Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Оригинално масло VW


Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

отскоро съм собственик на Октавия с 2,0 ТДИ БКД мотор, колата върви доста добре, нямам оплаквания, но имам едно притеснение. Взех масло оригинално на Фолксваген 5в40 за дизел без лонглайф. Вече 3 хил км колата не е изгорила от него. Но все пак имам леко пристеснение, че може да съм взел менте. По тубата всичко си изглежда ОК, но има ли някакъв начин да се разбере дали маслото е ОК.

П.С. Маслото е купено от една голяма верига за автомобилни части и консумативи,която е в Монтана и региона.

Редактирано от mi6oka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да разбереш.

...но поне трябва да отговаря на спецификацията на VW 505.01 .Трябва да пише някъде по тубата заветната комбинация 505.01 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като навърти 6-7 х.км. ако започне да гори ще го смениш с друго. Това е критерий, че маслото не става. Но ако нивото не пада съществено докато си измине пробега- нямаш проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото отговаря на спецификацията 505.01. Иначе днес званнах на номера отзад на тубата да ги питам ама тоя номер е само за спешни случай, ако си пил от маслото или си си залял очите, друго не могат да кажат хората. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тези оригинални масла е нещо страшно.

От разни сайтове се предлагат на невероятно ниски цени и просто и аз нямам ориентир що за чудо е това???

Със сигурност купеното от дилърите на AUDI, VW и SKODA трябва да е истинско, но за цените не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Какви са тез оригинални масла ? Да не би някоя автомобилна марка да има рафинерия ? Всички масла за всички марки автомобили отговарят на определени показатели и са "препоръчвани" от производителите на автомобили срещу ниски доставни цени. Та даже и етикети им лепят на тубите и варелите. Въпрос на сделки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата ogich буквално ми взе думите от устата. Интересно ми е, каква ще бъде реакцията на всички разбирачи, след като от тази година /договора е за 10 години/, Шел са официален производител и доставчик на масла и смазочни продукти за БМВ /на мястото на Кастрол/....

Да не окаже, ей така-с едно щракване на пръстите, че Кастрол вече е пълен боклук /нищо, че до сега го превъзнасяха всички/, а истината видиш ли, е в Шел...

Егати наивното племе сме!

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не стане някакво объркване .....

За това ли става въпрос? - http://fanshop.vwclub.bg/volkswagen-special-plus-5w-40

..... или за нещо друго?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз заложих на Мотул директно от вносител за България. Отговаря на спецификацията за ФВ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кастрола с изключение на един два модела е основно маркетинг, ако ще да са доставчик на НАСА и никога не са ставали. В маркетинга са добри де.

А относно оригиналното масло - маслото на далия най-ниска цена за поръчката на автомобилния производител. С уговорката да отговаря на някакъв стандарт зададен от втория.

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не стане някакво объркване .....

За това ли става въпрос? - http://fanshop.vwclub.bg/volkswagen-special-plus-5w-40

..... или за нещо друго?

Точно това да

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да разбереш.

 

Прав е Цецо. Всичко е на доверие. Извод - търси си доверен доставчик.

Аз 6 години сменям масла и филтри само в ЕТ - не съм имал проблеми.

Уж слагат Castrol 5W40 505.01 - оригинално ли е, не е ли - не знам, но за 1 година го гори само в границите на защрихованата част от щеката и го сменям.

Всяка година е едно и също.

:hello:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е Цецо. Всичко е на доверие. Извод - търси си доверен доставчик.

Аз 6 години сменям масла и филтри само в ЕТ - не съм имал проблеми.

Уж слагат Castrol 5W40 505.01 - оригинално ли е, не е ли - не знам, но за 1 година го гори само в границите на защрихованата част от щеката и го сменям.

Всяка година е едно и също.

:hello:

 

За най-сигурно си взимам тубата с масло, отивам при първия маслар, източва ми старото и аз си наливам новото... Много ги блазни това масло майсторчетата... Особенно в ЕТ с 2 на ум ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това масло VW отговаря на качествата на Тотал 5/40, може да се намери на цена 40 лв. за 5 л. В туба естествено. А за тези, които имат DPF "Инео"- за около 60 лв. тубата. Казвам само какво може да значи един етикет. :)

Също срещал съм масло, брандирано "Тойота" 5/30, на етикета отзад си беше написано, че е производство на Тотал. Цената *2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

За най-сигурно си взимам тубата с масло, отивам при първия маслар, източва ми старото и аз си наливам новото... Много ги блазни това масло майсторчетата... Особенно в ЕТ с 2 на ум ;)

Не съм съгласен, при тия сервизи дето само масла и фирлтри и други елементарни работи правят работят пълни некъдърници и никога няма да си оставя колата на такива дори и чистачки да ми сменят. Подкрепям колегата дето ходи в Еуратек, там със сигурност не е менте маслото и хората са майстори малко или много. Мен не ми се биеше пътя до София, не че е много 200км за едно масло само.

Редактирано от mi6oka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнооого сте заблудени.....само ако има във форума собственик на магазин за авто части ,може да ви отвори за частите маслата и опаковките им.Много е дълго ,аз не се наемам.

Само ще кажа:

Евтиното излиза скъпо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И скъпото излиза скъпо.

 

Всъщност цената вече не е гаранция за нищо. Само доверието ни остана. Като те предадат и отиваш другаде, проба-грешка, няма начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъпото обикновено е съпроводено с респект. Но видимо е скъпа продажната цена, доставната е останала фирмена тайна. В тоз смисъл ако някой търговец на авточасти или сервиз може да си позволи да продава масла и части примерно през 30 %, то марковите работят през 100. Имат си друга ценова политика, естествено, на техния пазар те решават какво да правят и как да продават.  Няма как да е иначе, защото тяхното оборудване е скъпо, персонала им също е скъп, имат повече разходи. За всеки влак има пътник, за всеки пътник има влак.

Мой познат купи от Балканстар Мерцедес. Докато вървеше сделката попитал служителя нещо за гаранцията. Той отговорил: Ние сме Мерцедес ! Без да вдигаш капака, след 20 х.км идваш на обслужване. Ако има някакъв проблем- ето телефон, на който да се обадиш. Та там едно порядъчно съвременно масло едва ли е под 30 лв. литъра. Не че същото не може да се купи и за 10-15. Но пазарите са различни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.