Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Fabia 1.9 sdi прекъсва


izi

Recommended Posts

Здравейте колеги!Двигателят ми само когато е студен тресе между 1000-1300 оборота над тези обороти се оправя.И най- страното е че на свободна на място като я форсирам не прекъсва а само когато е на скорост в движение прекъсва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Аз имам същия проблем,двигателят е също sdi,още като я закупих преди 20 000км забелязох че го прави,не съм търсил помощ, но ако някой се е сблъсквал с този проблем нека сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да кажа че колата е минала ком.диагностика и няма записани никакви грашки.Днес започна да тресе в тия обороти и когато е топла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, виждам, че няма отговори по въпроса. SDI се води най-здравият и безпроблемен двигател. Представям си какви са останалите. Аз също имам SDI и се опита да ми претриса на празен ход, при ускорение и в движение всичко беше ОК. Реших да пробвам от по-лесното, за целта сипах добавка против вода в нафтата, подчертавам САМО против вода и нищо друго, и напълних до горе MAXX MOTION. След това натиснах по магистралата колкото може да върви толкова. Всички проблеми изчезнаха и няма помен от претрисане.

Редактирано от felicialx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или лошо гориво, или проблем с гнп-то.

И аз така мисля.

Като начало смени бензиностанцията и горивния филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е купих скоро и е обслужих преди 500 километра филтъра също е сменен тогава.А за бензиностанцията зареждам от една и съща от години и предната ми кола беше дизел и не съм имал проблеми с гориво, но ще пробвам да заредя от друга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем дълго време. В началото се оправяше с добавки в горивото и по-продължително каране извън града. Или може би се самооправяше, не знам кое е истината. После проблемът се стабилизира. Отидох на сервиз (София Дизел Център), където направиха почистване, профилактика и настройване на дизеловата помпа. Вече две години всичко е отлично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Днес ходих на диагностика и проверка центровка на ГНП всичко е ОК но проблема си остава,незнам какво друго може да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали е от лошо гориво,някаква добавка за дизел ли да сложа или нещо ГНП -то чудя се и аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи една добавка. Виж буксата със снопа кабели към помпата дали не е зеленясала.

От лоша нафта прекъсва. Като сипя червена и се опитва. С вносна направо спи и харчи 0.5/100 по-малко.

SDI търпи лоша нафта, но тя в БГ е много лоша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мене диагностиката нищо нередно не показваше. В сервиза предположиха, че с почистване на главата на помпата ще се оправи, Така и стана. А преди това дълго време сипвах добавки, но без видима полза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги кажете какво почиствате на помпата.Че днес ходих на едни маистори и искаха да ми свалят цялата помпа за почистване и ми обявиха една цена от 300—400 лева

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да е мръсен АГР клапана или смукателния колектор и да прави тези симптоми.Защото го прави само като е студена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене цената беше, доколкото си спомням, 250 лева и включваше консумативи. Това беше преди две години в София - писал съм къде. Не знам точно какво са почиствали и дали са сваляли помпата.

Редактирано от raglub
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Благодаря колеги за съветите оценявам помощта.Но това тресене започна да го прави и студена и топла и то само като е в движение под товар тоест когато е на скорост.Когато е на място на свободна подавам газ и си работи нормално в всички обороти.И това ме навежда на мисълта че може мотора да е О.К.  на диагностика и центровка на ГНП всичко е наред.  А проблема да е в: 

1.съединител отделя ми много горе значи е износен ,разтегнати омекнали пружини

2.тампони на двигателя

3.карета вътрешни или външни

4.AGR задръстен от сажди

Но това са неща трудни за диагностика поне аз не съм попаднал на правелния маистор ,а ходих на 5. :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, карайте си спокойно СДИ-та и моята прекъсва,но се старая като карам на първа скорост да избягвам този диапазон на оборотите.При мен го прави само като карам на първа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, купете си една добавка за нафтата, ама хубава и действаща!

Преди около 20 дни пак започна да ми прекъсва, сложих една добавка от която започна още повече да прекъсва, дори да гасне и свента чека и лампата за подгрева мигаше непрекъснато. На следващия ден всичко загасна и колата заспа.

 

Мога да кажа каква е добавката и от къде, но да не е реклама.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И пак препоръчвам, сипвайте по 300 грама двутактово масло на един резервоар нафта. Да се смазва хубаво помпата и дюзите. Ако има леко запекла дюза, маслото ще я оправи. Нафтата ни тук в БГ е много лоша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.