Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте,

Надявам се да ми дадете идея какво да проверя, защото в сервиза ми казват ,че нямало проблем.

Като я карахме с майстора наистина не се появи проблем - да съм честен и сега чакам за ред отново.

Така: Колата 2008 г. Octavia SCOUT TDI - 140 к.с. 187000 км.

При набиране на скорости 3-4-5 колата започва да тресе, усеща се много "едно като въртеливо движение придружено с тресене" набира мудно - но набира.

Не харчи масло, проверихме дюзите и турбото  и са ок.

Маховик и съединител сменени, също и ремък с ролки , както си трябва.

Ако имате идея помагайте , че направо ме боли като е така scaut-a.

Благодаря предварително.

Публикувано

вътрешни карета

външни карета

маховик

гумено каре на кардана и т.н.

трябва да дойдеш до Варна за да ти кажа....

Публикувано

И аз имам подобен проблем без мудното набиране но се усеща примерно като съм на темпомат и почне да качва наклон. Има и странно тресене като спускам наклон на свободна при скорост 5 10 км в час

Публикувано

вътрешни карета

външни карета

маховик

гумено каре на кардана и т.н.

трябва да дойдеш до Варна за да ти кажа....

Благодаря за отговора, ще ги проверя и ще пиша, ако ми се отвори възможност ще дойда до Варна.

Публикувано

И аз имам подобен проблем без мудното набиране но се усеща примерно като съм на темпомат и почне да качва наклон. Има и странно тресене като спускам наклон на свободна при скорост 5 10 км в час

При мен най-много се усеща на високите скорости, ако е при 10-20-30 км. е ок.

Публикувано

Здравейте, проблема го има и на моята кола, описан е в темата  "Октавия Скаут 2000 куб, 140 конски сили. резонас при 2300-2500 оборота". Все още чакам някой да предложи трайно решение.

Публикувано

Днес ходих на сервиз и Bega4kata  се оказа прав, за което благодаря много.

Проблемът скъсани маншони + вътрешни карета , ще ги сменям в Сряда.

Благодаря отново.

  • 2 месеци по-късно...
Публикувано

И на моята се оказа същото - смяна на предни маншони, полуоски и карета.

Публикувано

Здравейте и от мен,

 

За да не отварям нова тема, ще пиша във вашата ако не възразявате.Имам сходен проблем като вашия и два въпроса съответно.

1-Може ли да се смени само карето, а не цялата полуоска.Става въпрос за лява(къса) и вътрешното каре?

2-Оригинален номер на полуоската в ЕТКА ми излиза 1K0407271BD.Същата ли ще е ако има разлика в последните букви?Например 1K0407271BC или 1K0407271CQ.

Моля за отговори от колеги,които са компетентни.Благодаря.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.