Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Климатика ми прави номера


emilio88

Recommended Posts

Здравейте !!! :) Климатика ми прави номера.Като е в гаража цяла нощ,цял ден и на сянка да е,климатика тръгва да работи веднага,а като е на слънце не работи,тръгва след известно време каране, по своеволие тръгва.Може ли да е някой температурен датчик? :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво значи тръгва по своеволие. Включва се електромагнитния клапан или започва да охлажда по своеволие

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами колата е седяла на слънце цял ден и пускам климатика светва копчето AC, но не тръгва да охлажда,карам 5-6км така включено и тръгва вече да охлажда и си работи нормално , а като е на сянка или в гаража си тръгва веднага.Електромагнитния клапан си работи този който е на компресора нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм пускал моя два пъти за почти 2 години , но когато е седяла на слънце първо пускам прозорците и включвам вентилатора на макс да издуха колкото може по-бързо горещия въздух и после включвам климатика и пак студеното идва малко бавно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тя и затворената система изпуска фреон. Нормално е. На 3-4 години трябва да се проверява и допълва. Има си от къде да се допълва.

Редактирано от ivand911
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-малкото една проверка не е излишна - един термометър в духалката и ако изкарва от 8 до 11 градуса всичко е ОК ... ако не е тогава ръчкайте (поне така за ми казвали разни специалисти).

Когато е седяла на слънце въздуха във въздуховодите и цялата пластмаса се е напекла и за да почне да излиза студено трябва първо те да се охладят (това е моита теория) и ако искам да тръгне по-бързо или пускам централните духалки или пускам вентилатора да издуха топлото от тръбите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пускам да издуха топлия въздух, знам го това,няма течове закачал съм я имаше малко за допълване закачам я на компа показва клапата за въздуха който върти в купето дава грешка при теста не работеше добре това беше изчистихме грешката не съм я пускал тази клапа след това  (това копче).Това което става е както става както съм го забелязал като е на припек не тръгва цял ден е седяла на припек на паркинга на работата ми,тръгвам от работа, пускам климатика AC свети но няма студено топло преди това съм пуснал на макс да издуха горещия въздух,перката работи 3-4 степен съм пуснал,няма студено и карам из града след известно време тръгва,сутринта изкарвам колата аз винаги си я чакам малко да поработи да си подкачи масла разни такива че така де,пускам климатика има няма 20-30 секунди тръгва веднага и си работи нормално.Мисля да проверя тия датчиците за температура нали има един в купето и външен но няма да е той да го замеря вътрешния,че вече незнам какво може да е. :) :) :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен няма никакви грешки от клапите и пак му трябват около 2 км. да почне да охлажда и за това си мислех , че е нормално за климатик , а датчиците за вътрешна температура се виждат с ВАГ ком имаше един на централната конзола при копчетата за управление на парното и климатика и един при плафона ... там мисля , че с почистване на решетките от мъхове и паяжини се оправяха показанията им ако се успиват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, гокато пуснеш климатика и ако той започне да работи, започва да се чува как фреона върти в питата. Има един специфичен шум като леко подсъскване. Тозе шум аз го чувам веднага след натискането на бутона AC и заедно с това започва да идва и студеното.

 

При мен има друга аномалия, от двете централни духалки, лявата духа по-студен въздух от дясната. ☺

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чува се този малък шум когато заработи и перките охладителните заработват, всичко нормално работи,но при това нагряване от слънцето, не мога да я разбера тая кола :D . вчера например заработи нормално извадих колата от гаража тръгна си нормално,направо кола с характер :D надявам се тия дни да ми остане време и ще погледна на компа да я закачим ще пусна прахусмукачката на тоя платфон там решетката да дръпна прах ако има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, вчера както не работеше климатика закачихме кабелчето,показа термодатчик който е в таблото,от лявата страна под волана най-добре се вижда той е като една дълга пръчка,показваше ми 99 градуса на компа.Този датчик против замръзване от пракалено много охлаждане да се изключи климатика, ама сега аз ще си го изключвам като ми стане студено :D,сложихме две съпротивления и го смъкнахме градусите на 31 градуса и тръгна нормално и тия дни ще видя как ще е ако трябва ще сложа по голямо съпротивление малко да падне температурата,че ако трябва да се вади тоя датчик има голямо разглабяне,затова слагам съпротивление .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.