Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Тунинг за Октавия 3 VRS TDI


Recommended Posts

Николко. Ами то е описано много добре как действат. Удължават времето за впръскване на горивото/модулацията. Не повишават налягането на въздуха ,както и не повишават налягането на горивото.  Говоря за ДТЕ и Щайнбуер само.  Все пак можем да четем нали и да мислим? Имат процесор което ги прави малки компютри. Едва ли са по тъпи от самия компютър на двигателя. Аз и за много други неща се изказвам без да съм ги имал. Не съм снимал филми, но имам мнение за даден филм. И много такива примери мога да дам, за неща които не съм правил и не съм притежавал. Но имам мнение по въпроса. И Сами не ги е виждал тия два тунинг бокса , но обича да си ги плюе на закуска. Като видя нещо некоректно изказано , обичам да го посочвам. Мисля, че съм се аргументирал много добре, ако можеш ми отговори. Ако мислиш че бъркам.

Ако се върнем към въпроса по темата, колегата питаше как да си дигне мощността докато е в гаранция. И все още отговорът е с тунинг бокс на реномиран производител. Всички други след това са спамаджии и извън темата. Пак превърнаха темата в чиптунинг срещу тунинг бокс. Много хора обичат да се изказват, но не обичат да четат , пак цитирам пост 12:

All STEINBAUER modules, operate downstream from the ECU - meaning that the manufacturers safety settings remain in place. We do not increase fuel 'rail' pressure nor do we alter directly the ECU by remapping it. Neither of these tuning options are particularly safe. STEINBAUER has been developing, testing, and producing Injector Duration modules for over 18 years.

 

STEINBAUER is also an official aftermarket product that it is available direct from VW / Audi in Austria.

 

Явно хората от VW са изключително тъпи!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 77
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    19

  • ivand911

    8

  • Цецо75

    6

  • simichoil

    5

Най-много писали в темата

И като модулират и пускат повече гориво,как се спазва горивното съотношение,като не се вкарва повече въздух за да може да изгори това повече гориво??

Като се ремапне кола,без да се вдигне налягането на турбото с колкото е необходимо,започват пушеците.А при гаранционната рс-ка филтъра ще му се задръства постоянно и ще приключи скоропостижно.Освен това,горивото,не може да изгори достатъчно пълно и бързо в цилиндъра и гори в турбото и на турбото,топлата перка започва да се разпада по краищата.

Така се получава при коли с дюзи които пускат повече гориво,в следствие износване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като модулират и пускат повече гориво,как се спазва горивното съотношение,като не се вкарва повече въздух за да може да изгори това повече гориво??

Като се ремапне кола,без да се вдигне налягането на турбото с колкото е необходимо,започват пушеците.А при гаранционната рс-ка филтъра ще му се задръства постоянно и ще приключи скоропостижно.Освен това,горивото,не може да изгори достатъчно пълно и бързо в цилиндъра и гори в турбото и на турбото,топлата перка започва да се разпада по краищата.

Така се получава при коли с дюзи които пускат повече гориво,в следствие износване.

Сами, не се занимавай със този дървен философ. Явно си няма представа за коли и тунинг!!!!!!!!!!! :tell_me:

Редактирано от martines -13
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, че защитавам Сами, ама Ванка, ти с колко такива коли си е занимавал и знаеш с-мите им как работят, и как протичат процесите в тях? Като бяхме на Вонеща вода зяпаше двигателя на супърба на Емо и викаше " и къде е турбото ся", а то ти е пред очите.... Стига си говорил на изуст.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много пъти съм слушал историята за това как "марковите" пауърбоксове едва ли не били препоръчвани и одобрени от производителя. Как не нарушавали гаранцията. Но досега не съм го видял написано никъде от официалния производител черно на бяло.

Замислите се, как официалния производител разрешава едно нарушение на закона. Защото вдигането на мощността над това което пише в документите е нарушение в цяла Западна Европа. Включително данъчно. Да не говорим за еко нормите. И това всичко с одобрение на производителя?

 

Не съм против боксовете. Факт - при гаранционна кола избор няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bega4ka какво ги отваряш , нека си вземат потенциометърчета за по 600-1000 евра и да имат дизелови графики , ама видиш ли се запазва гаранцията. Отворете малко клипчета и вижте какво има в тея "пауър боксове" ...

 

 

Сами, не се занимавай със този дървен философ. Явно си няма представа за коли и тунинг!!!!!!!!!!! :tell_me:

 

Вие пък двамата по цял ден това правите - все коли, все софтуери сменяте и все поуър боксове монтирате и графики гледате. Убивате ме с такива глупави коментари....Ванката поне говори смислено за разлика от вас.

 

А относно диното - не знам дали смъкват мотора и го мерят на стенд - но моята и още 2 коли които сме мерили на дино си показват реалната мощност (в случая моята я измерихме 170 на колелата - с катализатор, с DPF). Несериозно е да се мери мощност на стенд - а като се качи на колата да са други резултатите и да се подвежда така клиента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мойта с заводските карти даде 106 коня на колелата при Тони. Което обаче е странно, защото аз си мислех, че по паспорт мощноста е на мотора. Но може и да бъркам.

 

 

Иначе това, което казва Ванката е подвеждащо. Защото той просто цитира информацията от рекламната диплянка, която също е подвеждаща (защото е рекламна диплянка).

 

Аз имам преки наблюдения върху боксове (включително от една от изброените марки) имам и барем 5 мапа правени на мойта кола + още 10тина на коли около мен. Освен всичко друго си вадя хляба с ембедед и ми е ясно какво точно се вижда на въпросното филмче, както и какво точно значи "adding pulse width to a signal" и какво би могло да се постигне като ефект с това.

 

И знам, че това което пише в диплянките е същото като това което дават в рекламите по телевизията - 50% истина и 50% маскирана добре неистина. Това което виждам на Щтенбауер на графиките за конкретния модел който се дискутира, мисля, че може да се постигне и само с повече гориво, но определено ще пуши. Или пък това което е на картинката е ... полуистина.

 

Предполагам, че тестват на реално дино, за тия пари дето си продават китовете, все едно дино могат да си купят :) Като цяло обаче, не правят ракетни технологии, не ги надценявайте. Реално това което правят в конкретния модел е по-просто и от елементарен газов инжекцион :)

 

Това исках да му кажа на Иван - купи, пробвай и тогава препоръчвай. Нищо лично против него или боксовете като цяло. Просто не е коректно да подвежда хората.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То тука все специалисти се навъдиха дето разбират повече от ДТЕ и Щайнбауер. Те са такива идиоти дето не знаят ,че ще задръстят ДПФ на човека за нула време.

Skodko и на Емо е толкова малко турбото и така скрито с ламарини ,че е лесно да се пропусне, докато не се вгледа човек внимателно. Не бях само аз учудения , колко е малко.

Цецо и аз си мисля че не е коректно да се подвеждат хората. И тук доста го правят. И всеки вижда че графиката на Щайнауер не е реална, не ми се проверява, но тя е само картинка и е еднаква навсякъде. Това го писах по горе ако не се лъжа.

Както казах, оборете ме с факти , а не с празни приказки, щото май само това правите.

 

 

Сами въпросите които си задал по горе ги задай към производителите на тунинг боксовете, дали ще ти отговорят е друг въпрос. Щайнбауер са от 18 години в тоя бизнес. И все още са там. Явно си имат тайни и правят неща за които ти хабер си нямаш. Ако повреждаха колите на клиентите си досега да са фалирали. Е двете фирми дават TUV на клиентите си. С което гарантират че колите не са променени по такъв начин който да ги прави за непригодни за ползване по пътищата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие пък двамата по цял ден това правите - все коли, все софтуери сменяте и все поуър боксове монтирате и графики гледате. Убивате ме с такива глупави коментари....Ванката поне говори смислено за разлика от вас.

 

А относно диното - не знам дали смъкват мотора и го мерят на стенд - но моята и още 2 коли които сме мерили на дино си показват реалната мощност (в случая моята я измерихме 170 на колелата - с катализатор, с DPF). Несериозно е да се мери мощност на стенд - а като се качи на колата да са други резултатите и да се подвежда така клиента.

Незнам някой тук да е толкова навътре в материята , та и да монтира пауър боксове по цял ден ... Коментираме си .

Казваш твоята си показала реалната мошност - на колелата - всички данни от завода са на мотор , незнам как твоята е постигнала 170 на колела като е 170 на мотор , сигурно е лимитед едишън.

Премерената мощност на двигателя от завода е на стенд , незнам защо ти се струва несериозно .Все едно от стенда до купето ще избягат конете ??? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и да е, спирам да споря. Всеки може да си направи изводите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Имат процесор което ги прави малки компютри. Едва ли са по тъпи от самия компютър на двигателя.

Кмпютрите на колите след 2008 2010 вече са с трикор процесор.Имат по 400 карти. При работа следят и актуализират по 50 датчика и 100 карти едновременно.

Няма ка тези кутийки да са умни като компютъра.

Пак ще го напиша за неразбралите като Венко. От завода характеристиките на двигателя се мерят на стенд,където е закачен на коляновия вал. А при диното се мери на главините.Това води до характерното изместване като отчитане на въртящия момент по-нагоре като обороти.

А всички динота Венко, мерят мощността на колелата,НО СИ ИМАТ ЗАДАДЕНО % НА ЗАГУБА в програмата в зависимост колата със задно ,предно или 4х4 е. Дори оператора на диното може сам да ги зададе процентите на загуба и диното изчислява и показва мощноста на двигателя -на вала. Но това е след корекция.

За това най важно е и се гледа от разбиращите от тунинг мощноста на колелата,която е по-ниска от на мотора във вс.случаи,но най реална представа дава.

Вижте графиките от динота на колегите ,които са показали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

cegaengine.jpg

 

Brake horsepower (bhp)[edit]

Horsepower at the output shaft of an engine, turbine, or motor is termed brake horsepower or shaft horsepower, depending on what kind of instrument is used to measure it.

It is the measure of an engine's horsepower before the loss in power caused by the gearbox and drive train etc.

In Europe the DIN standard tested the engine fitted with all ancillaries and exhaust system as used in the car. The American SAE system tests without alternator, water pump, and other auxiliary components such as power steering pump, muffled exhaust system, etc. so the figures are higher than the European figures for the same engine. Brake refers to the device which was used to load an engine and hold it at a desired rotational speed. During testing, the output torque and rotational speed were measured to determine the brake horsepower. Horsepower was originally measured and calculated by use of the "indicator diagram" (a James Watt invention of the late 18th century), and later by means of a de Prony brake connected to the engine's output shaft.

More recently, an electrical brake dynamometer is used instead of a De Prony brake. Although the output delivered to the driving wheels is less than that obtainable at the engine's crankshaft, a chassis dynamometer gives an indication of an engine's "real world" horsepower after losses in the drive train and gearbox.

 

 

 

Казваш твоята си показала реалната мошност - на колелата - всички данни от завода са на мотор , незнам как твоята е постигнала 170 на колела като е 170 на мотор , сигурно е лимитед едишън.

 

 

Разбра ли сега как ???

Редактирано от simichoil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това се опитвам да обясня , но ми беше цитирано от уикипедията какво е BHP и PS.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това се опитвам да обясня , но ми беше цитирано от уикипедията какво е BHP и PS.

 

Ако беше прочел малко какво е написано - и какво е това bhp - щеше да разбереш защо съм ти го цитирал. С две думи - по каталожни данни - bhp за О2 фейслифт е 168 bhp. Според цитата от уикипедия - това bhp се постига като на коляновия вал се монтира нещо като товар - който реално симулира всичкия товар който има по колата - докато стигне до гумите. Т.е. това bhp - реално е мощността която реално човек има на разположение !!!! Чети внимателно какво е написано :  """ "real world" horsepower after losses in the drive train and gearbox."""

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти каза ,че си замерил твоята кола 170 коня на колела и ти поисках графика и на какво дино ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за съжаление - не пазя графиката, но мисля скоро пак да ходя и ще я замеря (преди и след ремапа). Също и дино-то ще ти кажа какво е - щом питаш явно си наясно с дино-стендовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега,излизе че и ремап имаш.

Що не уточняваш!!!!

170 на колелата,след ремап,може да имаш.

 

П.п.Що не взе един бокс...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно - каталожните данни, на колела ли са или на мотора? Чета в нета - всеки си пише каквото иска, а цитата от Уикипедията ми е меко казано неразбран(без да претендирам да съм расъл в Кембридж).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега,излизе че и ремап имаш.

Що не уточняваш!!!!

170 на колелата,след ремап,може да имаш.

 

П.п.Що не взе един бокс...

 

Не....нямам. Мисля до няколко седмици да правя. Преди мапа ще правя - и след мапа пак.....тогава ще мога да взема снимка и кривата...и ще ги постна.

 

Преди време 3ма приятели си качвахме колите на едно дино - и на тримата ни излязоха данни като по каталог....(+/- 2-3 к.с.), затова ми е интересно как се мери според завода производител. Не претендирам да разбирам много - просто ми е интересно и затова чета тук таме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диното мери на колелата и се прибавя коефицент на загуба в трансмисията и се получава на вала.От завода се мери на вала,мотора извън колата.

Колко пъти Цецо и как да го напиша за да разберете....отказвам се.

За въртящия момент,че се измества нагоре в оборотите,когато се мери на дино на колелетата,поне разбрахте ли??

Виж в моята тема за старата ми кола,на 1-ва страница има дино графика и върт.момент е при 2700 на дизела.А реално е 700 об.по ниско.Това пак се смята,ама сега не ми се обяснява защо така се получава и как се пресмята.Особено на хора,дето едно мн.по просто нещо не могат да разберат.;)

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/29749-%D0%BE%D0%BF%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%BD-%D0%B8-%D1%81%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D0%B2-%D1%82%D1%83%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%BD%D0%B0-oct%D0%B0via-2-gs-20-tdi/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам кой колко разбира от чипосване тунинговане ремапване и т.н. но аз имах една кутиика с потенциометърчета разни и аз си въобразявах че колата ми има чип Сами я закачи на компа си прави някакви настроики съпътствано с още един куп манипулации и о чудо аз имах друга кола гарантирам че нито една кутиика няма да има Същия ефект да не казвам никакъв и как всъщност ще тръгне една кола ако не се пипне турбото и горивото за другите неща няма смисъл да се пише но въпреки всичко който иска нека си закупи кутиика няма лошо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше прочел малко какво е написано - и какво е това bhp - щеше да разбереш защо съм ти го цитирал. С две думи - по каталожни данни - bhp за О2 фейслифт е 168 bhp. Според цитата от уикипедия - това bhp се постига като на коляновия вал се монтира нещо като товар - който реално симулира всичкия товар който има по колата - докато стигне до гумите. Т.е. това bhp - реално е мощността която реално човек има на разположение !!!! Чети внимателно какво е написано :  """ "real world" horsepower after losses in the drive train and gearbox."""

Although the output delivered to the driving wheels is less than that obtainable at the engine's crankshaft, a chassis dynamometer gives an indication of an engine's "real world" horsepower after losses in the drive train and gearbox.  

"Real world" се дава от най- разпространените диностендове - chassis dynamometer   и май няма нищо общо с bhp :eusa_think:

https://www.google.bg/search?q=chassis+dynamometer&rlz=1C1AFAB_enBG536BG536&oq=chassis+dynamometer&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правете разлика, има кутийка за 15 евро има и за 900 евро има и  за 2500 евро. Не си мислете че в кутията за 2500 евро има това което е в кутията за 15 евро! Кабелните им снопове са също различни и се свързват на различни места.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.