Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода 120Л 1980г-моята радост!


Skoda_man

Recommended Posts

Тази седмица действам и ще дойда може би на събора или на някоя среща да се запознаем.Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 104
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Skoda_man

    27

  • maxrpm

    20

  • joro-120L

    11

  • Skoda 130LR/h

    7

Най-много писали в темата

Публикувано (Редактирано)

Колеги да попитам как се качват снимки,че не съм запознат още с форума?Много благодаря.

Редактирано от Skoda_man
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
DSC_0228.jpg



DSC_0229.jpg


Ето и снимков материал от тестовете:

1.Пробата на термостта Валер,напълно си отваря:

DSC_0235.jpg



2.Радиатора на колата,все още непочистен и неработещ,излезе от пластмасовите и има кръгче с цифра 79:


DSC_0238.jpg



DSC_0241.jpg


3.Свален вече радиатор излиза яко гняс от него:


DSC_0243.jpg


4.Лявата тръба при неработещ двигател:


DSC_0249.jpg


5.Промиване на радиатора с чиста вода и след това с  гъсто веро:


DSC_0251.jpg


6.Монтиран радиатор в изправност личи си,че има и пара напълно си загрява както трябва от всички страни:


DSC_0254.jpg


Тази седмица я започвам колата по основно,ще се гледа глава на двигателя,евентуално и нов радиатор ако има нужда както и най-накрая промиване още веднъж на охлаждащата система и зареждане на антифриз.Ушил съм съвсем сам на шевната машина и нови калъфи на седалките в маслено зелен цвят.Приготвил съм и по хубави тасове,ще минат обработка и излъскване и ще ги монтирам и тях.В момента колата не се пали и не се кара в болничен,седи и почива чака ремонта.Искам всичко да е наред по нея за да мога да съм спокоен и аз.Евентуално края на месеца или началото на новият месец ще бъде напълно готова и ще мога с голяма радост да дойда на някоя от форумните срещи както и на събора.Ще ми бъда много драго да се запознем и да Ви запозная с Чехословашката госпожа. :)  Багажник на покрива аз не използвам и той е свален вече и прибран в мазето.Тези първите снимки са от първият ден в който я купих.Прехвърлих я и в КАТ и официално вече е моя. :plate_skoda:  :birthday_cake:  Извинявам се за лошото качество на снимковият материал но по нататък ще бъде по подробен и по качествен.Благодаря на всички колеги,сърдечни поздрави!






Редактирано от Skoda_man
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиатора ти мисля че е като моя алуминиев с бели казанчета софикс не ти трябва смяна. Товари я на репатрак и я води да шлайфат главата ;) Не забравяй само че след смяната, главата се притяга еднократно след 150 км пробег. В книжката пише 5кг, аз винаги я стягам на 6.5кг.малките шпилки под свещите на 2.5кг

 

Колата е много красива, пожелавам ти безаварийни километри и много да си я пазиш и да те радва ;)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиатора от ляво и от дясно е от пластмаса,незнам дали трябва да бъде така.За сега сигорно ще се размина със смяната му.Действам колега!Радвам се,че ти е харесала,като цяло са много красиви...Поръчал съм си няколко книги за Шкода 105/120 и започвам да ги чета. Аз ремонтирам Шкода,Аз управлявам Шкода,Леки автомобили Шкода 105 и 120 както и сервизна книжка от онези бялите правогълните от този фейслифт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте искам да попитам,ще взимам антифриз след ремонта на главата да се зареди и да се махне водата.Обаждах се до магагазина на Сточна гара за Шкода и ми предлагат за 14лв готов за употреба антифриз -35градуса-5л.Да взема ли отнего 11.5л,син на цвят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 - бързаш с антифриза! Карай с вода.

 - Колата няма да събере повече от 5-6литра. Купува се концентрат и то не на Моtox

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка и от мен, колега!
Много се радвам, че все още се появяват подобни теми! Надявам се, че колата ще ти създава по-малко ядове и повече положителни емоции!
Довечера ще прегледам с интерес написаното до момента!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега за подкрепата и за това ,че колата ти харесва.Ето и пресни новини:Двигателя е отворен,т.с свалена е главата,гарнитурата е сменяна и не е оригиналната.За това аз нямам информация от старият собственик.Прегоряла е на четвърти цилиндър.Ще се смени с нова и ще се шлайфа главата.Отностно ризите да и те са за повдигане.Ще се отвори и там и ще се  повдигат и те.Това е от мен за сега.Евентуално ще бъде готова към петъка и ще пиша допълнително.Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Привет колеги!Колата е готова от ремонта.Сменени са нова гарнитура на главата,същата е шлайфана както си трябва.Четерите ризи бяха пропаднали,две от тях бяха разядени...Сменихме и тях и ги повдигнахме.Всичко си дойде на мястото,колата вече не загрява и не вдига тези градуси...На колата е монтирано ново оригинално хромирано огледало,сложени са подглавници на предните седалки и е вързан радиопарат. Ще бъдат обработени и поставени и други по запазени хромирани тасове и всичко е ОК.Скоро ще направя и нови снимки.Ето две от вчера:

Редактирано от Skoda_man
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

DSC_0256.jpg Тук с една изоставена до пазара на Младост 1.

DSC_0257.jpg Тук при монтажа на огледалото и радиото.

Намерих си и резервна гума с джанта за тасове 14.Гумата е в добро състояние,както и крик.

Редактирано от Skoda_man
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолата се казва NRG  (енерджи) и беше перфектно реставрирана слънчевка, всичко в нея светеше. Мен 2006 година, всеки път ми оставаха очите в нея. 120 мотор ладов карб. 15ки джанти. беше на един пичага Радо много си я гледаше но си купи рено лагуна, каза че било много по - хубава кола и я продаде щото му трябвали пари. Аз още тогава му казах че е луд и го посъветвах да "спре наркотиците" , тъй като явно е полудял!

Купи я един пичага от форума с едно МБ,  (satan), за негов приятел , който май се учеше на нея. И сега явно е в това състояние.

 

За мен грешката си е в Радо и тогава си му го казах в очите ;)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква ѝ е историята на тази бялата?

Не е мърдала оттам от 3-4 години поне ...

 

П.С. Поздрави за успешния ремонт! За напред само бензин да наливаш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря колеги!Ясно за бялата шкода. Трябва ми помощ относно смукача на колата.На смукач работи,щом върна смукача гасне.Тя е с карб от 100тачка.Въртяхме регулиращите винтове но не се оправя.Даже не иска да запали.Всичко правим по книга както пише.Има ли някой свободен утре след 17ч да дойде да удари едно рамо?Да кажа ,че проблема е от сутринта.Много ще Ви бъда благодарен,ще почерпя.Аз съм от Младост 1.

Редактирано от Skoda_man
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решението е да си сложиш оригиналния двукамерен карб. Със 100-тачковия я спъваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решението е да си сложиш оригиналния двукамерен карб. Със 100-тачковия я спъваш.

Това е само предразсъдък, карал съм 120-ков мотор с еднокамерен карб от 100с и си го хранеше чудесно дори във високи обороти - дифузьора му е по-голям от на двукамерните. Смених го чак като сложих 1.3 от Фаворит. Еднокамерните по принцип са по-надеждни и са по-малко нещата в тях, които могат да се запушат, но все пак се понякога случва... така че първо провери и продухай жигльорите и "човката" на ускорителната помпа. Може да се консултираш и с майстор Симо при Зоопарка, той е доста светнат по тия карбове и си кара 120-ката точно с такъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.