Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Воден радиатор


krsgogo

Recommended Posts

Наложи ми се смяна на радиатора по спешност,и сложих някакъв китайски поради липса на друга алтернатива.Единствено което  ме притеснява е да не почне да грее колата.Ако някой е слагал такъв да сподели мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да почне да грее , проблема на китайците е , че се пукат щуцерите на дебелите маркучи ... аз съм им набил по едно парче ф24 медна тръба и карам с такъв вече 5-6 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На оригиналния точно там се счупи,че се наложи смяната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Здравейте ,

Вчера ми се спука радиатора - водния и утре искам да си го сменя . Поръчах си чешки.Колата ми е Шкода Фаворит 135 L . Искам да попитам после как да обезвъздуша охладителната система .

Също може ли проблема да е в перката на радиатора не я чувам да върти . Някакви съвети ,мнения 

Благодаря предварително за вниманието .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е оригинален , много е изкарал.

Системата е самообезвъздушаваща се - наливаш до макс , палиш на отворено парно и така докато отвори термостата.

И един съвет (ако искаш да кара по-дълго) - вземаш две муфи (медни) за парни инсталации ф24 и набиваш с малко Поксипол и тогава монтираш ... това е в случай , няма фабрично набити месингови втулки.

Вентилатора ако е оригинален , няма и да го чуеш (той е само за снимка) ... обикновенно на карбураторния клякат малко оборотите при включване на перката.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за бързия отговор. Да оригинален е пише произведено в Чехословакия :D

Тоест пълня паля и на парното на 3 и оставям да загрее перка няма да се чува .Аз мисля че и сменях датчик преди много години или цялата перка 

Утре ще ремонтирам и ако имам други въпроси ще питам пак .Много благодаря още веднъж

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес монтирах радиатора. Долях антифриз, направих всичко по точните указания . Изчаках да загрее,но не се отвори термостата ,не се и включи и перката на радиатора и от горния кръг не потече антифриз към казанчето . Температурата беше над 100 градуса и не я чаках да се качва повече . Искам да попитам перката и термостата вързани ли са там ли е проблема и какво би било най - удачно като решение . Благодаря предварително !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е точно завъртя перки се включиха, обаче има лек теч от другия радиатор, който служи за парното, проверих не е от маркучите от кутията подлизва което значи че и малкото радиаторче е заминало 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.