Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Тунинг за Октавия 3 VRS TDI


Recommended Posts

Как става тая работа от 168кс на вала, на колелата да станат 170 и на мен не ми го побира акъла. Да няма някой електомотор в кутията? Или другия вариант нещо механиците да са объркали и да излизат повече к.с от заявеното - тая тактика я ползват ГТРите - с по50-60кс по-малко от другите по данни, пък мачкат наред :)

Редактирано от t5onko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 77
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    19

  • ivand911

    8

  • Цецо75

    6

  • La Furia Roja

    5

Най-много писали в темата

Bhp няма нищо общо с "наличната" мощност - Стефан го е показал най-добре. Тя се измерва най точно на шаси динамометър. С него могат да се измерят и загубите в трансмисията, но много от хората, който мерят не го правят, а слагат приблизителен процент. Това зависи от много много фактори - и от съпротивлението на гумите даже!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:cow: това са почти 200 коня на мотора.

Конете излизат точно според оборотите,но въртящият момент е при 2700-2800 според диното,но реално е на 1900-2000 оборота.Прави се корекция

Прави се корекция и за мощността.Преобразуват се киловатите в К.С. и се добавят 12 % загуби в трансмисията за предно.

Но както каза Цонко,има значение всичко,дори и гумите. Една и съща кола ,я мерим в един ден с едно и съща гориво,без никакви хардуерни промени по двигателя,никакви софтуерни също,САМО СМЕНИХМЕ ГУМИТЕ! Разликата беше 6 киловата!!!

post-1700-0-60692700-1433876215_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми бе интересно да прочета написаното по-горе:

1.Разбрах,че Диното мери на колелата където мощта е по-малко от заводски замерения двигател,просто защото има загуби по пътя на предаване на мощта.Добавя се някакъв коефициент за да се компенсира тази загуба и се получават данните от Диното.Не ми звучи сериозно.Няма смисъл да меря нищо,защото няма да разбера истинските коне с подобни методи,Единствено може да се разбере с колко се е вдигнала мощта след някакъв силов тунинг.

2.Разбрах,че тези Кутийки са универсални,а всеки автомобил е индивидуален.Също много несериозно звучи значи да се тунингова с такъв Бокс.

3.Тунингът при тях вдига мощта предимно в ниските обороти,а точно това вдига разхода и е смърт за бензиновите двигатели.То всъщност това е и идеята на РСката.В града където се кара предимно на ниски оборти да е по-спъната и по-икономична.Как иначе 220к.с. ще дават 9-10 на сто градско през лятото и 11-12 през студената зима????????????На прав път на 3000 оборота бензиновата е вече на 150к.с. предостатъчни по принцип,а тепърва още вдига мощта до 220к.с на 4500 оборота.

4.Тя всъщност РСката се развървя страшно много и не ми трябва да се занимавам със щуротии,но Благодаря за изчерпателното инфо.

5.Може и глупости да съм написал по-горе,но аз така ги разбрах нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При предно предаване загубите от мощността на двигателя са 12%.

При задно предаване са 18%

При двойно предаване 24%

При двойното се губи страшно много. Те за това повечето 4х4 са умрели. За това и на колегите в съседната тема Скаута 3 ,150 коня им се е сторил много спънат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами, не може да напишеш конкретни числа това толкова, онова толкова... Всичко е ОТ -ДО и зависи от много неща. Сам каза, че с различни гуми е измерена различна мощност. ДА, но Мощността на МОТОРА е една и съща при различните гуми - нали?. Просто загубите варират и от там "наличната" използваема мощ! Това са усреднени проценти! - може да са повече, може да са по-малко - при два еднакви автомобила пак може да са различни от използване на различни масла в трансмисияа,а да не говорим за обобщаване - предно Х% задно У% - пак казвам тези загуби могат да се измерят.

Темата къде отиде ама....

Ей досвидяха ти 100лв да видим МТМа как променя графиките и дали са истина 300+ конете - ако 5-6 коли са само разликата до двеста със стокова РСка може и МТМ да излязат мошеници и шмекери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eй спамер,щи кажа аз досвидяло ми се било.

Изместваш темата,ама то и без това е скучно...

Мисля че обясних. Разлика 6-7 коли се получава между моята и стокова РС-ка от 100 до 200 по моя километраж,другата 180 дали е направила. Не от място! И това се прави на 4-та,а не на 3-та както би се получило ако се търси максимален перформанс/представяне/. На 4-та предавка колите със 100 не са в оптимални обороти. В началото на теста са почти равни и чак след 4500 оборота се получават разликите,като с увеличаване на оборотите разликите прогресивно нарастват.От 100 до 130-140 са почти равни-на 4-та предавка!!!!отбелязвам.

Освен това от 100 до 200 ги прававя за 12 секунди само. И за 12 секунди да направиш 6 коли на октавия РС не е никак зле и то от ниски обороти,без превключване на предавки. И пак казвам ,не сме се състезавали ,просто искахме да видим как се държат в ниските и високите обороти и има ли файда от 6500лв. които съм инвестирал. Погледни го от другата кола,тя едва ли е развила повече от 180. 6 коли разлика от 100 до 180 мисля ,че съм доволен.

Не се срамувам,че съм си купил МТМ компютър,след като се занимавам с чиптунинг. Просто чак сега след година и половина се очаква да се докопам до хардуер,на достъпна цена за да си дръпна файла. Но съм доволен от МТМ-а и ще премина към ремап на моята кола,само когато реша да дам още 3200 за турбо от Купра 280. Иначе ще си карам с МТМ-а.

А разлика ,че има ,има,а преценката дали са 6-7 коли или повече или по-малко е на Бат Васка.Аз в огледалото за задно виждане трудно мога да преценя :)

Ама няма желаещи да пробваме и да направим клипчета. Аз съм навит винаги,да видим колко е файдата на HJS & MTM :come_to_me:

Алпинджугата,Ла фурията,Черната перла,Уайт Ароу ......предизвиквам ви :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже стана на въпрос, та говорих с бат Васка,той каза,че повече от 10 коли е била разликата.Към 40 метра била.Аз не мога прсто да преценя правилно,чрез отледалата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Алпинджугата,Ла фурията,Черната перла,Уайт Ароу ......предизвиквам ви :tongue_1:

 

Аз ще снимам до теб през цялото време, да видим тея 40метра колко са ;)  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще снимам до теб през цялото време, да видим тея 40метра колко са ;)  

Добре,ще те изчакаме да излезеш от турбо лага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм съгласен да тестваме Стоков и МТМ,но няма да участвам от място.Може от 100 до 200 или от поне 30км/ч нагоре,но от място не.Гуми за 1600лв комплекта не ми се съсипват.

За скоростите както кажете.

Гледам в ЮТуба има тест между Стоков РС 220 и Стоков ВРХ 300    От място и от 30 Субаруто дръпна с 2-3коли. От 40 на четвърта РСката дръпна сериозно!!!!!!!!!

Редактирано от La Furia Roja
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В никакъв случай от място няма да се тества.За да се избегне субективната грешка. А и аз не искам много да си търкам гумите :)

Щеги тестваме скоро,ти знаеш къде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не дразни ЛЪВА!

;)

Това беше към закачката между Самуил и Маджо...

П.п.пиша от телефона.

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей то станало сериозна тема тук :)  И в крайна сметка като чета май не трябва да барам колата, за да си запазя гаранцията и да ми е мирна главата. То гаранцията е 5 години и когато изтекат се надявам направо да си купувам по-мощна вместо тепърва тогава да почвам да я правя. Аз навъртам около 25 000 - 30 000 км на година, ползвам я за основна кола и ако ще имам проблеми по добре да не правя нищо. Като неразбиращ си мислих, че може да се направи нещо лесно и ефективно, но явно не. :)

 

Благодаря за отзивите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Понеже има връзка с тази тема, ще си позволя да цитирам Самуил от темата за "Бялата стрела":

 

 

.....................

Колата е със Щайнбауер в момента.Не е ремапвана.Докато не мога аз да си я направя,не давам на други да пипат.

Както знаете бях с МТМ и спортен катализатор на НJS. Което трябваше да е 320 коня уж.

За Иван с червената РС-ка поръчахме Щайнбауер,които се връзва към двата мапа,датчика за обороти на разпределителния вал и датчика за налягане на горните дюзи,както и за захранване с ток и струваше 2500лв с дистанционно управление.За брат му Бай Миле поръчахме Рейсчип Ултимейт за 1000лв.Той се свързва много елементарно само към 2-та мап сензора и не иска и захранване дори -от тях си взема.

Отидохме на магистралата и двамата ме разцепиха. Карах и двете коли и Щайнбауера много ми хареса като настройка и поведение на колата.С Рейсчипа двигателя е доста "нервен" в средни обороти.Но колата със Щайнбауера вървеше най- много.Рейсчипа пък за парите си ,най си струва...

Тогава поръчах и аз Щайнбауер,който в комбинация с катализатора направо откачи!!!!!!! Пак имаше тестове на магистралата. Биех Иван с много. Ама с много -поне 10 коли до 230-40.Много тестове правихме,дори си разменихме и колите,резултата беше един и същ.С два еднакви Щайнбауера,моята кола заради катализатора вървеше доста повече още от ниски обороти. Писахме им на Щайнбауер тийм/много са точни и  приятелски настроени и отговарят на нашите въпроси/,те отговориха,че именно заради спортния катализатор на HJS едната кола се представя много по-добре. Поне с катализатора не се бях набутал.Доказа се реалната му файда.

Ето клипче на което се гоним с Иван и Милчо.На Иван и моята кола са с Щайнбауери,а Милчо с Рейсчип.Както казах,Рейсчипа се държи достойно в началото.После изостава.Но за парите си от 1000 лв е по-добре от МТМ за 4500. Бахти лъжците тез от МТМ-евала.

След това клипче имаше още доста гонки,но на това съм записал да видите,какви бъзици си правим и какви приятели сме покрай марката.Много приятели съм намерил покрай нашата марка и форумите.

https://www.youtube.com/watch?v=NnISH3_vVkY

 

И така че Щайнбауера се оказа един много хубав продукт.Най хубавия. А ги плюех едно време....

Можеш от вътре с дистанционно да си го изключваш и да си караш на заводски настройки.А самото поведение на кола е много приятно за каране.МТМ-а и Рейсчипа придават излишна нервност в ниски и средни обороти,а нагоре в оборотите поумират-тъпчат. Щайнбауера е невероятна наслада.

Тези автомобили работят по сонда.Сместа се следи от ламбда сондите и си работи по картата на афр-а,т.е. сместа.Ако вкараш повече въздух в мотора,то автоматично ще се впръска повече гориво за да се спазва картата на сместа.Вкарването на въздух става по 2 начина: чрез увеличаването налягането на турбото и чрез увеличение на VA-то на мотора-примерно чрез намаляване на бекпрешъра на изхода.За това катализатора дава такова голямо предимство при този мотор.Същото се получи и със спортния ауспух.Той повишава мощноста.Докато ако сложиш същия ауспух на примерно дизелова РС-ка,увеличение на мощността няма да има.Само звук.Защото при нея не се следи сместа,а си има други лимитерни карти за подаване на гориво.

Така че, не ме интересуват разни динота какво ще покажат,аз гледам на пътя какво се случва.

.........................

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Здравейте. Бих искал да споделя малко опит с вас. Пробвахме Щайнбауер на Супърб ТДИ 2016. Нечовешки боклук. Върнахме го. Опитахме с Kuberl, какъвто сме карали на други дизели. Отново проблеми - при по-сериозно натоварване колата загрява. Имаме доста опит и с ремап. На Мерцед 320 ЦДИ правихме - проблеми със скоростната кутия. На една Тойота - пуши. В момента с евро 6 и ДПФ си е чиста беля. С DSG (както е при мен) дори не бих опитал. С две думи, пълни глупусти. Ефектът при динамиката е правопропорционален с този при проблемите. Ако искате мощност - купувайте мощни коли. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така да споделя и аз малко опит. Не знам за TDI, но при TSI с DSG Щайнбауера си работи коректно и има доста разлика във вървежа. Бегачката си е направил труда да ви го опише подробно. Като чета за опита Ви с ремапа си мисля, че тази работа нещо не Ви се отдава. Пък последното изречение е направо покъртително. Как до сега никой не се е сетил...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Като чета за опита Ви с ремапа си мисля, че тази работа нещо не Ви се отдава. Пък последното изречение е направо покъртително. Как до сега никой не се е сетил...

:doubleup:   :moto:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е попаднал на човек за ремап. То повечето "герои" са псевдо-турбо разбирачи... И аз съм се парил, ама кво толкова, оправят се мизериите. Има мапер и МАПЕР! Тия пауер боксове, както юзери фиидбекнаха, са пълен ташак. Аз от ремапа забешежки нямам, всеки ден се пулят тия около мен, Пепино явно си е свършил добре работата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Ташак", "нечовешки боклук", ама от 0 до 200 км/ч. разликата е 4.8сек. Мен ме устройва за сега. Иначе нямам нищо против ремапа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам,ама Щайнбауера на дизел не се предсставя мн.убединелно,но при рс бензин си върви мъжката колата.

300 к.с.си става на 100% замерено.

И не чури мотор и турбо,както мтм примерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко различни чипа тествахме на Шкода ТДИ 2016. Имам замервания. Ползваме и рейс лоджик и щях да ви дам времена, междинни ускроения и т.н. Маповете не ми ги е правил бай ви Цеци, Пепи или Гошо в България. Като не ви е полезно, чупете си главите. TSI и ТДИ няма какво да сравнявате. Щайнбауера за ТДИ е нечовешки боклук. Толкоз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.