Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Загуба на мощност,и по шумен двигател.1.9ТДИ 105 коня BKC двигател.


manchorov

Recommended Posts

От 2-3 дена колата не върви както преди.Предимно в ниските обороти.Просто стана по мудна.Двигателя работи малко по шумно.Проверих за грешки,и няма никакви.Само ми се струва че педала на спирачките е малко по мек някак си.Но може и да е субективно усещане.Забелязах,че от ЕГР-а точно под (шапчицата) има една дупка от която си тече масло,и е поизцапало под него.Но това и преди си беше така.Възможно ли е от ЕГР-а да ми прави тези работи?(1.9 тди 105 коня БКЦ двигател 2006г.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужким го погледнах.На 3-ти канал.Ама го пробвах на място и при подаване на пълна газ вдига до към 7-800 единици.Интересно ми е дали от ЕГР-а може да идват проблемите.Така или иначе мисля да го сменя,защото не искам да ми цапа двигателя с масло през тази дупчица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Как да го проверя него? При положение,че тече масло през тази кръгла дупчица под шапката с мембраната.Не е ли показателно за проблем в него?Лог не мога да направя,защото съм сам,и не съм в Бг.А и не съм сигурен,че знам как да го направя правилно.Не съм много добър с Ваг Ком-а.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това масло е било и преди проблема.

Извади управляващия вакум и го запуши.Ако колата се спъне още повече, егр-а работи.

Нали при диагностиката не си имал грешка от него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешки не съм имал за нищо по двигателя.Да измъкна вакума и да запуша само маркуча,а самия ЕГР не?Може ли да ми пуснеш и темата на бегачката където е описал как се прави лог в движение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси.Вече ми е ясно как стават ЛОГ-овете.Но нямам възможност да ги направя сам за сега.Като за начало ще пробвам да затапя вакума на ЕГР-а,и да откача дебитомера за проба.Нещо друго да ме посъветвате?И дали е проблем теча на масло от малката дупчица на ЕГР-а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Слязох да пробвам тези неща,но реших първо да направя едно кръгче да загрее колата.И колата отново си работеше тихо и вървеше нормално.Помислих си първо да не е от горивото.Но бях заредил до горе последния път,и това се случи когато резервоара беше на половината.Така,че мисля не е от горивото.Пък и бях заредил от хубавата нафта на Шел.Друго нещо което забелязвам от 1 месец.Когато натискам спирачката се чува едно щрак някъде от зад на колата.Не при всяко натискане но доста често.По някога е по силно това щрак,по някога по слабо.Възможно ли е да задържат по някога задните спирачки или ръчната и да става колата по мудна,и двигателя по шумен?Усещам и от скоро,че  като карам и реша да спра малко по рязко спира малко като на тласъци,не равномерно.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.