Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Свещи за 1.8Т


Skoda20VT

Recommended Posts

Интересно е че за 1.8Т дават NGK PFR6Q и не дават заместител. Не е проблем цената на свещите а това че карат по 10000 км. Някой пробвал ли е с високия клас на Denso и кои биха могли да се използват? Идеята е да не ги хвърлям на 10000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е от там са, 32 кинта бройката.Явно не са оригинални при положение че няма VW Audi щампа на тях.На оригиналните които бяха на колата има.Идеята е дали може примерно Denso VK20/VK20Y? Чип нямам, бобините са оригиналните, единствената намеса от моя страна е газ.В момента обвинявам газта за това че бързо заминават свещите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за мен beru са добра марка за свещи за твоя двг са модел z340 ги дават за газ провери тук http://beru.federalmogul.com/e-catalogue/vehicle

 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AUM по каталог единствено и само NGK PFR6Q, не знам от къде гледаш Beru но със сигурност това което даваш не става. Идеята ми е дали Denso VK20Y ще кара повече, разбира се и дали някой с такъв мотор е пробвал. Да кажем 30000 км е добър пробег но 10000 е нищожен за скъпа свещ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AUM по каталог единствено и само NGK PFR6Q

Аз съм с такива свещи на AUQ. С тях взех колата. Със сигурност не са на малко километри и за сега няма ядове, но скоро мисля да ги сменям и съм пред същата дилема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега карам с оригиналните с които дойде колата PFR6Q със щампа VW Audi на незнайно колко км. Дерт няма, смених ги преди около 12-13 хил. км. като сложих газовата пак с такива от ЕТ но без щампа и резултатите са на лице. Има ли някой който да кара 1.8Т с Denso iridium power или iridium tough?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След доста ровене из интернет и сравнение достигнах до тази информация:

NGK PFR6Q - двойна платина с междуелектродно разстояние от  0,8мм. (0,032"). 1 kOhm

Bosch 0242236564 (FR7KPP33+) също е двойна платина с междуелектродно разстояние от  0,7мм (0,028"). 6 kOhm

Bosch 0242240653 (FR6KI332S) пак двойна платина с по къс живот.Междуелектродното е пак 0,7 и пак е 6 kOhm

 

Та сега идеята е да се изпробват Bosch като някакъв заместител който да е що годе марка.Brisk,Champion,Eyquem и производните кучи марки не бих си ги сложил.

 

Интересното по чуждите форуми е че на 1.8Т слагат свещи с 0,7мм разстояние, като там хората не споменават газ.Сега с маслото ще ги сменя с FR7KPP33+ да видя колко ще изкарат.

 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А в Порше няма ли свещи за 1.8Т? Аз не бих рискувал нито с Bosch, нито с NJK, имат безброй ментета ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересен отговор при положение че за 1.8 Т AUM дават единствено и само NGK PFR6Q, а и оригинално мотора е екипиран с такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е и в цената им, 32 лв. бройката е много. Не че ги нямам но не ми се дават на всеки 10000 км. Маслото го карам повече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е и в цената им, 32 лв. бройката е много. Не че ги нямам но не ми се дават на всеки 10000 км. Маслото го карам повече

То няма как да са 5 лева и да са по-хубави от оригиналните!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е, поръчах и сложих Bosch FR7KPP33+. Пали както преди, докато загрява не намирам разлика, като загрее работи прекрасно. Няма missfire, ако издържат 10+ хиляди км. идеално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Здравейте от мен. Нов съм във форума и съвсем отскоро притежавам Октавия 1.8Т 4х4 . Много се рових тук още преди да се регистрирам, сега също обходих отгоре темите,които са необятни, но смятам да ползвам тази. Ако дублирам някоя дискусия просто ми подхвърлете някой линк преди да ме линчувате! 

  Имам голям проблем... Преди няма и две седмици придобих колата... Смених маслото и реших преди другото обслужване да инвестирам останалото от заема в газов инжекцион. До момента на поставянето колата беше без никакъв проблем във вървенето  - никакви прекъсвания или подобни... Вкарах я при един дългогодишен мой познат, който има сервиз и поставя всякакви уредби. Направи ми прилична цена, като каза, че това не значи да вкара най-евтините части. Малко се позамота, но на втория ден отидох да я взема.. Имаше лек проблем при паленето - давеше се с газ след изгасяне, но бързо откриха причината и я отстраниха. Платих, качих се и отидох да заредя газ и бензин. След около петнадесет изминати километра без проблеми, започна едно придърпване, прекъсване.... Като да прекъсва цилиндър, свещ и светна чека... На другия ден се върнах при него и той закачи техника някаква и каза, че му дава проблем в първи цилиндър. Разви свещта и установи, че е голямо разстоянието, абе поизносени са свещите демек. Предположихме, че със започване работа на газ просто е изплувал така или иначе дремещ проблем. Провери за свещи за модела и ме попари с цена от 48 лв и алтернативни за по 35. Обадих се на познат в магазин за авточасти и ми предложи едни BERU за по 12 лв. Купих ги, но едновременно с това за почнах да ровя в този форум. Разбрах, че моделът е много капризен на свещи, но вече бях взел. Снощи ги сложихме, но проблемът остана. При сглабянето човекът размени бобините на първи и трети цилиндър, за да види ако се прояви отново къде ще излезе и дали няма да се окаже бобина. Като се върнах да кажа, че ефект няма той закачи лаптова и направихме пробно пътуване, при което излезе, че прекъсващите са предимно втори и четвърти. Това горе долу беше предистория...А, забравих да кажа, че проблемът се проявява и на бензин. Въпросите ми към вас, които имате повече опит с модела.. Мамка му, възможно ли е наистина поостарелите свещи  да се грохнали при слагането на газта и колата да е чак толкова претенциозна, че да няма никакво подобрение след смяната им, па макар и с алтернативни? Полудях... Такъв Туинпийкс..! Заглобих се за години със заем, а не мога да се радвам и един ден още на тази колица. Възможно ли е нещо майсторът да сбъркал при монтажа на газта и това трайно да дава отражение и да пречи на нормалната работа дори на бензин... Плаша се да процедирам на проба-грешка, т.е. да взимам свещи до безкрай, да се окаже, че не е от тях, след това нови стотици левове, за да изключим поредната причина и да излезне след хилядите, че се е грешало..... Реве ми се!!!!  Благодаря за търпението да прочетете този роман.....! Ще съм благодарен и на съвети и мнения..! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква грешка дава точно?! По принцип дори и нови свещи може да не са нагласени на необходимото разстояние между електрода и катода. Какъв ти е кода на мотора? В Еура Тек свещите са по 33-4 лева за брой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква грешка дава точно?! По принцип дори и нови свещи може да не са нагласени на необходимото разстояние между електрода и катода. Какъв ти е кода на мотора?

 

Сега се прибирам от един друг майстор, не газаджията, а мой близък.. Първо благодаря за ангажираността на Модератора! Колата се оправи.. Не мога да повярвам!!! Бях се отчаял...Споделям какво се случи: Този мой близък ме убеди да си купя съответните свещи за модела -NGK PFR6Q, но не както бях вдигнал ръце да са от представителството на Фолксваген! Даде ми гаранция за качеството от неговите доставчици. Тази вечер ги сложи (снощното BERU го зарязах при него чисто ново). Като си закачи компютъра му даде един цилиндър с постоянно прекъсване и два или повече моментно.. Това е при светещ ЧЕК от преди подмяната с НЖКто. На този с постоянното бяхме преместили бобината от първи цилиндър, който на него пък му дефектираше. След тазвечершната смяна на свещите с тези за модела пак преместихме подозрителната бобина на друг цилиндър. На празен ход двигателят запя и не отчиташе проблем, но при тестовото каране започна пак прекъсването, но далеч не като с BERUто. Даде постоянен проблем единствено  в цилиндъра с подозрителната бобина. Бързо врътнахме до неговите доставчици и взехме една бобина. Сложихме я и ....АЛЕЛУЯ!!! В резюме смених свещите с дадените за модела, които ми намериха за по 27 лв броя, след което хванахме прекъсваща бобина и я сменихме на цена 63 лв. С горещи благодарности към човекът със заслугите за това Слави! И на газ работи добре, но Слави каза да се върна при газаджията да ми пусне настройките отново.... Като се замисля колко много не го слушах този Слави...! Ама няма вече !  :fool:

   Не съм вярвал, че толкова прецизно може да е конструиран двигател и да е толкова капризен към свещите! Сега да стисна дупе и да я обслужа... И дискове имам за смяна, но...Постепенно! Живи и здрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква грешка дава точно?! По принцип дори и нови свещи може да не са нагласени на необходимото разстояние между електрода и катода. Какъв ти е кода на мотора? В Еура Тек свещите са по 33-4 лева за брой.

Мхъ.. Как е възможно една и съща свещ като модел да е с различни разстояния...?! Нямам представа, а и не ми се е налагало да се интересувам.. Това е първата ми "модерна" кола  :P . А за цената - аз просто не исках да повярвам, че няма алтернатива, заместител, който да страда единствено откъм пробега.... Но, повярвайте, бъдещи питащи, има данни за свещи, с които колата май само пали без проблем... Да, абсурдно ми звучеше една свещ да струва над 15тина лева и да е единствената работеща адекватно! Но днес се убедих, че е възможно! И.... слушайте вашия Слави!  ;) А за кода.. Не знам дали това имате предвид, но до резервната гума това, което аз разбирам за код е ARX.

Редактирано от Galoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

   Не съм вярвал, че толкова прецизно може да е конструиран двигател и да е толкова капризен към свещите! Сега да стисна дупе и да я обслужа... И дискове имам за смяна, но...Постепенно! Живи и здрави!

Колега нищо специално няма в този двигател.Стандартен с принудително пълнене.

Проблема е както сам написа в стискането на дупето по точно това,че вече си го стиснал.

За да работи нормално този и много други двигатели му трябват изправни бобини и свещи.

Тази умрялата бобина колкото и да я разхождате по главата няма да заработи.И проблема се решава с 4-ри нови не с една.

Купуваш свещи не за този двигател няма беру за по 12лв за този код на мотора ти.

А и да има с умряла бобина толкова.

Още в началото на проблема са ти казали да си купиш верните свещи но ти си избрал евтините е петел за лев пее за лев.

Гарантирам ти ,че зената не е определяща. Има коли с 500+кс.с свещи по 5лв и си карат няма проблем но с верни бобини.

Малко от вас имат на идея нагледно и с опит как се променя горивната смес AFR след турбото с стари и с нови бобини общо почти с две еденици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с BERU TITANIYM и да чукна на дърво нямам никакви проблеми вече около 3000км.Оригиналните бяха NGK с щампи на VW.И ненамирам никаква разлика.

Колега Galoff,ако не ти е тайна кажи каква газова уредба сложи и при кого.И да не си купил ти тъмната Октовия с малките надписи на задните калници.Защото я видях тези дни да минава по ул. Шипка

Редактирано от mammut
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нищо специално няма в този двигател.Стандартен с принудително пълнене.

Проблема е както сам написа в стискането на дупето по точно това,че вече си го стиснал.

За да работи нормално този и много други двигатели му трябват изправни бобини и свещи.

Тази умрялата бобина колкото и да я разхождате по главата няма да заработи.И проблема се решава с 4-ри нови не с една.

Купуваш свещи не за този двигател няма беру за по 12лв за този код на мотора ти.

А и да има с умряла бобина толкова.

Още в началото на проблема са ти казали да си купиш верните свещи но ти си избрал евтините е петел за лев пее за лев.

Гарантирам ти ,че зената не е определяща. Има коли с 500+кс.с свещи по 5лв и си карат няма проблем но с верни бобини.

Малко от вас имат на идея нагледно и с опит как се променя горивната смес AFR след турбото с стари и с нови бобини общо почти с две еденици.

Типично - започна поучаването и хокането..! А бобината я разхождахме, за да изолираме коя е! Стискането на дупето ми може да не е това, което ти разбираш  ти под стискането на твоето, примерно... Възможностите и мераците често се разминават, но значи ли, че не трябва да ги имаме (мераците)?!?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами както казах вече аз съм с BERU за 16лв.бройката,и всичко си е наред.Няма значение дали я карам на газ или на бензин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с BERU TITANIYM и да чукна на дърво нямам никакви проблеми вече около 3000км.Оригиналните бяха NGK с щампи на VW.И ненамирам никаква разлика.

Колега Galoff,ако не ти е тайна кажи каква газова уредба сложи и при кого.И да не си купил ти тъмната Октовия с малките надписи на задните калници.Защото я видях тези дни да минава по ул. Шипка

Ами вероятно съм аз! На левия заден калник има лепенка на някакви швейцарски хотели. Шкодата е черна, но вече позамърсена.. А ти знаеш нещо конкретно за нея или просто познаваш всички такива в града и новото ти прави впечатление  :) . За уредбата - колкото и несериозно да звучи нямам представа каква е, просто познавам човека от над десет години и реших, че няма нужда да се интересувам от това, което е негова работа.... Аз смятам, че хората са хора и ако се занимават с нещо, значи това могат най добре. Преди да спомена имена мога ли да попитам защо се интересуваш? А по Шипка не помня кога минавах последно..Хахаха, обикновено след работа направо към индустрията цепя откакто съм в приключението... Хааха! Радвам се, колега Mammut, че имам вече контакт с градски със същата машина за обмен на опит!

Редактирано от Galoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E значи си бил ти на левия заден калник има малка шарена лепенка.Не всъщност не познавам всички такива шкоди просто ми правеше впечатление в Мобиле когато ги разглеждах.Моята я купих септември месец и все още съм лаик.Относно питането ми за газоват питам за да ми кажеш как се държи на газ какъв разход ти дава.За мен най добрата газова уредба е BRC Но за жалост аз не съм с такава макар,че засега нямам проблем с моята.Всъщност темата за моето газово  не е за обществено разискване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.