Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Кой модел на ланди ренцо да избера?


fero_91

Recommended Posts

Здравейте колеги, отскоро съм собственик на колата от профила, понеже се разделих с голфа.. Та скоро мисля да слагам газ на Румстъра при познат газаджия, който работи с Ланди Ренцо и отскоро EmmeGas. Засега сме решили за системата LANDI LSI-ONE, която е май почти същата като Landi Renzo OMEGAS EVO, но с ценова разлика, споменах му и за OBD връзката, но ми каза че са излишни пари, понеже OBD'то било за японските 'капризници' някой друг колега пък ми беше споменал: "На по-нова кола(като в твоя случай) аз бих предпочел да е с OBD връзка, поне шанса да ти се пълни ЕКУ-то на колата с грешки изчезва"

 

Вие какво ме посъветвате ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с същата LSI-ONE . Не съм имал проблеми досега-15000 км. И аз се чудех между двете, но в сервиза казаха, че нямало смисъл от по-скъпата, отделно ако трябва да се сменят дюзи при OMEGAS едната дюза била на цената на 4-те в ONE.Колата върви като на бензин и общо взето от бивш противник на газовите сега съм привърженик :) .Има 2 филтъра които се сменят на 15-20 000 км и са по 20 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер колега, ти да не си този дето си писал http://www.landi-bg.com/forum/viewtopic.php?f=23&t=801:fiu:  май май си същия :blush:  радвам се, че нямаш проблем и моята уредба ще е същата, много безаварийни километрити желая.. Първия филтър ми е ясен сигурно ще е преди 'рейката' външен филтър а другия какъв е ? да не е като при Ловато в самия изпарител или МАП сензор ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И втория филтър е преди рейката , не е в изпарителя. Момчето разглоби някаква част, която не съм сигурен каква е, но по снимки от нета ми прилича на газов клапан-извади някакво филтърче от часта и сложи ново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да, питах газаджията и той ми каза, че се намира в газовия клапан.. Иначе колега при теб как е разхода като град,комбиниран и извън и то с каква скорост..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами градско трудно се хваща защото зависи от разстояния ,сезони, задръствания, самата газова колко е напълнена. Аз карам на малки разстояния и зимата си харчи и повечко бензин.Колата винаги пали на бензин , при мен е настроена на 35 градуса да минава на газ. Извън града гледам компа-да речеме между 0.5 и 1.5 литра е повече разхода на газ. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аха, хубаво, иначе след като загрее как минава на газ след определени секунди или при форсиране, даже бях чувал за пак тяхна система при определена топла температура директно палила на газ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко може да се настрои от техния софтуер-при мен за всяка темп.на антириза има различи стойности-примерно на 70 градуса прехвърля след 30 секунди работа, при 90 -след 5 секунди.Другото условие е да мине дадени обороти- 1500 или колкото ти искаш. Може и да се направи 0 оборота, тогава директно прехърля при достигната температура.Може  ако е 90 градуса да пали на газ,но ми препоръчаха да е на бензин. Също така има опция при форсиране да пуска бензин-така се пазели дюзите, мисля че над 5000 оборота . Има някъв подгрев на дюзи-за зимата. Абе изобщо има доста настройки и ако ти е познат газаджията,както си написал по-горе, ще ти я направи по твой вкус.Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехеее то супер тогава, мерси много за споделената информация колега :) а иначе ти с какъв размер дюзи си, преди малко минах през майстора и ми каза, че ми е сложил 2.2 черните..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехеее то супер тогава, мерси много за споделената информация колега :) а иначе ти с какъв размер дюзи си, преди малко минах през майстора и ми каза, че ми е сложил 2.2 черните..

2.2 не е ли много за 1.6?Аз съм с 1.8Т и карам с 2.2....На какво налягане карате?

За ОБД връзката коментирана по горе: Тоз дет' ти е казал че е само за японските капризници греши.ОБД връзката е прекрасно нещо но и нож с две остриета.Един път може да се оакаш с големи дюзи и ОБД корекциите да не успеят да компенсират богатите смеси на леки натоварвания и втори път с некачествени инжектори от класа на Валтек и Рейл.

Иначе Ланди си е топ клас, лошо няма никой да ти каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По таблицата толкова излиза, но се оказаха големи наистина, подменихме ги с 2.0 и колата заспа, иначе налягането е 1,25 по спомен.. еми по-принцип каза за по-капризните коли, определено за моята колица нямало много смисъл и така или иначе не сложихме..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.