Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Важни ли са според вас дневните LED светлини?


pspetkov

Recommended Posts

Здравейте,

предстои ми да поръчам Шкода Октавия 3. След посещението на пежо шоурума, окончателно се убедих, че много мисъл има в тия шкоди.

Отказвам се окончателно от суперб, имах известни размисли и страсти.

 

Сега към убийството!

 

Сроковете за изработка и доставка са убийствени - не ми се чака. Има две октавии, които ще са определени за производство 30-та седмица. 1,2 ТСИ и 1.4 ТСИ, с евро 6 ДВГ, едишън. Попитах, може ли да се слага пакета фарове - биксенон и ЛЕД дневни светлини, човека каза, по принцип може, симулира заявка към завода и излезе 2ра седмица 2016 г. на производство. Аз си викам ай сиктир и тез фарове :)

 

Може ли две снимки от собственици, как изглежда Октавията с обикновенни дневни светлини и с ЛЕД? Забравих да накарам човека да ги цъкне и да огледам октавията с обикновенните дневни светлини.

Освен фацата, която е уникална с дневните ЛЕД светлини, има ли друго преимущество?

 

Струва ли си двете хилки отгоре и чакането 6 месеца на производство?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стандартни дневни светлини:

http://www.briskoda.net/forums/topic/282091-pics-of-non-led-daylight-running-lights/

Като можеш да смениш оригиналните Н15 крушки с такива на които дневната светлина свети съвсем бяло- ксенон ефект.

Редактирано от ivand911
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Категорично и без каквото и да е съмнение, парите и чакането си заслужават!

 

Снощи имах възможността да тествам би-ксенона за пръв път. Трябва да ти кажа, че в момента в който се качих в колата и тя запали фаровете се озовах в паралелна реалност. Осветеността на пътя е несравнима спрямо халогенни фарове. Цялото платно се  осветява равномерно. Огромен комфорт на шофиране по тъмно

се получава.  

Аз за себе си нямам никакви съмнения, че цената на биксенона е нищо в сравнение с комфорта който полуваш.  Преди да порчъчам се чудех и правех разни сметки, но ти гарантирам, че няма да съжаляваш ако го поръчаш. Имай в предвид, че стандартните фарове на О3 са доста зле (има цяла тема във форума). 

Чакането е неприятно, но ще си засужава. Тая кола сигурно ще е караш няколко години все пак.

 

Относно ЛЕД: със и без него май е въпрос на визия. Мен ми харесва как стои ксенона с лед лентата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно като е ксенон с ЛЕД, не вярвам да е огромна разликата с и без ЛЕД. А относно обикновен и биксенон фар, задължително биксенон, това е единственото нещо което ми липсва и съжалявам, че нямах нъзможност да го имам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами според вас, дилемата 2 хил. за фарове срещу 3 хилки за 1,4, 150 к.с. - кое си заслужава повече?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гласувам за конете. Има крушки с +..% светлина, които може да сложиш ако не ти свети достатъчно силно. Но и зависи колко караш нощем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.4 150 определено. Мноооого приятен двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, според мен, трябва да си конфигурираш автомобила който ти е "на сърце", да си седнеш на "д...то" през 6-те или 7-те месеца чакане и да си спестиш /ако е възможно/ пари за разликата от сегашната сума...

Иначе, от мерак, нетърпение, и липса на средства, ще вземеш прибързано решение и ще купиш автомобил, който ще те радва /като всеки нов/, но ще съжаляваш за прпуснатите възможности, липсващи екстри и направения избор /като цяло/, всеки път, когато се качиш в него !!!

Колкото до ксенона - да, благинка е, но и с обикновени фарове, особенно с по-добри от фабричните крушки, пак ще виждаш съвсем прилично. Трябва сам да прецениш, колко шофираш по тъмно и нощем, а и колко виждаш.

Колкото до двигателя - в първия вариант, получаваш двигател от кафемелачка; във втория - 150 кс., изстискани от двигател за сокоизстисквачка... Втория, при всички случаи, е за предпочитане пред първия и пред ксенона...

Всъшност, решаваш Ти, ние само си плямпаме.

Поздрави и успех с избора!

 

П.С. Моля за извинение всички собственици и фенове на 1.2 тси, и на1.4 тси !!! Сигурен съм, че имат своите достойнства, просто Аз ги ненавиждам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С две ръце за ксенона. Осветеността е много по-добра, фаровете са завиващи и адаптивни и светлинният сноп е различно насочен спрямо скоростта и условията (дъжд, мъгла). Това води до по-добра водимост и оттам сигурност, а аз лично не бих правил компромис със сигурността. Колкото и малко да караш по тъмно си заслужава. А дали ще е с ЛЕД или не, разликата е 300лв., за които получаваш съвсем различна и много по-добра визия на автомобила.

 

За двигателя също не бих мислил. 1.4 е оптималният вариант. Може да е от сокоизстисквачка, но от новите, които извличат много повече витамини. Даже и удоволствие доставя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй е направен света мама му стара, че все малко не достига!!! На някой за къшей хляб на друг за яхта!!! Няма как всичко да е на шест в колата! С нещо трябва да се направи компромис!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, явно бюджета е ограничен...

За чий ... се мяташ, на нов автомобил ?!?

Аз, бих търсил 3-4 годишен, който да обслужа и подменя избрани части, за да стане като нов...

Хич, ама изобщо не ми дреме, кой бил "пръднал" за първи път на седалката, особенно ако тя е текстилна, а автомобила, е постен като таратор, откъм екстри...

Много по-ценно ми е, автомобила да е "читав", да имам подгрев на предни и задни седалки, дву-зонов климатроник, адаптивен ксенон, "печка" за зимата, "Колумбус" и безброй глезотии - да не изброявам, пък ако ще, Митьо Пищова, да се е изакал веднъж...

Да си правя където искам, и за колкото искам, застраховки на автомобила.

Да си позволя лукс, на 50% и по-малко, от цената за нов...

Да имам автомобил за всеки ден, а не като на Сами "кипрата" /дано не се обиди/ - вероятно, най-красивата и добра /във всеки смисъл/ Шкода във Форума, да се вади от гаража 5 пъти в месеца...

Говориш за недостиг на средства /ако правилно, съм те разбрал/, търсиш икономичен двигател - защо изобщо, гледаш Сюпърб и О3 ?!?

Ако нямаш необходимост от пространство /пътническо и товарно/, за тези пари, бих си поръчал Рапид или Фабия, с толкова "екстри", колкото ЕТ предлага за модела, и после "само кеф"...

Помисли, прецени и избирай - не се поддавай на емоции !!!

Поздрави

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На въпроса, ЛЕД дневните светлини нямат никакво предимство пред обикновените дневни светлини!! И много хора си карат спокойно колите с фарове с халогени. По добре си вземи 1,4 двигател. И както казаха  колегите, колко често караш през нощта? На мен ми се случва много рядко, но когато ми се наложи имам +60% халогени които светят супер. Има и такива дето са 100% вече. И крушките са им евтини, не ги знам колко струват другите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боре,

тъй е за старата кола - прав си.

 

от една година ходя по джамбази да гледам коли - само торници, 90% - 95 % от джамбазите са изпечени мошенници, гледат те в очите и те лъжат, ама мъжката. Не е работа! Ако ще е от джамбаз ше си карам старата кола - нищо и няма и ще си свирукам. Ама я карам вече девета година. Имам една теория в тоз живот - няма нормален мъж, средностатистически, дето да не иска да кара по нова, по модерна и по хубава кола - има и едни пичове дето пък искат да карат нещо, дето в по голяма кал да го вкарат, други пък примерно по голям мотор, по качествено да се пребият и т.н. - свят голям к*рви много. Ако човек не ще да ъпгрейдва возилото си - то той е или обратен или веган /без да се обиждат вегетарианците/, или ... бе нещо не е добре.

 

Тръгнах по вносителни на нови автомобили за байбек - върнати коли от лизинг. Автомобили на по 100 - 150 - 190 хил км. Не са пред разпад, далеч по добре от джамбазките автомобили, но аз не съм вещ в поддръжката им, предполагам повечето майстори ще ги гледат като голям камък. Пък и цената - 20 - 25 хилки или да кажем 30 % по ниско от цената на нова с гаранция и пр.

 

Почнах да гледам нови - е, викам си - да му е*а майката, тука един живот се живее, балсъмго- вземам. 

Ходих по автосалони, форд, пежо, ситроен, тойота - ей тия средните марки. Хубаво, ама как е проектирана шибаната шкода не мога да си обясня. При другите марки, ако е голям багажника, няма място за задните седалки, ако има място отзад, в багажника може да се сложи не повече от една каса бира - не е работа.

 

Да ама купуването на нова кола не е лесна работа, не че е много трудна де :) не е като при копането :) :)

Щото не са прости маркетолозите на ВАГ. А туй, а онуй, ай още малко за туй - а, ми то я виж, горния модел, колко е по джиджан! Попадаш в шибана спирала от цени, срокове за производство и чудене.

Затуй е важно да се отсее златната среда - кое е важно, кое не, затуй са ми питанията! 

 

2,1 хил.лв за тарикатски фарове, са си 2.1 хил. лв. за тарикатски фарове както и да го погледнеш :)

 

 

а бюджета винаги е ограничен - на един за къшей хляб, на друг за яхта - така е живота :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай 1.4 сега и карай.  Не го разбирам аз това, да снеса един чувал пари и да си чакам колата 6-7 месеца. Ай сиктир - това е кола, не жена, че да я чакам с месеци.

 

С найтбрейкър ще свети прилично добре. Ама ще караш кола, а няма да седиш замечтан на дивана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай,наличната 1.4.

Заебавай ги тия дневни лед.

Лятото дойде,къде ще чакаш....

Взимай 150 коня и се кефи на живота.

Качвай семейството и на път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.4 разбира се! Пиша и аз, за да има повече мнения, та да го навием колегата. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, вземай 1.4 и карай.

 

Това за колата на 3-4 години на цената на половина дори не искам да го коментирам. Това си е стара кола вече, излизаща от гаранция, същевременно с достатъчно скъпи части и липса на майстори, които да и разбират.

 

Новото си е ново, точка. Ако ще и с по-малко екстри. Все пак О3 Елеганс въобще не е постна като "таратор".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е бе ... едишън е колата - супер си е, не е постна хич!

Май в събота ще подписвам предварителен договор!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя грешка.

 

Еми и Едишън пак си е ок, лишаваш се от някои екстри, като същевременно имаш най-важните, но имаш удоволствието да караш нова кола - всичко и работи, няма изненади, безгрижие.

 

М/у другото 1.4 мотора е доооста приятен и ще те кара да се усмихваш, въобще не е от сокоизтисквачка:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М/у другото 1.4 мотора е доооста приятен и ще те кара да се усмихваш, въобще не е от сокоизтисквачка :)

 

Колега, това не е реплика към теб. Просто да напиша нещо.

 

Начи, като се използват определенията - кафемелачка, сокоизстисквачка, прахосмукачка....и т.н. се има предвид за изцедени форсирани мотори. От малко литрова мощност - повече к.с. Уж били с по-малък ресурс. Лично мен това изобщо не ме притеснява.

Напр. моята Тойота е 1.3 и е 80 к.с. и си върви доволно. Това 1.4 на почти същите кубици е 150к.с. Представям си какъв самолет ще бъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и това за ресурса май ще се окаже напразно опасение.

 

Ауто Билд нали разкостиха един 1.0 ЕкоБуст на Форд на 100к км - като нов бил, никакви следи от износвания. А първоначалните мнения на всички бяха, че това моторче и 100к км няма да изкара :)

 

П.П. Едно време като подкарах 1.8Т на А4, със 150 коня (които за времето си бяха доста за тази литрова мощност) всички пак така говореха - миксер, нямал ресурс. Е с времето това се оказа един от най-коравите мотори, правени от VAG групата:)

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е бе ... едишън е колата - супер си е, не е постна хич!

Май в събота ще подписвам предварителен договор!

 

Автомибилът е поръчан с ксенон, но без ЛЕД дневни или е стандартен едишън без ксенон?

 

Моя грешка.

 

Еми и Едишън пак си е ок, лишаваш се от някои екстри, като същевременно имаш най-важните, но имаш удоволствието да караш нова кола - всичко и работи, няма изненади, безгрижие.

 

М/у другото 1.4 мотора е доооста приятен и ще те кара да се усмихваш, въобще не е от сокоизтисквачка :)

 

Едишън нивото е над елеганс и реално колегата би се лишил само от ЛЕД дневни светлини и/или ксенон.

Всички екстри са супер.

Редактирано от Драгомир
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.