Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Покупка на употребявана О2


Lachezar

Recommended Posts

Колеги, мой приятел си търси О2 фейслифт, дизел, автомат и гледа тази в момента - ще кажете ли мнение:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11433347207999641&slink=9x9y2t

Мерси предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда много добре! Всичко друго е въпрос на вкус /примерно навигацията, автоматикът, двигателя/. Колата изглежда доста добре за километрите си, ако са реални.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е купена от този хубавец. Излече читава за сега, но ме излъга с километрите и с разбития демфер. Едно към едно с тази е и съм доволен. Иначе ги купува почти винаги от една автокъща в Германия - "Autohaus Sorg" мисля че беше. Сигурен съм, че демфера це притропва като се запали като е студено, но и навън трябва да е под 15 градуса примерно. Когато аз отидох на 31.12 да гледам моята бях го предупредил, че искам да я запаля когато е студена, а той я докара отнякъде с мотива, че не е могла да запали. Паднал и бил акумолатора. И когато се прибрах с нея изненада - демфер, а той се прави на луд, че не тропала при него. Беше върнал километража със 70 000 км, беше изпокъсал страници от сервизната книжка. Като му казах - ооо ами не съм аз, те в Германия така правят. Човекът е малко селски тарикат, умната с него. Тук има и други хора купили си Шкоди от него. Иначе всичките които докарва са с много екстри като тази. Успех в избора.

Редактирано от ivanstoyanovvvv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия Германците са луди :D как успявят за 4 години да и навъртят почти 190 К километра. Колата наистина изглежда добре. Само да знаеш,че за амундсена карти за България няма! Има обща карта за източна Европа, но доколкото знам не е читава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия Германците са луди :D как успявят за 4 години да и навъртят почти 190 К километра. Колата наистина изглежда добре. Само да знаеш,че за амундсена карти за България няма! Има обща карта за източна Европа, но доколкото знам не е читава.

Да. Моята за четири години беше на 222 000 , беше върната от Ников на 165 000. А за картата искат около 550 лв. в ЕТ. Иначе ми беше оставил карта на Германия в жабката.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре изглежда, но най вероятно километрите не са тези. ВЛъчо, отвори немското мобиле и виж за около 6500-7000€ какви шкоди с ДСГ се продават и ще ти стане ясно. Ако е само махови е тръгнал си заслужава, но тръгнеш ли по майстори за автоматика, става дебело...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за картата искат около 550 лв. в ЕТ. Иначе ми беше оставил карта на Германия в жабката.

 

В ЕТ имат картите, който са пак за източна европа . RNS 310 както се води амундсена няма отделна карта за България. RNS 510 ( кулумбус ) има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕТ имат картите, който са пак за източна европа . RNS 310 както се води амундсена няма отделна карта за България. RNS 510 ( кулумбус ) има.

Точно така. Не се изразих правилно.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата изглежда добре, но с DSG - 7 скорости трябва да се внимава. Малко е проблемна кутията. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Швейцарчето е мнооого добро!

Естествено, че иска професионално мнение, но не очаквам изненади.

При закупени 3 семейни и над 10 приятелски автомобила от Швейцария, смея да твърдя, че няма по-добри.

А това за ръждите, е невероятна глупост - ръждива "швейцарка", още не съм видял - хората масово ги бъркат с "австрийки" /да пази Рогатия от такава/ или доскорошни такива, пререгистрирани в Швейцария, половин - една година, преди продажбата /защо ли ?/. Ама тогава е очеИзвадно, а и купувачът трябва да е супер балък!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Швейцарчето е мнооого добро!

 

И аз така си мисля. Поне се предполага, че поддържат и обслужват колите си безкомпромисно. Дори педантично.

Разбира се, сигурно и там има мърша, но процента е нищожно малък.

Италианките нямат ръжда уж /да не забравяме, че и в Италия има Алпи/. Обаче италианците са мангали и палачори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е поддържана както трябва, километрите не са проблем.

Жоро, прав си, мисленето им е друго.

Леля ми, от 40 години работи, живее и е швейцарски гражданин - швейцарец, никога няма да си помисли дори, да спести от поддръжка, пък и прегледите им, не са като у нас... /балканските, близкоизточните и др. субекти, не ги коментирам/...

За сертификат за изправен автомобил, с валидност 2 години, сервиза който и обслужва автомобила и го "Минава" на преглед, и иска 780 франка. На въпроса ми, защо сама не кара автомобила на преглед, отговора беше - И какво, да получа сертификат за 1 година и предписания за стотици франка, какъв е смисъла...

Говорим за дама на 72 години, и Мерцедес 190 Е, 1990 г., автоматик!

Така разсъждават хората...

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, прав си, мисленето им е друго.

Леля ми, от 40 години работи, живее и е швейцарски гражданин - швейцарец, никога няма да си помисли дори, да спести от поддръжка.....

 

Да, нямам мнение точно за този автомобил. Говоря по принцип. Тойота-та ми в "гараж" е от Швейцария.

Дъщерята е там вече седма година. И аз заминавам в събота за десетина дни. Ще снимам Шкоди! Много ги уважават там! Прагматични хора. Не парадират с Бенцове и БМВ. По скоро можеш да видиш някое Ферари. Като се видим някой ден ще си говорим повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, нямам мнение точно за този автомобил. Говоря по принцип. Тойота-та ми в "гараж" е от Швейцария.

Дъщерята е там вече седма година. И аз заминавам в събота за десетина дни. Ще снимам Шкоди! Много ги уважават там! Прагматични хора. Не парадират с Бенцове и БМВ. По скоро можеш да видиш някое Ферари. Като се видим някой ден ще си говорим повече.

Зависи къде си.Например около Цюг има всичко лъскаво от всички марки - и немски, и италиански и амеркански. Макар, че от немските май Ауди най е на почит. Но там си е едно от тузарските им места, цените са изродски, а Шкоди кара само подържащия персонал. Обикновенно вечер по улиците е като парад на лукса... все едно се моташ из нощна София :) :) :)

Въобще като всяко друга държава Швейцария има много лица. Има адски лъскави и скъпарски кантони, а има някой които са си най-нормални, че и даже под нормата за Западна Европа. Например в Базел си има цели общности от балкански субекти, които се занимават точно с търговия с автомобили. И ръждивки има там и временен внос :) И точно заради това твърдя, че Швейцария не е гаранция при втората ръка има си и кенефи. Така както Италия не е обезателно лоша дестинация за колата.

 

Въобще купуването на кола втора ръка, трябва да се води най-малко от дестинацията на произход. Гледаш внимателно техническото състояние и после всичко друго е късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, кво да ти кажа. Говоря за ежедневието. Това, което виждам масово по магистрали, градове и селца. Преобладава ВАГ.

И най-вече Фолксваген, Шкода Октавия, Ауди. 90% са комби. Срещат се и скъпарски коли, естествено. А и какви лъскави ретро возила вадят, не е истина.

Много Шкоди има. Другите марки са с традиции и отдавна известни там. Шкода е отскоро. От както е във ВАГ. Обаче мн. бързо е спечелила позиции, добро име и хората я предпочитат. По времето на соца, Шкода не е била известна там, за разлика от други западно европейски държави, като Англия, Холандия, Германия напр. Затова съм впечатлен толкова.

 Миналата година показвах снимки в темата "Забелязани - Шкода". Сега ще опитам пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре да се купува от частно лице от Швейцария. Техническото състояние с изключение на ръжда трудно може да се прецени от един оглед. Ако колата е гледана добре, продавача ще даде документи за прегледи, бележки за плащания и сервиз за години назад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има колега от Плевен има време и желание, защо не я види и да пише два реда да видим само на снимки ли е лъскачка  и какво е състоянието на DSG което може би е най-притеснително в тази кола.... с този мотор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.