Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с оборотите Фелициа 1.6 АЕЕ


vvladi21

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Имам нужда от вашата помощ.

Колата ми когато загре оборотите на празен ход изглеждат добре поне стрелката така покава.

Обаче двигателя се тресе повече от обичайното.

Чува се едно щраткане (тракане) от към дроселовата клапа.

Махнах въздуховода и клапата "играе" много бързо отяваря и затраря по няколко милиметра.

Иначе цялата клапа е в перфектна чистота. Там където са потенциометрите всичко изглежда като ново.

Иначе кабели, капачка, палец свещи са чистонови.

 

Подскажете към какво да се насоча ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След диагностика с Вак Ком излезе следната грешка.

00529 - Engine Speed Signal Missing
03-10 - No Signal - Intermittent

Ауто дата казва, че е датчика на коляно-вала. Crankshaft position (CKP) sensor.

Ще подскажете ли къде е сложен той ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отгоре на скоростната кутия до маховика, с три кабела е.

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм сигурен , че е като на 1.3 , защото има разпределител (делко) и нещо ме човърка , че май беше в него :fiu:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докторе , еднакви са сензорите на коляновия вал и на моноижекцията , и на MPI - само че аз не съм допрочел в най горния пост че става дума за

моноижекция.Май си забравил , в разпределителя на моноинжекцията няма нищо . Управлението e Mono Motronic  като на Golf  3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти , че Фелицията е 1.6 :tongue_1:

Оллеллей  ,съвсем изключих . Както и да е ( да не е спам) , да си обобщя  моя опит - върти се около написаното по горе. Голф/Поло3 отвсекъде.  Един симптоматичен въпрос към собственика - пали ли трудно топла?

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пали изключително лесно във всяко положение.

Днес лед четене отново на компютъра беше записало още една грешак.

01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

 

Като цяло проблема е следния:

Двигателя според мен държи стаблини обороти но се тресе както на бензин така и на газ. С газов инжекцион е колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , това ми напомня Фаворита след едни специалисти - клапаните бяха натегнати и точно така се държеше мотора - изгледа спокоен , но работи нервно и като оправих луфтовете двигателя заспа ... мерни и една компресия , отделно това , че бълва всевъзможни грешки нещо ме смущава - може и ЕКУ -то нещо да се шашка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има тогава резон да търсиш проблема именно в дюзата на първи цилиндър , колата все едно ти работи на три - три и половина цилиндъра , провери

и свеща му как е  Ако е мокра , самата тя е кофти.Или цилиндъра работи лошо

 

Иначе база за управлението на газовите дюзи се взема от бензиновите , така че простичко казано много ми мирише проблема

да е от дюзта, свеща или по лошо - некоректна работа на цилиндъра . Симптома е лекинко провокативен.

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може проблема да е точно в ГИ ... тез газаджии понякога за да направят добро впечатление поят прекъснатите жици и след време зад спойката се къса и започва да прави какви ли не номера , но за съжаление отхвърлянето на този вариант в разплитане на цялата инсталация и възстановяване и ако се оправи си ги превръзваш както трябва и готово.

Прекъсват се четирите кабела на плюса на дюзите и кабела на ламда сондата (даже там само се закчва не съм сигурен) , но има една особеност - има значение кой кабел към компа за газта къде се връзва на дюзата /това трябва задължително да запишеш/ и ще можеш сам да си я възстановиш после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кажа какво се случи след последното чете за грешки.

Изчистих ги и колата се позатиши.  Грешките ги е записало преди време като сменях една дюза и дистрибуторната капачка.

Датчика за който питах се оказа този който е на делкото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , хубаво е когато си на гас периодично да разкачаш акумулатора за по една нощ , за да чисти натрупани грешки .Някои поставят рессет-реле за целта  но лично аз не ти го препоръчвам ,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.