Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Tips and Tricks за Октавия 3


musaka

Recommended Posts

Приятелю, това "без да искаш ти угасне" не можах да го разбера....Ако си с колан и с/с е включена, при спирачка угасва, това не е без да искаш нали?

А например си със колан и с/с е включена, и при например неправилно пускане на съединител угасва. Тогава става "без да искаш" и автомтично пали, така ли?

Понеже моята е ДСГ аз не съм се срещал с подобни ситуации.

Точно това беше казал Янко в началото, колега, и понеже на теб не ти се е случвало/няма как да ти се случи с ДСГ-то и не го разбра стана цялата каша ;-)

 

Важното е, че се разбрахме накрая.

Поздрави.

Редактирано от Lachezar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 73
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • JORDITO

    10

  • yanko78

    9

  • stefan l

    6

  • musaka

    5

Най-много писали в темата

Хахахаха, да Лъчо, ама и аз като си мисля, че е за ръчни скорости, не се усещам, че трябва да се хвърля боб да ме разберете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Аз пък вчера установих, че подлакътника може да се регулира на височина, освен напред и назад. Има зъбчета, които имат 3 нива, след което освобождава и пада най-долу. Това за акумулатора, не го знаех  :fool:

Колега, моля обясни малко по-подробно къде точно са тези зъбчета и как става номера с освобождаването. Днес огледах набързо, но не успях да се ориентирам. Благодаря предварително и поздрави на съфорумците на име Николай. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повдигаш леко капака и след това има 3 положения на които се законтря.

http://ankk-vagcom.com/category/codages_vagcom/vw/vw_golf7_5g/Нагледно е обяснено как могат да се разцъкват някои екстри, но го няма това, което аз търся - заключване при 15 км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:fool: Прегледах си ръководството - и при мен е там, но при смяната на радиото съм го издремал тоя момент. И затова никъде не мога да намеря с вагком как става...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Вчера се зачетох по книжката и попаднах на раздела за седалките. Пише, че седалката до шофьора, по-скоро облегалката може да се свие от лоста за упората на кръста, да стане за товарене сгъната. Ходих, ръчках ама нещо не мога да е сгъна. Някакви идеи? Дали е допълнителна тази опция за определени седалки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Да, ако я угасиш случайно, като натиснеш съединителя и пали. Даже мисля че става и когато Старт/Стоп си я изключил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой с О3 си е сменил мултимедията с андроидска и не може да си рисетне TPMSа, ето как става:

Влиза се в 03-ABS Brakes, отваря се Security Access-16, въвежда се код 40168, след това се отваря Basic Settings-04, Reset to factory setting of tire pressure monitoring display, натиска се Go! и готово. Спестих си ходене до Порше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, би ли постнал малко повече инфо за мултимедията. Ако имаш и снимки. Най-добре в нова тема за О3. Как се справи с управлението на настройките? Какъв модел сложи? И как се държи на обхват на радиото и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид монтирано на Октавия 3. И как се оправя с Car Setup бутона от оригиналната на Шкода. В линка, който си дал е за о2 всичко. Всъщност има ли някой във форума с монтиран андроид на о3?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Ето два трика които знам.

Първия е много известен ;

След като загасиш и дръпнеш ключа, с ръчката за мигача се светват само габаритите на съответната страна на автомобила.

При нашите коли, светват LED светлините.

Втория;

След като загасиш и дръпнеш ключа, при 5 секундно продължително натискане (надолу, като за еднократни чистачки)

на ръчката за чистачките, чистачките заемат крайна позиция и остават там. При включване на контакта, пак слизат в първоначална позиция.

Чистачките на О3 и може би и други автомобили на VAG групата не се вдигат по нагоре понеже пръчките на чистачките опират в предния капак.

Ако например има опасност от заледяване и искате да отдалечите чистачките от стъклото, правите този трик.

Мерси, колега! Това е полезно, поради простата причина, че рамената на чистачките, така са завряни под капака, че не могат да се повдигнат...

 

Ако искаш да си смениш перата, трябва да отвориш предния капак, за да можеш да извършиш тази проста манипулация.

 

Иначе, погледнато генерално, всички изброени "трикове", ги има добре описани в Ръководството за ползване на автомобила, стига да има, кой да ги прочете ;-) :rfm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето два трика които знам.

Първия е много известен ;

След като загасиш и дръпнеш ключа, с ръчката за мигача се светват само габаритите на съответната страна на автомобила.

При нашите коли, светват LED светлините.

Втория;

След като загасиш и дръпнеш ключа, при 5 секундно продължително натискане (надолу, като за еднократни чистачки)

на ръчката за чистачките, чистачките заемат крайна позиция и остават там. При включване на контакта, пак слизат в първоначална позиция.

Чистачките на О3 и може би и други автомобили на VAG групата не се вдигат по нагоре понеже пръчките на чистачките опират в предния капак.

Ако например има опасност от заледяване и искате да отдалечите чистачките от стъклото, правите този трик.

 

Колеги, да споделя моя горчив опит от ползването на подчертаният горе "трик". На А3-ката setup-a на чистачките е абсолютно идентичен с този на Шкодата. Правил съм този "трик" 3-4 пъти зимата - оставям чистачките в сервизно положение, вдигам ги нагоре и така нощува колата. И така до миналата година, в най-студените дни, когато температурите паднаха под -10. Явно в същият момент е духал и вятър, защото сутринта заварих чистачките спуснати обратно надолу, а челното стъкло - със симпатична пукнатина. Отдавам го на това, че за разлика от повечето други автомобили, чистачките на VAG не се обръщат толкова назад и е много по-лесно да бъдат върнати към стъклото. Вероятно и ниските температури са спомогнали за мизерията, но трябваше да сменя челното стъкло. Така че - внимавайте с подлите чистачки на VAG групата.. :)

 

Иначе няма спор, че поставянето в сервизно положени улеснява смяната неколкократно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Колеги, не ми се появява заряда на акумулатора като задържам копчето за нулиране. Някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам колко и трик, но забелязах, че имам нещо като полу-активен темпомат :). Ако съм заложил на 120 примерно темпомата и ми се наложи да намаля до 30-40, после като натисна да набира, може само да се сменят предавките със съединителя, без да се пипа педала на газта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто и просто я няма тази ексра на новите от 2015 нататък.

Ясно.

Благодаря.

Редактирано от Pijomir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте

Искам да ви попитам как се пускат автоматичните дълги светлини? Колата е O3 Елеганс с дневни светлини и биксенон.

И още един въпрос чистачките пускат ли се автоматично при дъжд? В менюто на инфотеймънта има опция за автоматични чистачки опция и е отметната, но не се пускат.

 

Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Привет

Някой да е слагал допълнително камера. Моята е с колумбус и се чудя дали ще стане.

Това имам в предвид

 

https://www.ebay.co.uk/itm/Neu-VW-Skoda-Ruckfahrkamera-Waschfunktion-5NA827566D/202280048993?hash=item2f18d49961:g:fLEAAOSw2gxYwYTP

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимките са от Амундсен на Октавия 3 2015 Вижън.

На Суинг с блутут също тръгва.

На Болеро с бутон войс контрол (макар и неактивен) също става.

IMG-331d257a599052fd47a1a20866771421-_V.

IMG-bd5b8c70f25ead9c2573b3b2093beff7-_V.

DSC_6459.jpg

Редактирано от JORDITO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.