Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Съвет за покупка на Супърб 3


marind

Recommended Posts

Привет, момци  :hello: Преди седмица се регистрирах и оттогава попрочетох доста. Страхотен форум сте спретнали, поздравления за което!

И така - обмислям покупката на Супърб 3, но има неща, които ме притесняват. Изборът вече съм го направил - комби варианта, 4х4, със бензиновия агрегат, 280к.с. Притесненията ми са свързани основно с возията /от прочетеното дотук оставам с впечатлението, че не е особено добра за автомобил от този клас?/, както и с клиренса - едва 148мм. Освен семеен с две деца, съм и болен риболовец, което и предопределя избора ми за 4х4  :)  Ясно ми е, че модела е нов и не мога да разчитам на мнения от първа ръка, затова моля, ако има някой притежател на настоящия модел 4х4 комби, да сподели впечатления, основно по отношение на каране по "черно". Нямам предвид офроуд, ясно е, че автомобила не е създаден за това, но постоянно съм по гьолове, често се налага да пускам лодката в морето от плажовете. Ако някой "фолксвагенист" има впечатления и от въпросният мотор, ще съм благодарен да ги сподели /линк също ще свърши работа/. Благодаря предварително!  :doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здраввей marind, НИКОЙ няма впечатления, каквито и да било, за Сюпърб 3, защото още не се е появил в България.

От ЕТ очакват първата/първите бройки, да пристигнат до края на тази седмица и от "Надежда" - направо към Събора... :)

Това, което си чел, е за Сюпърб 2.

Субективното мнение, на един от приемчиците в сервиза на ЕТ, който е бил на обучение при чехите, относно Сюпърб 3, е че автомобилът е прекрасен и по-добър от С2, във всяко отношение. Толкова.

Относно двигателя, във Форума има само един /при това от съвсем скоро/ собственик на автомобил с този двигател, и реално все още го разработва.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поинтересувай се от 4х4-то й. Дали е с Халдекс или най-накрая и на Шкода са отпуснали Торсен диференциал. От Халдекс не очаквай чудеса извън пътя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, момци  :hello: Преди седмица се регистрирах и оттогава попрочетох доста. Страхотен форум сте спретнали, поздравления за което!

И така - обмислям покупката на Супърб 3, но има неща, които ме притесняват. Изборът вече съм го направил - комби варианта, 4х4, със бензиновия агрегат, 280к.с. Притесненията ми са свързани основно с возията /от прочетеното дотук оставам с впечатлението, че не е особено добра за автомобил от този клас?/, както и с клиренса - едва 148мм. Освен семеен с две деца, съм и болен риболовец, което и предопределя избора ми за 4х4  :)  Ясно ми е, че модела е нов и не мога да разчитам на мнения от първа ръка, затова моля, ако има някой притежател на настоящия модел 4х4 комби, да сподели впечатления, основно по отношение на каране по "черно". Нямам предвид офроуд, ясно е, че автомобила не е създаден за това, но постоянно съм по гьолове, често се налага да пускам лодката в морето от плажовете. Ако някой "фолксвагенист" има впечатления и от въпросният мотор, ще съм благодарен да ги сподели /линк също ще свърши работа/. Благодаря предварително!  :doubleup:

 

Здравей,

возията мисля, че ще се оправи с DCC окачване. Карал съм Пасат и са ме возили в Тигуан с такова окачване и впечатленията ми са силно положителни и препоръчителни :)

Колата е ниска, пружините или амортисьорите са меки и като се качат 4 човека започва да опира на легналите полицаи.

Относно проходимостта - няма по-проходима кола от прежалената. 

 

Поинтересувай се от 4х4-то й. Дали е с Халдекс или най-накрая и на Шкода са отпуснали Торсен диференциал. От Халдекс не очаквай чудеса извън пътя. 

Халдекс е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря на всички за мненията. За съжаление ЕТ току-що ме отказаха от бъдещата покупка. Оказва се, че цената е същата като на Пасат В8 със сходно оборудване, при това с дизеловия мотор 240к.с. ... Да не говорим за "грандиозните" отстъпки, които ми направиха /имайки предвид, че се бях навил да взема два автомобила - Супърба за мен и Фабия за жената/... При това положение Шкода засега просто отпада като вариант  :doubledown:

Редактирано от marind
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, щом ще скачаш на Пасат изчакай да излезе All track-а мисля, че ще ти по-подходящ за рибата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото някой беше писал, таблото на пасата ще е електронно, за суперб на фейслифт евентуално. Ако са на една цена и аз по-скоро бих се замислил за VW. 

 

пс. Надявам се някога да се роди Шкода с Торсен... 

Редактирано от belqta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...
  • 3 години по-късно...

Здравейте, 

Нов съм във форума, оглеждам се за Шкода Суперб и наскоро излезе една обява в мобиле : https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11564646286579489&slink=bybzm7

Колата изглежда много запазена, но ме притесняват километрите?

Моля за Вашето мнение, като хора които имате този модел?

 

Благодаря предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 4 години 200к означава основно извънградско, което е добре. Ако километрите са реални не виждам проблем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Laurent & Clement,

Това частно лице, така ли не можа да види какво му пише по калниците и таблото.

 

Ето коректен линк:

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11564646286579489&slink=bybzm7

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за мненията.

Аз се чудя дали парите не са й много, като става дума за 200 000 км. Иначе поне на снимките са я докарали да изглежда добре.

Какви са ви впечатленията за L&K и дали си заслужава спрямо стандарните нива на оборудване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

L&K е най-високото ниво на оборудване и надали има какво толкова да му се коментира. А дали си заслужава зависи доколко ти си готов да дадеш за екстри. Аз си спестих L&K, но при кола втора ръка по-скоро бих гледал за удари, сервизна история и по-малко за екстрите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Аз не бих дал 36000лв за кола на поне 220000км (това си е лично мнение:), при такъв пробег се започва смяна/ремонт на доста агрегати/възли по автомобила. Отделно L&K изпълнението до колкото знам винаги е с по-мощни мотори и с DSG скоростна кутия (може би за чужбина го е имало и в този вариант двг + скорости). 

Редактирано от piccinini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.