Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Шкода Октавия 2,0TDI DSG 140k Проблем не помръдва от място


macheto

Recommended Posts

На кратко от няколко дена колата не е карана до тогава всичко си беше ОК.Днес запалвам и не мога да превключа на никава скорост лостът стой на P и не може да се помръдне чу се някакво тракане изгасих и отново запалих но отново не мога да поместя лоста тракането го нямаше вече изсписа ми надисплея EMISSIONS WORKSHOP и премигват всички букви за скоростите едновременно изгасих и дадох контак там ми позволи да сменя скоростите и след това запалих обаче греда колата не помръдва и премигват P и D понеже бях включил на D светна и лампата за ESP постоянно.Някой има ли представа от какво може?Имали вариянт проблема да е в кутията или може да е някой датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако беше ползвал търсачката щеше да ти излезе тази тема

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/34427-може-ли-да-е-от-добавката/?fromsearch=1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А проблема с това че не мога да помръдна и метър колата нито напред нита назад и не мога да превключа нита една скорост може ли да е от това че колата е влязла в авариен режим и не ми позволява да правя нищо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помагайте колата вече не пали а грешката която даде на VAG COM е 18034 - Powertrain Data Bus:Missing Message from TCU.Може ли някой да каже от къде идва проблема и как да се реши някой сблъсквал ли се е с този проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Google изпиши - 18034 - Powertrain Data Bus:Missing Message from TCU и чети. Пише за този проблем.

Не си спомням тук във форума на някой колега да е излизала такава грешка и да има такава тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В кутията му е проблема. Поне като гледам в нета, това пишат... От там нататък, божа работа какво й е.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, защо просто не я качиш на репатрак и към ЕТ...?!?

Проблема надали е елементарен, че да го решиш в "домашни условия".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, и аз четох по този проблем в глобалната мережа, оказва се често срещан. Повечето обаче, не са писали как е разрешен. Най-общо се споменава за проблем с връзка м/у TCU и ECU...предпазители, замасяване, пинове, изгорял TCU и др.

Ако се справиш с проблема, напиши решението, ще е важно за много хора. УСПЕХ!

Редактирано от setfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега установено че компа на колата не разпознава кутията няма връзка от там свети и ABS поне по думите на човека с VAG COM чува се цъкане като рале което се опитва да включи в централната конзола някаде назад там не се ли намира управляващия модул на кутията?Може ли той да прави мизерията и да не може кутията и компа на колата да не комуникират

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това е. Там ти е проблема. Transmission Control Unit -> TCU. Управляващият блок на скоростите.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако и не пали ... виж какво инфо намерих в нета (тук TCU го описват като друг модул):

 

18034 - Powertrain Data Bus 
P1626 - 35-00 - Missing Message from TCU

The Theft Control Unit (TCU) system is incorporated within the body control module (BCM). The powertrain control module (PCM) monitors the state of health serial data message from the Theft Control Unit (TCU) to ensure that the PCM to TCU communications is established. If the PCM detects a loss of the state of health message while the engine is running, DTC P1626 will set. DTC P1626 can cause a no-start condition or normal operation depending on when the loss of Theft Deterrent system communication was detected. The engine will continue to start and run if the condition that set DTC P1626 occurred after the PCM received a valid theft deterrent password from the BCM and already allowed fuel during the ignition cycle. The engine will start and immediately stall if the condition that set DTC P1626 occurred before the PCM received a valid theft deterrent password. With this condition present, the PCM will inhibit fuel delivery and disable the starter until a valid theft deterrent password is detected.

Conditions for Setting the DTC
The PCM has detected a loss of the state of health serial data message from the Theft Deterrent system.

Conditions for Clearing the DTC
The DTC becomes history when the conditions for setting the DTC are no longer present. 
The history DTC clears after 40 malfunction free warm-up cycles. 
The PCM receives a clear code command from the scan tool / Diagnostic Aids 

 

В голяма част от случаите проблемите наистина са токове, замасяване, дори унищожени контролери следствие на ръжди и тн. Огледайте ги първо тях, дали поне външно са здрави.

 

Относно компа, има начин как да се ... занули/рестартира тази комуникация ... гледа се 00, ама това вече трябва да го прави някой който знае какво прави, защото аз само прочетох за него :)

А иначе тази грешка най-често се появява (от там многото писания в нета) при тези, които си прекодират компа да търси автоматична кутия, заради проблемите с топлия старт.

Редактирано от superba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам че пиша толкова късно но бях ангажиран.

Та на въпроса.

Първо благодаря на ЕТ че и те помогнаха с решаването на проблема свързаха се с мен след отправеното запитване изслушаха ме и  дадоха насоки къде може да е проблема и ми изпратиха инструкции как да освободя колата от скорост за да бъде преместена до сервиз.

Уви не се наложи местенето до сервиз майстора дойде на място.Проблема излезе в платката на TCU-то майстора(пича се занимава с диагностика на автомобили и електорниката по тях) се справи доста добре и бързо сутринта му дадох ключа и му обясних какво прави до вечерта проблема беше решен.

За сега колата се държи доста добре доволен съм много.

Ако някой го интересува нещо повече нека пише  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...
На 20.06.2015 г. at 20:51, macheto написа:

На кратко от няколко дена колата не е карана до тогава всичко си беше ОК.Днес запалвам и не мога да превключа на никава скорост лостът стой на P и не може да се помръдне чу се някакво тракане изгасих и отново запалих но отново не мога да поместя лоста тракането го нямаше вече изсписа ми надисплея EMISSIONS WORKSHOP и премигват всички букви за скоростите едновременно изгасих и дадох контак там ми позволи да сменя скоростите и след това запалих обаче греда колата не помръдва и премигват P и D понеже бях включил на D светна и лампата за ESP постоянно.Някой има ли представа от какво може?Имали вариянт проблема да е в кутията или може да е някой датчик.

Колега същия проблем ми излезе само че немога да запаля грешката е18034. 

Редактирано от vladko1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.