Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Агенция за защита на клиента. Какво и как ?


Recommended Posts

Здравейте колеги.

 

Казуса е следния : Iphone 6+ със пукнат дисплей , който даде фабричен хардуерен дефект. От М-тел казаха,че телефона не е гаранционен заради дисплея. Занесох го в Creative Центъра и след диагностика се оказа,че проблема на телефона не е в следствие на пукнатия дисплей , НО тяхната политика не позволяваме гаранционна замяна , защото не бил в добра визия. Аз претенции към външния вид нямам.

 

И така някой от вас занимавал ли се с агенция за защита на потребителя и :

 

1. Обръщат ли внинание на хорските проблеми.

2. Има ли някакви тънкости, които се спазват с оглед на правилното подаване на жалбата , за да се повиши за тяхна адекватна намеса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, обръщат внимание.

Хитрости няма, просто в жалбата, излагаш детайлно фактологията и посочваш конкретно кои точки от гаранционните условия са нарушени.

КЗП не е особенно бърза, но работи...

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз съм на същото мнение. Ползвах ги миналата година, когато във Варна имаше проблем с фирма Арон - много преди да избухне скандала разбрах, че стока няма да ми бъде доставена и ме разиграваха с капарото, което бях дал близо два месеца!

Тогава пуснах жалба в КЗП и от тях разбрах, че знаят за проблемите на въпросната фирма, правили проверка и всичко им било изрядно - имали трудности с транспорта .... След около седмица ми звъннаха от фирмата и на крака до вкъщи ми донесоха сумата - мисля че понеже не беше голяма съм късметлия. Другите хора с по-големи суми мисля, че изгоряха, понеже и офиса им за една вечер изчезна...

После отново получих писмо от КЗП, че фирмата ми е върнала капарото и те са си свършили работата (а аз вече дори ги бях изхарчил:))

Пускай жалба - нищо няма да загубиш, особено ако има и други недоволни, става още по-лесно.

Поздрави и успех

Редактирано от t5onko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си губи времето защото нищо няма да постигнеш.

Не ми пречи да пробвам, иначе губя 700 лева за рециклиран телефон :/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този вид на телефона не мисля, че имаш шанс, защото гаранцията ти отпада след като е нарушен външният вид на телефона по твоя вина. Даже масово при рекламации търговците искат да им изпратиш стоката с оригиналната кутия(кашон). Иначе да-и аз съм се обръщал към тях. Работят мудничко, но извършват проверки и по принцип търговците гледат да си нямат вземане-даване с тях защото има глоби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данчо, в основата на всичко седи факта, че телефона заради дефекта, доколкото знам, няма да бъде ремонтиран, а заменен с рециклиран от Ейпъл. Което означава, че ако ти бъде уважена гаранцията, ще намажеш и с екрана. Затова се дърпа търговеца, без значение, че ти си прав да искаш отстраняване само на дефекта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си губи времето защото нищо няма да постигнеш.

КЗП работи, няма да си загуби времето ;)

Като купувах на жената Iphone 6 от Теленор ми казаха, че ако има дефект го изпращат в USA и дават рециклиран.

Но за да се случи това нещо мисля че трябва да си оправиш дисплея. Иначе няма да ти го вземат. 

Редактирано от maisuda
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.