Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода 120Л 1980г-моята радост!


Skoda_man

Recommended Posts

 

 

 

 

 

Слагай газова уредба и краѝ на проблемите с празния ход. Бутилката в малкия багажник. Газ   6,5 /100км.

Редактирано от raicho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 104
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Skoda_man

    27

  • maxrpm

    20

  • joro-120L

    11

  • Skoda 130LR/h

    7

Най-много писали в темата

Имах оригинално чисто ново огледало за твоята Шкода, купено преди около 30 години, но преди 2-3 години го взе същият, като тебе фен от Асеновград.

Момчето направо не повярва, че огледалато е във вид на новопроизведено.

Успех с реставрацията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай газова уредба и краѝ на проблемите с празния ход. Бутилката в малкия багажник. Газ   6,5 /100км.

То е хубаво да си сложи газ . Ама защо , когато може да се почисти -регулира карба и може да се размине със 5 лв. ,трябва да дава 200 лв  за газово ?

Редактирано от Skoda 130LR/h
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се че проблема с загряването е отстранен. :)

След ремонта на двигателя, майсторите е трябвало да регулират

и запалването и карбуратора, но явно това не е станало...

 

Колата е с еднокамерния карбуратор, защото той е по-лесен за обслужване и настройка.

Ако си спомняш, преди ремонта колата вървеше идеално точно с този карбуратор.

Всичко е въпрос на точна и правилна настройка....

 

Двукамерния е по-капризен и с него колата не работеше по-добре. :wacko_1:

Преди 1 година махнахме и газовта уредба,

с която Шкодата беше като спънато магаре... :wacko_1:

Зимата не искаше да пали и само създаваше ядове.

При свършане на газта докато превключи на бензин, пак се давеше и губеше мощност...

 

Майсторите са казали:

"газта е за печките за готвене, бензина за колите за каране"

 

 

Надяавам се да регулирате карбуратора,

и да се радваш на Шкодата и не ти създава други проблеми... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как газта ви прави проблеми?! Това е най-лесното и некапризно гориво, а до това, че не е искала да пали е настройка (ти сам го каза). Моята зиме, лете пипаш ключа пали и на бензин и на газ, без значение с кой двигател беше. А относно спъването - лоша настройка, колата върви еднакво добре и на бензин и на газ и със 742 двигателя и със 781( Даже с 781 двигателя на бензин умира към 160-70, а на газ прехвърля 180 по равно).

И как искаш да прехвърли на бензин карбураторен двигател с механична помпа? нали трябва да подкачи и да се налее чашката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.