Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Разчитане лог файл на Октавия 2


mi6oka

Recommended Posts

Днес правихме тестове на колата и се оказа, че турбото май пренадува, въпреки, че турбината не се чува, не издава звуци и не записва грешки за пренадуване. Сега утре ще видим как се движи актуатора, за да видим дали има пеално пренадуване. Възможно ли е програмата да не дава вярни стойности. В лога се вижда как турбото държи на 1900 - 2500 на 2600 мбар, което е макса на мапа и другото не го и отчита.

035445699.jpg?r=0

Редактирано от mi6oka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пик до 4-5 сек. не е сериозен проблем според мен.

Може да се регулира от актуатора, но и така може да се кара.

Да чуем и други мнения ....?

:hello:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и един нов лог от днес, като тук е на 5та предавка, от вчера е на 4та. Тук се наблюдава пак пренадуване, но е много по кратко от 4та предавка.

035451223-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 секунди мапа е наситен... Това е доста сериозно според мен.

Цецо, къде ги видя 5 сек.?

Аз виждам от 1,63 до 3,13 сек. - това е 1,5 сек.

 

Според мен е пик. През цялото останало време няма пренадуване.

Моята си има пик от 0,1 в началото и после е ОК. Така я карам от 2 години без никакъв проблем.

Сами, ти и друг път си казвал, че пик от 2 сек. е нормално да има.

Въпросът е дали пик от над 0,25 не е голям. Това не мога да преценя.

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай първия лог. Има пик от 4 секунди (не е 5 де, прав си). По-лошото е, че пика насища мапа и не можеш да кажеш колко е точно. Твоя е 0.1, а тоя по лог е 0.25, а реално може да надува и на два бара, без манометър не може да се каже. Вижда се, че се мъчи да разтовари, ама нъцки.

 

По ред на вероятностите - актуатор, геометрия, блока с вакумните регулатори.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щеше да влезе в сервизен режим, ако не може да разтовари.......

 

Добавям преглед за спукване на турбопътища, кулер, маркучите за вакуум, всмукателен колектор /запушване или гарнитура/, евентуално катализатор /не ми се вярва/. Чува ли се съскане отнякъде?

 

Възможно ли е да има някакво задържане, запиране - лоста на актуатора, лопатките на геометрията?

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да влезне в сервизен режим трябва бая време да задържи на овърбуст. Сами го беше писал някъде колко е интервала зададен в картите.

 

 

Относно разликата в двата лога - мойте наблюдения показват следното - ширината на пика се увеличава с увеличаването на предавките. Най-дълги пикове правят на 5та скорост. Затова и най-често забива муцуната на извънградско, когато я намачкаш на 5та от ниски обороти. Обратно като я ръчкаш в обороти (над 2500) и на по-ниски предавки, прави къси пикове с големи амплитуди и напрактика няма как да влезне в сервизен режим, освен ако тотално не е спекла.

 

Абе не е съвсем критично положението, но е добър момент да се ревизира карантията около и самата турбина.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Актуатора го гледахме на място движи се много свободно и на ръка се мърда доста добре. Възможно ли е Н75 да прави проблемите? Утре ще огледаме как са вакумите и маркучите и ще сменяме при нужда.

Колата няма катализатор за съжаление е махнат. Съскане и каквото и да е било друго не се чува. Турбината се чува много леко на около 1800 оборота за момент и след това турбо не се чува.

Редактирано от mi6oka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Н75 - вземаш назаем друг от такава кола и пробваш. Не ми се вярва да е от Н75.

Може от гайката да се регулира лостчето на актуатора - да се удължава или да се скъсява хода. Най-добре е да си стои на заводската маркировка с боя.

На маркучите за високо налягане - гледайте да не са се износили бързите връзки и да изплюват по малко.

Маркучите за вакуума - трудно се проверяват, за по-сигурно направо се сменят с нови, не е скъпо. Около щуцерите се изрязва внимателно с ножче, не се дърпа, защото се чупят.

 

Колкото до катализатора - добре е, че турбината не е шумна без него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

legaltk стига си писал каквото знаеш и не знаеш....

Объркваш го човека.

Маркучите на тази кола на вакума не са като на твоята с оплетка и мн. лесно се вижда напукване.Но не се пукат! Няма и клапан 75 като твоята. Има управл.блок комбиниран с 3 клапана в него ,единия е за актуатора.

Защо да проверява връзките на турбо-пътищата?? Щеше да не надува достатъчно,щеше да свисти яко.Ако са само леко разбити връзките и / или износени о-пръстените щеше да омазняват. Няма да окажат никакво влияние за пренадув, ако само са омазнени.

Защо да проверява за гарнитура?????

Защо да проверява за спукани вакум маркучи по системата???? Тогава няма да може актуатора да затваря лопатките и няма да надува,а не ще пренадува!!!

Стига писа врели не кипели.

Моя съвет е да изкара човека плочката в която влизат многото вакумни маркучи влизаща в управляващия блок и да види има ли тръбичка която да е оцветена в кафяво? Предпосл. от долните май е. Но ще си я види коя идва от актуатора. Ако има такова нещо,значе актуатора е леко пробит и се е насмукал клапана на управл. блок с ръжди и прах. Тогава така се бави. Сменя актуатора и управл.блок. Като свали акт. да провери с ръка как се движе геометриата НА РЪКААААА. И при най леко задържане -сваля турбото и чисти геометрия!!!!!!!!

С глупостите си ме караш да сервирам неща от кухнята :)

Не се сърди за тона,още съм ядосан на оня другия дето хал хабер си няма от двигатели и ми мърмори що съм го накарал да си смени капачката на делкото.Не мога на всички да обеснявам всичко.Като си дошъл при мене,ще сменяш каквото ти кажа.За да съм решил да е така,значи има защо.Няма какво да му обеснявам. ИМА СИ ПРИЧИНА

Като не сте монтьори с опит,не разсъждавайте толкова,че се излагате.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е написал в другата тема:

...колата седя в гараж три месеца докато се прибера...

 

Това не би ли довело до спичане на всичко "живо" след такъв период "не-каране"?

 

Първия лог зле - втория уж по-добре, да не би да е почнала да се раздвижва полека-лека от зимния сън... Да видим трети... :P

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

legaltk стига си писал каквото знаеш и не знаеш....

Объркваш го човека.

Маркучите на тази кола на вакума не са като на твоята с оплетка и мн. лесно се вижда напукване.Но не се пукат! Няма и клапан 75 като твоята. Има управл.блок комбиниран с 3 клапана в него ,единия е за актуатора.

Защо да проверява връзките на турбо-пътищата?? Щеше да не надува достатъчно,щеше да свисти яко.Ако са само леко разбити връзките и / или износени о-пръстените щеше да омазняват. Няма да окажат никакво влияние за пренадув, ако само са омазнени.

Защо да проверява за гарнитура?????

Защо да проверява за спукани вакум маркучи по системата???? Тогава няма да може актуатора да затваря лопатките и няма да надува,а не ще пренадува!!!

Стига писа врели не кипели.

Моя съвет е да изкара човека плочката в която влизат многото вакумни маркучи влизаща в управляващия блок и да види има ли тръбичка която да е оцветена в кафяво? Предпосл. от долните май е. Но ще си я види коя идва от актуатора. Ако има такова нещо,значе актуатора е леко пробит и се е насмукал клапана на управл. блок с ръжди и прах. Тогава така се бави. Сменя актуатора и управл.блок. Като свали акт. да провери с ръка как се движе геометриата НА РЪКААААА. И при най леко задържане -сваля турбото и чисти геометрия!!!!!!!!

С глупостите си ме караш да сервирам неща от кухнята :)

Не се сърди за тона,още съм ядосан на оня другия дето хал хабер си няма от двигатели и ми мърмори що съм го накарал да си смени капачката на делкото.Не мога на всички да обеснявам всичко.Като си дошъл при мене,ще сменяш каквото ти кажа.За да съм решил да е така,значи има защо.Няма какво да му обеснявам. ИМА СИ ПРИЧИНА

Като не сте монтьори с опит,не разсъждавайте толкова,че се излагате.

Абе Сами не ти се сърдя, щот си прав, вярно че говоря за моя ДВГ от моя опит.

Ама човека пита няколко пъти, а ти почти нищо не му отговори, докато не прочете моя пост.

 

За Н75 човека така го е написал, затова и по този начин съм му отговорил. Много добре знам кое е и къде е - не сме малки деца все пак. Колко време го дъвкахте в темата на Димон за жуженето на черната кутийка ......... Цецо вече го беше написал по-горе. Нямам намерение повече да се обяснявам какво съм написал и защо съм написал, който както иска, така да си го разбира.

 

Колега mi6oka, не ме слушай, щото те обърквам.

Не прави каквото аз съм писал, а прави каквото Бегачката ти е написал!

 

Знам, че са неща от кухнята, но не знам кой в Лом ще му ги сготви както ти можеш?

И те моля, в бъдеще не ме изкарвай глупак, а написаното от мен - глупости и врели-некипели.

Опитай се да се въздържаш от публични квалификации към личността и действията ми!

Аз също се въздържам да правя много неща публично, тук във форума.

Пак ти казвам, не ти се сърдя!

:friends:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Шафта е най прав,ако е така. Къде го пише за 3-те месеца

Колата е седяла три месец в гараж и не е карана така е, но преди покупката февруари месец колата е тествана в Еуратек и те също са казали че има леко пренадуване, което според тях не е проблем и може да си кара така.

Утре ще направя още логове на 4та и 5та да видим дали е по добре.

Редактирано от mi6oka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде сега пък теб глупак съм те изкарал.Къде съм написал подобно нещо.

Ще се въздьржам.

И от писане и от даване на съвети и квалификации.

Аз го правя отдавна,найш колко активен с помощ бях преди.

Сега избирателно и ако много го объкате се обаждам. Това за гарнитурата преля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, не се хващай за думата.

От писане и даване на съвети защо да се въздържаш? Не съм казвал такова нещо! Тъкмо обратното!

На моменти си много кратък в изразяването и не само аз, а и други колеги са ти казвали, че не разбират, когато напишеш само 1-2 думи без да обясниш причинно-следствената връзка.

Съгласен съм, че понякога пишеш от телефон, но и знам че преди доста време нещо се беше ядосал и се беше зарекъл повече да не пишеш. От тогава започна да пишеш много кратките постове с по 1-2 думи, но лично аз предпочитам като обясняваш по-подробно - с технически понятия и на инженерен език. Правил си го хиляди пъти и дано да продължаваш. Ще се съглася само, че не си длъжен да ни сервираш нещата от кухнята и това е по твоя преценка. Помниш ли ги онези дългите постове с големите букви в червен цвят? :D  Айде стига, че стана прекалено лично.

 

За гарнитурата, пренадуването и ненадуването:

Моите аргументи са същите като тези на Цецо - така и така човекът ще рови по колата и би било добре да огледа всичко, най-вече слабите места.

..............., но е добър момент да се ревизира карантията около и самата турбина.

 

Само ще ти припомня една тема отпреди 2 дни, в която мисля че точно ти обясняваше каква гняс се събира по труднодостъпните места на всмукателния колектор, колко трудно се чисти и е момента да се смени гарнитурата с нова или се слага старата като се маже тънко със силиконче?

В този смисъл съм го написал и аз за гарнитурата - във връзка с ревизията на колектора.

всмукателен колектор /запушване или гарнитура/

Айде стига съм се обяснявал! Важното е колегата да оправи шкодата и да  :running: .

Като видим новите логове може да се окаже, че нищо й няма ....... Дано!

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Проблема с пренадуването вече е оправен, логове не съм правил, а не ми се и занимава. Посетих Самуил във Варна и той смени ремъците, които така или иначе трябваше да се сменят и отстрани пробема с пренадуването, като се оказа някаква настройка на актуатора или и аз не разбрах точно още какво. Навръщане от Варна всичко беше ОК.

Редактирано от mi6oka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.