Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Octavia 2.0 AQY работи на 3 цилиндъра


zdravko zankov

Recommended Posts

Здравейте!

Малко предистория

-Преди около 15000 км на път към вкъщи автомобилът от заглавието започна да прекъсва.Загуби мощност,светна чека,около колата миришеше странно.

На другата сутрин диагностика,липса на запалване на 3-ти цилиндър.Свалихме смукателния колектор и свещите,Бош,на 15000км.Тази на 3-ти беше най-зле.После видяхме,че кабелите са тотално заминали,бобината и тя беше тотал щета.

Подмених свещите и кабелите с нови и качествени,само за бобината направих компромис в избора.Взех някаква за около 75лв,предполагам китайска.

Преди 2 седмици се появи същото прекъсване и загуба на мощност.Покарах така 10-ина километра,ядосах се и я вкарах почти до прекъсвач,изчисти,продуха и нареди и 4-те цилиндъра,до днес.

-Днес запалих,обиколих малко и се появи отново въпросния проблем с прекъсването и работата на 3 цилиндъра.Закачих я на ELM-то и отново липса на запалване на 3-ти цилиндър,пробвах пак с "продухването",но ефект нулев.

Интересното в случая е,че и двата пъти беше доста топличко като днес.

Как смятате колеги,дали тази измислена бобина ми създава тези главоболия?

П.П.Автомобилът гори масълце,след смяна на протеклата пробка,харча намаля на около 3л за 10000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам с колко бибини е колата ти. И не много разбирам, де, но ако е с 4 бобини доколкото разбрах...  що не сложиш една здрава бобина ( да речем 4-та) на мястото на 3-та и да видиш дали ще започне да не пали 4-ти. Ако стане така , значи си за "китайската бобина" ...Ако пък си с една бобина - не вярвам пак тя да дава отражение на 3-ти цилиндър. Тогава проблема ще е в цилидъра или нещо около него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега!

Благодаря за вниманието към темата и изказаното мнение.

Днес рано сутринта пробвахме бобината и кабела-перфектни.

Свеща имаше доста нагар,явно по-голяма част от маслото,което гори заминава през 3-ти цилиндър.

Смених свеща и изчистих грешката,работи добре,но явно  отварянето на двигателя не търпи отлагане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много странен проблем...

Дали сте замервали компресия на цилиндрите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димчо, ако е 115к.с. мотора както си мисля е с една бобина. Замери компресията, колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро!

Да,двигателят е с една бобина.

Не виждам смисъл да меря компресия,с оглед на прочетеното из нета,+ впечатленията на няколко колеги със същия мотор но качен в купе на Фолсваген,маслените сегменти са леш.

Смятам да си го направя,колата си ми харесва.Лесно ще я продам,но после пак да стягам някой "нов внос"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моят мотор е същия само че AZH, ще ми е интересно да споделиш какви марки части ще вложиш при ремонта и впечатления след това. Защото и аз обмислям да отварям мотора за ремонт, тъй като ми харчи масло като я настъпвам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тъй като ми харчи масло като я настъпвам...

Ами моето шофиране е 90% извънградско,повечето време между 2500-3500rpm,може би и за това при мен разхода на масло е повечко.

Иначе съм чел и чувал,че ако не я натискаш много разхода на масло не е толкова голям.

Ремонта го планирам към края на лятото,ако не мине котка път.

До сега си карах тубата с маслото в багажника,явно вече и свещи трябва да си нося.

:hello:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

До сега си карах тубата с маслото в багажника,явно вече и свещи трябва да си нося.

:hello:

То, ако сложиш и една туба с компресия в багажника може и да не отваряш мотора в края на лятото....-  бъзик !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То, ако сложиш и една туба с компресия в багажника може и да не отваряш мотора в края на лятото....-  бъзик !

Е,нали е комби,багажника е доволно обемен.Колко ти е една туба "компресия".

Бъзик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.