Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Свещи за 1.8Т


Skoda20VT

Recommended Posts

E значи си бил ти на левия заден калник има малка шарена лепенка.Не всъщност не познавам всички такива шкоди просто ми правеше впечатление в Мобиле когато ги разглеждах.Моята я купих септември месец и все още съм лаик.Относно питането ми за газоват питам за да ми кажеш как се държи на газ какъв разход ти дава.За мен най добрата газова уредба е BRC Но за жалост аз не съм с такава макар,че засега нямам проблем с моята.Всъщност темата за моето газово  не е за обществено разискване.

Да, явно и ти си скорошен... Не мога да кажа никакви впечатления за газовата,защото е сложена миналия четвъртък и от тогава ми е приключението... Ако искаш пиши на лични, но общественото разискване може да помогне на други да почерпят полезна информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всъщност ако не ти е проблем може да се видим и да обменим мнения.Моята я купих от първата автокъща по пътя за Ловеч в дясно.А газовата ми я постави един позната който доста чува нещата но се излъгах и си взех Фобос

Редактирано от mammut
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналната бобина за 1.8Т (ARX,AUM,AUQ) струва 74лв. в ЕураТек.Ментаци има всякакви и при тази цена на бобината смятам че не е умсетно да се купува заместител.Относно свещите PFR6Q - нямат ли щампа VW/Audi на тях (демек оригинални) са си чисто менте (ОПИТ!).Пак от опит с други коли с 1.8Т ви казвам че оригиналното си е оригинално а заместителя на бобина която става е ITN (оригиналдъ China).И пак цената би ви довела до оригинална бобина.

 

Относно газовата, аз също карам на газ и за последните 20000 км (карам я почти 22000 за 1 година), единственото което съм правил е да и сипвам газ и да я карам.

 

Допълнние към газовата: Карам с АГИС М210 (възможно най евтиния компютър и прост за ГИ), с Magic 3 compact изпарител и Barracuda инжектори.OBD няма системата но дядо коледа ще донесе комп с OBD за да видя дали ще има някаква разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Относно свещите PFR6Q - нямат ли щампа VW/Audi на тях (демек оригинални) са си чисто менте (ОПИТ!)"

 

Колега, и аз залитнах от зор натам (щампите), но Слави ми каза, съвсем логично и умно де, че Фолксваген и Ауди свещи не произвеждат, а взимат оригинални NGK  PFR6Q,  които са за модела и ги щамповат, след което ги продават с огромната надценка, за която плащаш единствено щампата на марката автомобил!!! Пак подчертавам, че той ме увери в надеждността на  NGK  PFR6Q от неговите доставчици, па макар и без щампа...! Бобината ми я дадоха за сглобка с части на някаква квалитетна немска фирма.. Колкото и да изкара, важното е да направя собствени изводи за някои неща! А за газовата, както казах, може да е смешно и несериозно, но не знам каква е! Аз презумирам, че като си задам изискванията на техника той ще ги изпълни, доколкото му е възможно! Не мога и не искам да разбирам от всичко...! Животът има толкова много сфери и нюанси..!

 

А и колегата градски Mammut е писал, че определени километри не е имал проблем и с BERU ... някой модел.. Тъй, че марката понякога е просто надпис, щампа! Ноооо, както се убедих, всичко е от значение!

 

И, колега, запознат съм с мненията ти в темата 

Проблем свещи, бобини и още нещо 1,8Т Редактирано от Galoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди часове се срещнах с приятелче, което кара някакво Ауди А4 ако не се лъжа.... Ма по - новичко де... То това го бях забравил, но е същият мотор... Та той в същия разговор се беше напънал, че единствено от Фолксваген с щампите важат свещите... Абе той по принцип е дзифтарче ( чичо Скрудж ), но затова пък има... И беше чудно да хвали единствено щампованите.. Само минути след това каза, че са го светнали да си вземе някакви  BOSH за 30 лв четирите. Явно е решил да пробва далаверата.. Та каза, че с тези свещи кара като с тези с щампата, а те ( с щампата ) му стоят в багажника за резерв... Явно си има сносни алтернативи, но си иска експериментиране. А, също каза, че дефектиращата свещ гори бобината..... То всеки може да бутне няква теория по въпроса, но знае ли човек къде е истината..?! Засега предпочитам да не вярвам на това.... И да сменям бобина единствено когато се налага без оглед на годността на свещите! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Така, като ви слушам и чета колеги, значи аз съм попаднал или на най-читавата Октавия или Господ е бил с мен. Вече 2г. и малко и 36 хил.км. съм сменял някакви смешни дреболии, но май нищо не съм видял. А твърдя, че е далеч от най-читавата кола, може би заради това, което съм карал в миналото и имал, като проблеми. Поне разбрах какви свещи да слагам, че май като километраж с ГИ вече е разумно да ги сменя. През това време буквално не съм разбирал, кога е била на газ, кога на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, като ви слушам и чета колеги, значи аз съм попаднал или на най-читавата Октавия или Господ е бил с мен. Вече 2г. и малко и 36 хил.км. съм сменял някакви смешни дреболии, но май нищо не съм видял. А твърдя, че е далеч от най-читавата кола, може би заради това, което съм карал в миналото и имал, като проблеми. Поне разбрах какви свещи да слагам, че май като километраж с ГИ вече е разумно да ги сменя. През това време буквално не съм разбирал, кога е била на газ, кога на бензин.

колега не те разбарх какво искаш да кажеш с това за ,че е далеч от най-читавите коли соито си карал,като проблеми.

по доре ли е или по зле

повече проблеми ли си имал с предишните или с октавията в момента

Редактирано от mammut
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надали ще се обади повече.

Моята вече направи 70000 в моите ръце.

Споделих впечатления в общата тема.

Споделих и как се държи прословутия маслар 2.0/115кс след ремонт.

 

Автомобилът не е никак лош.

За тия км по предница например смених външни накрайници,и то защото съсипаха здрави оигинални при смяната на рейката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не зная защо колегата в предния си пост реши, че няма да се обадя повече, но наистина ще си довърша мисълта. Колата е далеч от съвършенството, но я обичам. И то защото е "по-различната" Октавия. А по отношение на ядовете, сравнително малко съм имал, като чета дертовете на други колеги. За посочените километри - ел.блок на динамо, прахоуловители на задни амортисьори, тампони на стабилизираща щанга, термодатчик /макар че смених работещ/, заден спирачен апарат /счупен от глупостта ми/, термостат, тоест според мен никакъв капитален ремонт. Сравнявайки я с предишните от тази ера на производство, което съм имал е според мен така: Спрямо Сеат Кордоба Варио 2000г. 1,4 8 клапана - тотално същата, даже идентична по проблеми. Мицубиши Колт 1998г. 1,3 12 клапана  - просто няма място за сравнение. Колта е светлинни  години по-здрава кола. За другите в профила ми няма да споменавам, щом още ги карам. Но автомобилчето се оказва прилично на фона на връстниците си на пазара. И все пак си е Голф 4 с всичките му минуси и плюсове, с една идея по-красиво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки си има предпочитания.

Японците имат отвратителен интериор.

А прекарвайки часове в този салон за мен това е от значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно си прав. Заради тези си предпочитания се разделих с Колта и карам Октавия. По-отвратителен интериор от японците имат само Фиат. Но Октавия L&К има супер качествена кожа и мега жалка пласмасария, която я прави автомобил с хумористична окраска. Не мога да приема все още че топ изпълнението на Октавия си е един напудрен Голф, с прекрасен кожен салон и уникално сатирични пластмаси и уплътнения. С трици са продавали бял хляб. Едно базово А4 е бая повече класа. Моето разочарование е именно там. А технически, както писах, явно все още Господ е с мен. Далеч съм от дълбоката си вяра в немско/чешката техника. Добре, че по моргите ги има навред ВАГ творенията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

само иридиум. denso vk20y и забравяш за случая.аз съм с такива и нямам никакви проблеми.на предишната ми кола сложих vk20 и се осети разлика в ускорението и във вървежа та който квото иска да казва iridium tough.малко са скъпички ама си заслужава гаранция 200к бензин 100к газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NGK PFR6Q не е иридиева свещ а двойна платина.На NGK иридиевите свещи започват IFR.Не съм ги срещал в БГ.

 

Иридиевите свещи са по скъпи от двойната платина и издържат повече.Ако двуелектродна свещ струва 10 лв., двойната платина е около 25 а иридиевата е 35+ лева.Идеята на темата е кое става за 1.8Т, кой какво е пробвал и колко го е карал.Има ли проблеми, усеща ли разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Аз карам с NGK PFR6Q от както взех колата. Смених го с първоначалното обслужване и така вече малко над 40 000 км на газ. Все още не са дали признаци, че са за смяна. По спомен 4те свещи бяха някъде към 100 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.