Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Тунинг за Октавия 3 VRS TDI


Recommended Posts

 

Как  се постига това и ако го поръчам има ли кой да ми го монтира/инсталира 

 

Аз съм технически неграмотен в това отношение и се извинявам за това и въпросите които питам :blush:

 

Може ли инсталирането му да доведе до сериозни проблеми с колата, може ли да се премахва без да оставя негативни следи

премахва ли заводската гаранция?

 

Ако някой има интерес и желание да се занимава с мен ще съм благодарен. 

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 77
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    19

  • ivand911

    8

  • Цецо75

    6

  • simichoil

    5

Най-много писали в темата

Колега , какви са тия? Имат ли уеб страница? Каква е цената? Иначе такива неща има от много производители. И ме съмнява на тези коне да дава 463 Нм. Май лъжат.  МТМ дават 430-450Нм. Виж тези теми:

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/50090-%D1%82%D1%83%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%BD%D0%B0-octavia-3-vrs-tsi-dsg/

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/47402-octavia-3-rs-mtm-hjs-%D0%B1%D1%8F%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%B0/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

APR NRW е сериозна фирма. Този резултат според мен е на стейдж 2, което означава, че има и хардуерни подобрения и сумата доста ще набъбне. Съответно и гаранцията отпада!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с дизела съм го пропуснал, тук са повечето бензинки. И затова ми се струваха странни тия числа. APR NRW не ми харесва ,че е американска.  МТМ гледам предлага 220 коня ,на 450 нм за 1890 евро. DTE предлага 205/450 за 749 евро(лесно слагане и махане). Steinbauer предлага 220/456 за около 900 евро(лесно слагане и махане).  За коли в гаранция двете последни фирми са по подходящи ,тъй като предлагат тунинг бокс(който може да се слага и да се маха). APR май предлагат направо смяна на  компютъра на двигателя.

Редактирано от ivand911
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 
 
Octavia RS 5E TDI - RSR Stage 1 What is the price?
 
60635_527254800709056_790237644149720465
Hello. With an insurance the price will be 1250 Euro
 
Hello. Where can I read the description of the product and what it includes. Also, the installation method so I can talk to my service
 
60635_527254800709056_790237644149720465
Sorry, but actually there is no official description. This is a self written Software for the Engine Management and offers power up to 240 HP with over 450 nm of tourque. There won´t be a Problem Problem with your Service.
 
Thanks for the answers
 
60635_527254800709056_790237644149720465
you´re welcome smile emoticon

Това е разговора ми с тях. Какво мислите? Това powerbox  ли се води?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде са тия хора с които говориш? Европа, Америка?  Това ми звучи като мапване на твоя компютър(тоест смяна на оригиналния софтуер), което не се препоръчва за кола в гаранция. По добре се насочи ,към DTE или Steinbauer или други подобни. Ако искаш да си запазиш гаранцията. Основно въртящият момент е по -важен. По принцип тунинг бокса може да се махне преди да се посети сервиза например.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея ще ти отварят компютъра. То като ще е така и аз да ти го отворя и ремапна. Ама гаранцията ако се заядат ГОРИШ.

За това или си ербап като Златев примерно или бокс от ДТЕ,Щайнбауер или Рейсчип.

Защото дори и да си поръчаш от МТМ компютър,пак не може да го сложиш.Ще трябва да отвориш кутията не на самия компютър ,а тази която е върху него.Със облите болтове.Действа се със секача там. И пак ще разберат че нещо е имало закачено. Докато при боксовете нищо не се закача за компа.Само за рейла и акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Не съм ербап и не искам да се ползват секачи :) Предпочитам другия вариант. Сега ще ги разгледам и след това мога ли да разчитам на теб за инсталация и съвети при поръчването? 

Благодаря ви за разясненията :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах възможността да карам дизеловата РСка на Николай.Набира повече от добре.Напълно достатъчна е мощта от 184к.с. за да изпреварваш спокойно.Ама Ти вече си и посвикнал явно и искаш още тяга.Всички сме така,няма лошо.

Редактирано от La Furia Roja
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Мисля да се спра на това http://www.steinbauer.cc/bg/products/passenger/skoda/octavia-rs/20-tdi-cr-2-gen-135kw__59y/bSJ/. Пуснах едно запитване и ето отговора :

 

Thank you for your inquiry regarding the STEINBAUER PowerModule for the Skoda Octavia RS 2.0 TDI CR - 2. Gen (135 kW)

Product number# 220412

Price € 900,- incl. 20% austrian VAT

 

All STEINBAUER modules, operate downstream from the ECU - meaning that the manufacturers safety settings remain in place. We do not increase fuel 'rail' pressure nor do we alter directly the ECU by remapping it. Neither of these tuning options are particularly safe. STEINBAUER has been developing, testing, and producing Injector Duration modules for over 18 years.

 

STEINBAUER is also an official aftermarket product that it is available direct from VW / Audi in Austria. 

 

If you would like any further information please don't hesitate to email us.

Have great day. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много изкушаващо звучи по-горе написаното.  Щайнбауер, Рейсчип или ДТЕ??????????????????   Как да веземеш правилното решение????????????

 

Колега BIggigo  дай малко снимки на колата.    :)  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много изкушаващо звучи по-горе написаното.  Щайнбауер, Рейсчип или ДТЕ??????????????????   Как да веземеш правилното решение????????????

 

Колега BIggigo  дай малко снимки на колата.    :)  

Искам аз да кажа моето мнение.

Не го пиша,защото се занимавам с чиптутинг,а просто това е положението според мен.

Всички,дали ще е ДТЕ,Рейсчип или Щайнбауел или други подобни кутийки-ВСИЧКИ ПРЕДЛАГАТ ЕДИН И СЪЩ ПРОДУКТ. Боклук.

Погледнато от вътре на клипчета в нета са абсолютно едни и същи вътре. Имат си по 2 потенциометърчета да се въртят за уж някви финни настройки.Тези настройки се представят като индивидуален тунинг да си пробваш на колата.Пълни глупости. Или ако като си сложиш бокса и светне някоя ламБа или влиза в сервизен режим,да завъртиш потенциометърчето да намалиш.Смешна работа.

Просто Рейс чип е масовка от щатите и там стандарта е по нисък и цената съответно.Дте е за Германия за клиенти ,които са по-платежоспособни,а Стайнбауер още за по-висок стандарт-Австрия,Швейцария....по-богати са там и за това толкова- двойно по-скъпо струват кутийките от колкото на Рейсчип.

Едни и същи са вътре!!!!!!!!!!!!!!! Вижте рекламните клипчета в нета!!!!!

Графиките които показват за автомобилите СА СМЕШНИ. ИЗОБЩО НЕ ОТГОВАРЯТ СЪС ХАРАКТЕРИСТИКИТЕ НА РАЗЛИЧНИТЕ ДВИГАТЕЛИ. Изобщо не са си направили труда да измерят даже,или да погледнат как се движат кривите на конските сили и въртящия момент на стоковите графики и да си ги променят леко нагоре,спазвайки линиите.Смешно е .За пълни балъци е това. При МТМ графиките са точни примерно. Направили са си труда да замерят поне една кола с двигател с който са определените модели.

Другите дте,стайн-майн и рейс Чеп,си ги измислят от дупетата тези мощности.Слагат някакъв твърд процент и така.

Много коментари има за рейсчип ,че при слагане не се усеща увеличение на мощнста.

Примерно ДТЕ дават 252 коная да стане РС-ката бензиновата.Давам пример с нея,защото се сещам за нея сега,не ми се рови за дизела какво дават.

Да вметна,че при дизела по-лесно се увеличава мощността ,чрез увеличаване на налягането в рейла,което е баламски начин,да си прецакаш дюзите по-бързо особено с наща яка нафта.При бензина,може безопасно да се сложи такъв бокс,но при дизела изобщо не препоръчвам.Започват да задръстват ДПФ-ите. Това е 100% сигурно. Няма кой да вдигне леко турбо надува за да се получи оптималното горивно съотношение,за да изгаря пълно и чисто сместа и да не се отделят повече сажди. Това дето го пишат ,ЧЕ ПРИ УВЕЛИЧАВАНЕ НА НАЛЯГАНЕТО НА ВПРЪСВАНЕ,СЕ ПОЛУЧАВА ПО-ДОБРО РАЗПРАШАВАНЕ И ПО ЕФЕКТИВНО ИЗГАРЯНЕ НЕ Е ТОЧНО ТАКА. А това им е на тях точно обяснението за това от къде идвала повечето мощност и икономията на горива. Но това го правят /УВЕЛИЧАВАТ НАЛЯГАНЕТО/ защото не могат по-друг начин с ЕЛЕМЕНТАРНИТЕ СИ БОКСОВЕ,да вкарат повече гориво в двигатела за същото време на впръскване. Ама при 1900 атмосфери,аджеба ,колко по-добре ще се разпрашава като вдигнеш още налягането. Не е за това,а просто нямат друг начин. При класическия чип-тунинг не се вдига налягане на дюзи на комън рейла.Няма нужда да се товарят и без това е много високо налягането. При ремапа се променя картите за продължителност на впръскване,предварени е на впръскване за да може малко по-рано граду ,градус и половина преди ГМТ да започне впръскване,за да може повече зададеното гориво да изгори в цилиндъра ,а не в турбото.Променят се картите и за милиграмите на впръскване според лимитерите и преобразуващите карти за милиграми в нютон метри,ЗАЩОТО НА НОВИТЕ КОЛИ ПЕДАЛА НА ГАЗТА И ОСН.ЛИМИТЕР не са в милиграми ,а в нютон метри,защото имат деликатни ДСЖ кутии.

И така дават бензина да стане 252,но всички знаем,че при замерване на рс-ка от Словаците в предаването им за автомобили,рс-ката даде 242 коня.Тоест ДТЕ кво дават. 10 коня увеличение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз Благодаря за подробното разяснение.Единственото,което бих направил за сега е просто да замеря РСката на Дино за да видя истинската и стокова мощ от интерес.

Редактирано от La Furia Roja
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През 2007 сложих STEINBAUER на една нова дизелова Тойота Ленд Круизър. Усещаше се повишена мощност и динамика, но на 15000 започнаха проблемите. Дюзи.

Бягай от това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами ,като не си отварял кутия на Щтайнабуер или ДТЕ и не си виждал какво има , не говори глупости!! И с оранжево да го напишеш е пак глупости!! С всяко дино замерваният са различни както занеш. Като е показало 242 оригинално, ти само може да спекулираш по въпроса, че след поставяне на бокса диното ще покаже 252. А ако покаже 290 например?? Предубеден си и си го знаеш и  ти си в конкуренция с тях и затова така приказваш!! Лош чиптунинг е убил повече двигатели от поуър бокс!!  Точно тия два бокса не качват налягането на комон рейла!! Я покажи един клип с отворен Щайнбауер или ДТЕ?? Вътре има електрони схеми. Не знам да има безопасен тунинг на двигателя. Да знаеш пък как в Германия или Австрия ще развиеш успешен световен бизнес ако продаваш боклуци!! То съвсем нов двигател се разваля, ама айде да не спекулираме. Пиша това, защото ти доста поизсили нещата без да имаш опит със тях. И твоя МТМ е един много скъп поуър бокс. Колкото тия две фирми знаят за двигателите, ти никога няма да знаеш!! Те работят и заедно с производителите, вземат данни от тях. Тойота ако не се лъжа предлага и собствен поуър бокс. В Ауди и Фолксваген за България съм чувал ,че по едно време са слагали Щайнауер боксове като са запазвали гаранцията на колата. ДТЕ също предлагат гаранция за двигателя. Сакатлък винаги може да стане!! DTE като гледам прилича на компютър:

Редактирано от ivand911
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1000 пъти съм го обеснявал,че МТМ,няма нищо общо с тези боксове,дето се закачат за ДТЧИЦИТЕ И ЛЪЖАТ КОМПА В ГРАНИЦИТЕ НА ТОЛЕРАНСА.

МТМ,НЕ СЕ закача към датчици.

Той е друг комп.с други карти по които работи мотора.Както се прави при ремапа!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай си колата и не се занимавай с глупости. Да беше бензин разбирам ...донякъде. Предполагам си взел дизел , защото е икономичен и си върви достатъчно, а не да се състезаваш. Няма логика иначе. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не защитавам Сами, но не виждам какви са пълните глупости, които е написал с червено? Ако дадените графики наистина нямат нищо общо със стоковите, бих се съгласил, че нещо има измама. Моят опит с подобни пауър боксове се състой само в това да се запозная преди много години с един недоволен клиент, (караше гаранционна Корса ЦДТИ), дал подобна сума и по думите му напразно....

Аз ако бях на мястото на собственика, щях да си я карам така докато е в гаранция и после един ремап (даже и по-евтино, ще излезе + дино ако щеш...) едни 30-40кс ще се отразят много добре - то и сега си върви доста добре, но мощността никога не стига...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето графиките на стоков характерно е че е права черта от 4500 до 6200-за конете! А върт. момент е от 1500 до 4500 пак равен.

Само на МТМ графиката отговаря действително на оригиналната дадена от завода производител. Графиката с тунинга също е супер реално логична.

Ама защото са единствените ,които са си направили труда да измерят.Както и те са единствените ,които правят качествен тунинг-КАКТО СЕ ПРАВИ ОТ МАПЕРИТЕ. Мотора да работи с променени карти,а не с някакво тъпо лъготене на датчици!

 

Първата графика е на заводски мотор.

Втората е от МТМ-абсолютно 1:1 отговаряща със заводските характеристики!!!

Третата е на Рейсчип. там излиза някаква дизелова за бензинова кола

Четвъртата е на ДТЕ.

Петата е на Щайнбауер.

 

НЕЩО ДА КАЖЕТЕ?

Смешници са,не се подлъгвайте.

post-1700-0-82767700-1433668056_thumb.jpg

post-1700-0-31402500-1433668077_thumb.jpg

post-1700-0-42236800-1433668098_thumb.png

post-1700-0-08612900-1433668124_thumb.jpg

post-1700-0-41225200-1433668139_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bega4ka какво ги отваряш , нека си вземат потенциометърчета за по 600-1000 евра и да имат дизелови графики , ама видиш ли се запазва гаранцията. Отворете малко клипчета и вижте какво има в тея "пауър боксове" ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Сами то се вижда с просто око че последната е нарисувана на ръка, никой не е казал че това ти е реалната крива!! Там примерно ти обещават 20 коня отгоре, ако ги няма след замерването значи са те излъгали. И отиваш и си вземаш парите. ти се хващаш за дреболии и рекламни картинки. Единственото за което можеш да ги обвиниш, е ако обещаят нещо и не го изпълнят!! ДТЕ обещава 32 коня и 50нм. Че диното измерило началната мощност от 240 примерно , ами добре. Значи крайната трябва да е 272 коня на това същото дино. Иначе си искаш парите обратно. Фалшива реклама.

Защо я няма кривата на стандартният въртящият момент при МТМ??  Стандартния въртящ момент би трябвало да е 350Нм при 1500оборота.  При 1500 оборота тунингованата крива е на 190 нм. Какво????? 

На ДТЕ кривата изглежда най коректна. А доколкото чета там пише за TUV, и за 12 месеца(или 100000км)  гаранция върху двигател, скоростна кутия и диференциал.

Като си се хванал за графиките, ти като правиш тунинг показваш ли графики на клиентите?? Да знаят как ще им изглеждат въртящият момент и мощността??

Редактирано от ivand911
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не показвам измислени графики да.

Ако си гледал,ама май не си,на всяко дино мерещо на колелата или главинете,върт.момент се измества нагоре.

Защото от завода мерят като двитатела е свален от колата!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ivand911 - просто от любопитство - ти на колко подобни паурбокса имаш преки наблюдения? В смисъл да си купувал/монтирал/стопанисвал? Изказваш се прекалено категорично и ако е само на база клипчета из нета - подвеждаш хората.

 

Сами, според мен с паур бокс може да се вдигне налягането на въздуха. Ако се се закачат паразитно между мапа и компютъра. Не казвам, че го правят, а че теоретически е възможно.

 

Апропо, за 99% от клиентите не е важен пика в мощността, а това което се случва в ниските обороти. Това те усещат като "повишен вървеж". Друг е въпроса, че това е което мъчи колата най-много и реално ако нещо я чупи, е точно това.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.