които показаха страхотни автомобилни качества, много добре стояха на пистата, а останалото беше умения на техните водачи.

На организаторите /няма да ги изброявам, те си знаят кои/ благодаря Ви момчета и момичета, че създадохте с много труд и любов тази нова за мен реалност. Бях сам, без семейни ангажименти, и за 1 ден поне се почуствах свободен и щастлив. Страхотно беше изживяването! Догодина - пак!

Като си тръгнах до тунела Траянови врата усмивката си стоеше на лицето ми и още ме държеше адреналина.......

Само Шкода!

:flag_skoda:  :flag_skoda:  :flag_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Организаторите заслужават да им се махнем от главите и малко да си починат без нас. Много тичане беше - много работа. Грижеха се за всички нас направо като за малки деца - кой каквото поискаше - желанието му се изпълняваше, кой каквото попиташе - отговаряше му се точно и ясно без отклоняване на въпроса.

 

Венци драга беше голямо шоу - освен кушията, Аудито като се дръпна с Младен не можа да спре и "влезе в царевицата", а малко след теб дойде на платформа един звяр за дрифт /с челен кулер като трикрилен гардероб/, та той се пусна с Маджо, но на 30-я метър счупи скоростен лост и запуши пистата. Стана шоу за публиката. Удоволствие за мен бяха задномоторните Шкоди и техните собственици - те дават уникалност на цялото събитие. Моето уважение, момчета!

 

Относно престоя на събора - Сами, някак си писта Дракон в Калояново, самият обект е предразполага повече за фест от модерен тип - повече забавления и екшън /какво ли не нямаше на пистата - музика, камери, дронове, радиоуправляеми колички, мотори, делтаплан, оффроуд, дрифт, драг, мирис на феродо и високооктанов бензин/, по-малко природа, игри и консумация. Разбира се, че имаше шатри, палатки, барбекюта и т.н. Силен акцент придаде на събитието шатрата на Трансексперт и отпред машините на Евгени и Младен - с една дума професионализъм. Много притегателно място беше зоната на Еуратек със знамената и тестовите автомобили - заслужават да изкажем своята благодарност за тестовете, които продължиха около 8 часа поне, а за Супърба да не говорим. Също така организаторите се бяха погрижили на входа да има от всички видове стикери, лайсни, шапки, сувенири, рекламни листовки, автомобилни списания, клубни карти за желаещите и много чаровна дамска компания. Имаше голяма динамика, многообразие от хора на възраст от 1 до 70 г. постоянно движеха напред-назад, идваха, тръгваха, връщаха се, хотелите са извън пистата и т.н. А и близостта до Пловдив даваше възможност на много хора да дойдат на пистата и да се приберат у дома за около 1 - 2 часа. Все пак на Калояново ни беше за пръв път и този път беше нещо като за "разузнаване".  Иначе си прав, че трябва предварително да се подготвим с настройка за поне 1 нощувка и 2 дни. Така и участниците на пистата ще имат повече време да я опознаят и да свикнат с нея, защото пистата е нещо много различно от всичко останало - иска си подготовка и за автомобила и за водача, най-вече трябват си спирачки. Тук трябва да кажа, че на пистата и около нея имаше няколко бензинови О3 VRS, които показаха страхотни автомобилни качества, много добре стояха на пистата, а останалото беше умения на техните водачи.

На организаторите /няма да ги изброявам, те си знаят кои/ благодаря Ви момчета и момичета, че създадохте с много труд и любов тази нова за мен реалност. Бях сам, без семейни ангажименти, и за 1 ден поне се почуствах свободен и щастлив. Страхотно беше изживяването! Догодина - пак!

Като си тръгнах до тунела Траянови врата усмивката си стоеше на лицето ми и още ме държеше адреналина.......

Само Шкода!

:flag_skoda:  :flag_skoda:  :flag_skoda:

 

Жоро прекрасно го е казал и описал, присъединявам се към думите му, единственото, което мога да добавя, е, че имаше много нови лица, което е много добър атестат. Запознах се с доста колеги (за съжаление не успях с всички) и изкарах много приятно. Цели 3 О3 РС-ки имаше (без да броим тестовата на ЕураТек) - приказно! Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро наистина много точно го е написал. Аз няма какво да добавя.

Благодарности на организаторите,  на Юли, Мартин, Пепино и всички, които им помагаха! Такова тичане беше. Тези хора не се спряха цял ден. Бях обещал на Марто едни снимки да правим, а той намери време за това чак към 21ч. вчера.

Евала момчета! Догодина - пак! както казва адаша.

 

 

 

Удоволствие за мен бяха задномоторните Шкоди и техните собственици - те дават уникалност на цялото събитие. Моето уважение, момчета!....

 

За бой си!

Добре де, ника ми беше цял ден на гърба. Що не дойде да се запознаем, да сменим някоя дума. Аз се запознах с много хора, даже и с някои по два пъти щото не помня много, но не мога да тръгна наред и да се здрависвам. Поздрави. Следващия път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е та аз ника на фланелката ти го видях, и тебе те видях - може ли някой да те сбърка с друг !? Понеже съм те виждал на много снимки и за мен беше все едно, че те познавам.

Няколко пъти се завъртях около колите и много ви се радвах, така малко отстрани. Като машина на времето сте - върнахте ме в младостта.

Извинявай, че не съобразих, че от твоята гледна точка не е същото. Просто не съм искал да се натрапвам, обаче в случая е било неуместно.

Другият път вече ме брой сред познатите!

:hello:

 

П.п. Нека и други колеги да споделят своите впечатления за събора на Калояново!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, май повече бяха О3 рс-ките, само две, обаче се караха на пистата, както си трябва. Имаше повече паркирани, чак се изненадах... Явно се купуват машинките...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е та аз ника на фланелката ти го видях, и тебе те видях - може ли някой да те сбърка с друг !? Понеже съм те виждал на много снимки и за мен беше все едно, че те познавам.

Няколко пъти се завъртях около колите и много ви се радвах, така малко отстрани. Като машина на времето сте - върнахте ме в младостта.

Извинявай, че не съобразих, че от твоята гледна точка не е същото.

 

мисля, че моята гледна точка е нормалната. Разбира се, че не можем с всички да се запознаем лично. Поне с тези с които по редовно си общуваме виртуално

Значи ти ме знаеш от снимки и си решил проблема/за себе си/, но аз не те знам. ;)  ....и това не е никакво натрапване. Нали тези срещи са имено за това.

Пистата наистина дава много възможности. Хората със спортен дух могат да се накефят максимално и до насита. Тук е интересното, за разлика от праволинейния драг, който също бе застъпен като дисциплина, разбира се.

Времето също бе с нас! Не валя, но не ни и пече слънце. Облачно и прохладно. До нови срещи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря от все сърце на целия админо - модераторски  екип на форума , вложили огромна енергия , дух и сърце за да е кеф на всички

участници. Гоуеми сте! Хубави хора , хубава компания , хубав екип , чудесно време! :)  :banger_2:  :hi:  :flag_skoda:

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави на организаторите от Шкода Клуб България за страхотния събор с многото емоции и разнообразната програма с многото състезания на пистата и извън нея!  Аз си изкарах чудесно! Благодаря ви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също искам да благодаря, на всички, които ни уважиха с присъствието си и доброто настроение през двата дни на XI-я Национален Шкода Събор! Толкова посещаван и динамичен събор досега не е имало. Усещането да си във вихъра на мероприятието е невероятно! Надявам се, всички които са били на територията на пистата, да са я напуснали с широка усмивка и поне един хубав спомен. Благодаря и на всички партньори на събитието! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер беше. Организаторите могат спокойно да са горди с това, което постигнаха, Вярвам че с общи усилия, XI-ия събор ще бъде слаб в сравнение с XII-ия, XIII-ия и т.н. Най-хубавото беше че се появиха стари лица, които отдавна не са идвали на събор, както и много много нови ентусиасти. Ето така се развива всяко едно нещо в този свят :

С желание

С любов

С лоялност

И със свестни последователи, каквито са всички готини членове на Шкода Клуб България!

 

Благодаря ви за присъствието, за мен беше чест и удоволствие да се видя с всеки един от вас.

 

ПС: По повод на едно мнение на Shaft, аз категорично ще отричам да съм притежавал ключовете на Супърба  :eusa_liar:  :tongue_2:

Редактирано от PSYHO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Присъединявам се напълно към двамата Жоровци (как звучи :)) и Явката. Аз си изкарах много добре. Благодарности и от мен на всички замесени в организацията на събора. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съборът беше супер и се присъединявам към мненията по-горе с две ръце. Макар и само за няколко часа присъствие се изкефих много, успях да врътна няколко обиколки на пистата, запознах се с някои нови колеги, огледах новия Супърб и тн. Браво на организаторите за това, което направиха :eusa_clap:

Между другото, направи ми впечатление, колко позитивно бяха настроени всички, което беше супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

ПС: По повод на едно мнение на Shaft, аз категорично ще отричам да съм притежавал ключовете на Супърба  :eusa_liar:  :tongue_2:

 

Да бе, да бе... държеше само дистанционното с 3-те бутона, там ключ нямаше :D Пфуууу, знааааачиии... скрита лимонка си, отваряше багажника само като си бръкнеше в джоба... "защо така, ве Mимеей" :D

 

Евалата, човек - всичко си беше много забавно :)

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

П.п. Нека и други колеги да споделят своите впечатления за събора на Калояново!

 

Всички се изкефиха максимално, най-вече тези, които караха на пистата. Аз лично за пръв път си карам колата на подобна писта и осъзнах колко НЕ става за писта! Все пак тя е друг проект а не пистарка. Покарах колкото можах и се накефих.

В петък на тренировката аварирах. Скъса се едно силиконово коляно на турбо пътя. Благодарение на Евгени от "ТРАНСЕКСПЕРТ", бях отново в боя. На Юли бегачката също аварира и изгоря една от бубините. Отново Евгени спаси положението и извади няколко от сандъка. Много ми стана гадно че Данчо аварира, но и това го има в спорта.

В събота раздавах цялата газ и спечелих 2 първи места. Имах много силна конкуренция, поздравления на всички тях.

Много се изкефих и на старата школа, поздравления! 

След награждаването, тези които останаха и имаха желание, отидохме и се повозихме на OFF-ROAD животното на Евгени на късо трасе в полето. Не мога да опиша с думи какво е да летиш в полето със 170 км/ч.......

 

Поздравления на организаторите за всичко, което направиха за да има такакъв събор. Времето не стигна за цялата програма, но организаторите правеха каквото могат. За съжаление не се проведе нищо от планираните игри след пистата. Очаквах да се събереме много хора след като мине награждаването и да замръкнем заедно. Да събереме шатри маси и да се веселиме. За съжаление, голяма част от хората дойдоха в събота само през деня и после си тръгнаха!

Колеги, засрамете се! Знам, че всеки си има неговите оправдания, ангажименти и т.н........обаче! Събор се прави веднъж в годината и всички имате време да планирате поне една събота да преспите някъде и да се забавлявате. 

Въпреки това настроението беше на макс, всички се кефеха, направихме нещо ново и различно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година бях без кола, тази дойдох , но си тръгнах без нея , догодина ще дойда и ще си тръгна с нея!!!! Въпреки аварията и аз се порадвах макар и за малко на пистата и разбрах доста неща , които мога да корегирам за догодина.

 

По повод организацията не мога да кажа нищо друго освен едно голямо Евала. Целия екип даде и направи всичко от себе си да има за всеки по нещо и да няма недоволни. Запознах се с доста колеги , някой нови , други стари форумджии.Старата Школа, макар и малко много ме зарадва. Всеки път го казвам и ще го кажа пак. Ние сме Авто Клуб и то клуб на марка със невероятна история и страшно хубаво ми става когато съм не само сред нови автомобили , а се намирам и сред старата школа.

В Петък барбекю-то и масата беше супер , хапване пииване лаф моабет , няколко десетки хиляди комари, но пък въпреки упоритосста им не им се получи :D. Съжалявам,че не останах за събота вечерта, просто нямаше как. За догодина ще се реванширам.

 

Този събор даде началото на нещо ново и различно и смятам,че занапред нещата ще са още по-добри. Сигурен съм,че в бъдеще все повече фенове , колеги и гости ще се присъединяват и не само за шоу-то, ами и за вечерните разпивки.

 

Благодарности на Маджо за бързата и качестена намеса с кривата ми джанта и,че неговите момчета напраиха всичко за да може от Петък за Петък да оправят проблема.

Благодарности и на Евгени от ТРАНСЕКСПЕРТ за помоща, която ми оказа , макар и да не можахме да оправим проблема.

Евала и на всички хора, които посетиха и се изкефиха на макс. Надявам се,че сме показали на новите фенове какво е Шкода Клуб България и все по-често да се виждаме с тях!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко думи и от мен :) Едно огромно БЛАГОДАРЯ на всички колеги, които загърбиха едно или друго, за да отделят време за събора. Радвам се, че успях да се видя с много колеги, да се запозная с много нови за мен лица и разбира се, да видя страхотни автомибили, някои от които бях виждал само на снимки. За мен емоцията, както на пистата, така и извън нея, беше невероятно зареждаща и със сигурност ще ми държи влага не малко време.

Съжелявам единствено, че не успях да си поприказвам с повече колеги, но времето (особено в Събота) се оказа недостатъчно за всичко.

Определено има над какво да поработим догодина, но важното за мен е, че се забавлявахме много, нямаше инциденти на пистата и поне аз, от сега нямам търпение за догодина :D

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.