Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Fabia III Tsi 1.2 тестдрайв впечатления.


Recommended Posts

Здравейте, след дълго очакване, накрая намерих време и желание да се повозя на синята фабия на ЕТ. На влизане в ет забелязах че е пълно и човека я изкара на третоара и останахме насаме. Колата беше с оборудване style или edition. и двете се харчат за около 26к. Както и да го гледам пак е 2к по малко от на приятелката на бащата яриса.  В опита си да потърся лоста за отваряне на капака установих че под волана едно панелче се сваля и отдолу има предпазители! :) Моторния отсег не е много претъпкан и поне на пръв поглед може да се сменят фаровете без да се налага да се разглоби половината кола. Горната ламбда сонда е 4 проводна, което е добре. Имайки предвид , че е тестов автомобил, старателно я огледах за течове, но не можах да открия , което ме очуди. Човека дойде и се качихме. Интериора много ми допада, свежичък е, седалките са удобни и лайсната oколо радиото в средата на таблото много добре контрастира с черния цвят, предполагам че ще събира отпечатъци от пръсти доста, но жената ще я чисти по - редовно както се казва. Хареса ми малката дупка отдолу на мултиволана, човек може спокойно да си я ползва за да върти волана, като цяло мисля да си бутна един такъв на 120 ката, като започнат да ги удрят тези фабийки :P Хубаво е че има бутон за спиране на старт - стоп системата. Знам че не използва стартера, но ме обзема един страх че той ще се счупи, не ми харесва. Не е такова положението, обаче с мигачите. Когато чукнеш лостчето погрешка, то автоматично подава сигнал три пъти, като по този начин подвежда другите участници в движението. предполагам, че може да се изключи през vag-com. буксата е под волана, до лостчето за капака.Педала на съединителя е доста лек, което отначало ме пооплаши, помислих че съм скъсал жилото, преди още да я подкарам :D Хареса ми, че най - накрая от шкода са се усетили да предложат на клиента заводски затъмнени стъкла като хората, а не само да пише tinted , а ти го гледаш - бистро като планинско поточе ...

На пук на всичко хубаво в тая кола, която мисля че ще седи чудесно в черно (Което за съжаление е +700лв) или много тъмно червено, е двигателят.

 

1.2tsi бензинов 4 цилиндров редови мотор с 90к.с. Мотора е малък и макар че е доста тих и скоростта не се усеща на права отсечка, за няколкото обиколки на квартала усетих липсата на мощност. Не съм я юркал, не ме разбирайте погрешно, но липсва мощност. При након на изкачване - почти нулев отговор на опитите за ускорение на 4та скорост дори и с педала до пода имам чувството че това турбо вътре си спеше зимен сън... Определено съветвам хората който обмислят покупка на фабийка, да си я вземат с бензин, TSI / 81 kW / 110 к.c. мотора. за 570лв разлика получавате 20 коня отгоре, който са и необходими определено +6 степенни , за радост ръчни скорости.

 

Та от мен толкова ;)

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.