Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Автопилот и ASR


vilio69

Recommended Posts

Здравейте, преди няколко дни се сдобих с Skoda Fabia 1.9 TDI 2005 и имам въпрос относно автопилота. Как да разбера дали имам и как точно да го включа? Другия ми проблем е когато карам ми се включва индикация за ASR и когато я загася и запаля отново изгасва, след известно време пак се включва. Ходих да ми я закачат да няма някоя грешка, но нищо не излезе. Някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автопилота ти се намира на лоста за мигачите. Ако на лоста ти няма допълнителни копчета е чиста "пръчка" значи нямш автопилот

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има автопилот трябва да има допълнителни бутони отстрани на лоста зя мигачите. Същите като тези за БКП на лоста за чистачките. Ако няма, може да се монтира не е много сложно.

Редактирано от felicialx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами има ON OFF RES и SET, но нищо не се случва нито някаква индикация ми дава нищо. На други коли които съм карал съм виждал да излиза син километраж. Как да проверя дали работи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами има ON OFF RES и SET, но нищо не се случва нито някаква индикация ми дава нищо. На други коли които съм карал съм виждал да излиза син километраж. Как да проверя дали работи?

Нямаш автопилот , това на лоста ти е за отчитане на пробега на киламетри и т.н.  на борда на таблото , ако са двама шофьорите , да си засичате параметрите на километража и среден разход на гориво .

Редактирано от rgc
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Борд компютъра му е на лоста за чистачките!

Това което е описал трябва да е точно темпомата му ( на лоста за мигачите).

Трябва да го пуснеш от копчето on/off и с бутона set би трябвало да се сет-не скороста с която се движиш в дадения момент и колата да започне да я подържа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми да и аз така мислих ама нищо не става. Казаха ми, че това че ми свети ASR може да ми се е прецакала стоп машинка и за това да не иска да тръгне автопилота. Утре ще гледам да я сменя и да видя дали ще стане нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От стоп машинка разбира се не работи автопилота. На Шкодата не знам дали е същото, но на А4 машинката е с два контакта, единия беше прецакан и автопилота не ми работеше защото компютъра в този случай не може да разбере кога е натисната спирачката и да спре автопилота. ESP-то и ASR обаче си работеха. Това, че автопилота не ми работи от стоп машинката си излезе на компютърната диагностика. Ти казваш, че при теб не излиза. Или не е от нея или не е добър диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ASR може да свети и при проблем с двигателя, не е свързана само с ABS-a. А при проблем с двигателя, темпомата не работи. Той също може да се провери през ваг-ком дали работи и дали засича натискането на бутоните.

С какво са ти правили диагностика? При по-рязко натискане е нормално ASR да премигне няколко пъти докато се справи с боксуването. Единствено ако са ти прегрели спирачките може да светне за постоянно, но като се охладят трябва да изгасне лампата. Другата причина за постоянно светене е проблем в системата, но при него си набива грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сменихме стоп машинката и се изчисти грешката но лампата на asr пак ми светва на 10 мин и с темпломата пак нищо не се случва. Трябва ли да има индикация ако се включи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата даваше грешки в стоп-машинката и в зареждането на алтернатора.След смяна на стоп машинката тази грешка вече я няма,но остава тази с алтернатора и светенето на ASR след 10-тина минути работа на колата.
След задружно търсене из нет-а попаднахме на тема,в която се описва същия случай със същия модел Фабия.Светване на ASR след 10 минути + грешка в зареждането на алтернатора.След консултации разбрахме,че при VW е често срещан проблем тънкото кабелче,което подава ток към възбудителната намотка...протърква се и прекъсва най-често.Утре ще видим този кабел къде прави лоша връзка и ще го отстраним и се надяваме повече да не светва ASR-а...А автопилота дали ще тръгне след това Божа работа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само нещо да вметна понеже доста пъти съм се сблъсквал с проблема лоша връзка на кабела за лампата - алтернатора е самовъзбуждаща система и без този кабел би трябвало също да работи ... ако не зарежда по-добре проверете четки и връзките на дебелите кабели .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То точно това е,че зарежда и без тоя кабел добре,но като е в обороти.На празен ход заряда е недостатъчен.Аз лично не съм го мерил заряда на Фабията,но щом го дава като грешка дори и да в нормите сме длъжни да търсим къде е слабата връзка/прекъсването,за да решим проблема със светещата лампа.Утре може да и замеря и зареждането да видим и там какво се случва като цяло :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мериш задължително и на акумулатора и на изхода на алтернатора ... при разлика от 0.3 В и нагоре дублираш кабела , защото тоз кабел обикаля през стартера и тогава ходи на акумулатора ... понякога може да има и хлабава връзка на стартера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, за да не отварям нова тема ще питам тук. Този лост за автопилот до колкото виждам е свален от кола и са срязани кабелите излизащи от буксата му. Въпроса ми е ще може ли да се свърже с тези кабели видни на снимките или да търся друг кит за допълнително вграждане. От друга страна този лост си е оригинален, не знам дали от значение. Ще се монтира на SDI 2006г. Моля за помощ.

 

Ето го:

http://picbg.net/u/48572/60129/798475.jpg

http://picbg.net/u/48572/60129/798476.jpg

http://picbg.net/u/48572/60129/798477.jpg

Редактирано от felicialx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти лилавата букса си я имаш, откача се от настоящия ти лост и се закача на новия.. Има една допълнителна букса отгоре (на тези снимки не се вижда) на която се закача допълнителен кабелен сноп за темпомата и се свързва с ключето на педала на спирачката,  конвиниенс модула и към още един модул за връзка с двигателя. Между другото Шкода ограничава някой двигатели, да не може да им се монтира темпомат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде беше прекъснат? На връзката с алтернатора ли?

Не на самия алтернатор буксата ами долу под стартера на една планка.Като се махне кората и има достъп до там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте. Купих си лостче за мигачите с управление за темпомат. Може ли да ме насочите към кого да се обърна и евентуално колко би струвало да се монтира и разреши с ВАГКОМ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Купих си лостче за мигачите с управление за темпомат. Може ли да ме насочите към кого да се обърна и евентуално колко би струвало да се монтира и разреши с ВАГКОМ.

И аз се присъединявам към това питане!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.