Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Губи вода без никакви симптоми Румстър 1.6 16V 105 коня LPG


fero_91

Recommended Posts

Здравейте колеги отскоро съм собственик на шкодичката и след покупката му бях налял малко вода и така карах.. След това и монтираха ГИ - Landi LSI ONE системата и при монтажа изтекло някъде около литър антифриз-майстора долял вода и изравнил нивото.. Напоследък ми прави впечатление, че нивото драстично спада с милиметри, не съм го засякъл, но предполагам средно, че губи 1 литър на 1000км icon_sad.gif Видими течове няма, колата си върви/пали перфектно и разхода си е нормален, маслото не го бара и в капачката нищо не се образува. Като за начало капачката ли да я сменя icon_rolleyes.gif какво ме посъветвате ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом преди монтажа на ГИ не е намалял антифриза, а след това е започнало трябва да ти проверят първо монтажа - дали някъде няма пропуск по маркучите или самия изпарител да не е херметичен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И преди монтажа имаше колега, но мисля, че май беше по по-малко, за течове гледах, но никъде нищо няма, а под херметичен изпарител какво да разбирам ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпарителят се затопля посредством антифриза, т.е. през него "тече" и антифриз. Включва се посредством 2 маркуча към малкия кръг на охладителната система. Би могло да попада антифриз в газта, ако има някъде в него пробив и оттам да гори в двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една особеност - новите изпарители са с щуцери ф14-16 ,  а щуцерите на парното са ф22 (поне при Фабия 1 е така) ... на мен ми бяха набутали по едно парче маркуч в оригиналните , но си течеше , та си взех маркуч с ф16 към ф22 и оправих теча от изпарителя , после взеха да опускат разни скобички , но това се виждаше само като леко оцветяване около маркуча инак никъде нямаше капка и сега продължавам да го следя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Би могло да попада антифриз в газта, ако има някъде в него пробив и оттам да гори в двигателя.

 

По скоро е газ в антифриза. И казанчето мирише. Но това се случва при смотаните изпарители.

При качествените изпарители това е невъзможно. Антифриза циркулира в канал и няма достъп до мембраните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щуцерите за парното са ф19 и от там отклонението към газовите маркучи е ф16, монтажа е направен перфектно и няма видим теч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колеги оправих проблема след като свалих термошалтера и му сложих медна дифтунга, но през тия жеги ми прави впечатление, че перката не включва o.O от какво може да е тази аномалия.Даже вчера като пристигнах на село, двигателя гори, но не включи перката(друг път е включвало) след като се прибрах вкъщи пак същия филм, иначе като включа климатика тръгва да работи и след 10 секунди почва да върти по-бързо, след като изключа климатика известно време пак върти на високи обороти :question  иначе при оправянето на ремонта щупих онази скобичка ли кфо се нарича дето държи буксата, но буксата си влиза стабилно и не мърда icon_idea

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес бях при един познат майстор за друга работа, но го питах за случая и ми каза да сменям въпросния термошалтер :blush:  от един демонтаж и монтаж ако се е прецакал това нещо-много кофти работи, дали да го сменям или мога да карам така, като стане много топло и да пусна климатика, понеже така включва перката и... ама е странно, че една перка е хем за охлаждане на двигателя и хем за климатика, то дефакто само с пускането на климатика няма ли да се охлади постоянно.. а някъде бях, чел че при пуснат климатик двигателя още повече се мъчел :fiu:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

контактува ли медната дифтунга с контактната площ на датчика ако да е възможно да му променя съпротивлението и да не включва най-добре ако можеш да намериш гумичка

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кое викате термошалтер , така и не разбрах ? Няма ли друго наименование ?

Като гледам снимката по-горе, май е датчика на радиатора дeто казва на перката кога да се пусне :)

Редактирано от B L A D E
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще гледам да намеря някакво гумено уплътнение, или ще стане ли да направя от "Клингерит"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.