Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с мигачите на Октавия 1


axel

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Днес се появи следният проблем с мигачите на Шкодата - няма значение дали давам ляв, десен мигач или аварийни, започват да светят без да мигат. Предполагам, че е запекло релето, прав ли съм?

Ако е така, може ли да ми кажете как да стигна до него? Доколкото знам, релето се намира някъде зад бутона за аварийни, но незнам как и какво трябва да се разглоби.

Опитах се да намеря подобна тема, но не открих :unsure: 

Ще съм благодарен за вашата помощ, че да карам без мигачи е  :crazy:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да бе,на дедо ми жигулито нема мигачи от 15 години и оня си го кара,нема ядове......така че давай смело :D  :D  :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:)

Целите с панелчето,не само решетките.Внимавай да не си повредиш таблото подлагай парцалче,карта и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си реших проблема. Ще опиша как, за да може и други колеги да видят.

Доста елементарно става. Сваля се квадратната пластмаса, която е около бутона за аварийни и на която е надписа OCTAVIA. Това става с доста тънка права ответка. Пластмаската има 4-ри щифта, по два от ляво и дясно, на снимката се вижда, къде се намират:

 

DSC_0407.jpg

 

След като се махне това капаче изглежда така:

 

DSC_0408.jpg

 

За да се извади самия бутон, трябва пак леко да си помогнете с ответката, защото от горната и долната страна има метални пластини, които го държат на място, но излиза сравнително лесно:

 

DSC_0411.jpg

 

След това остава само да извадите бутона от буксата. Внимавайте кабела с буксата да изпаднат в таблото, защото ваденето, ще е по-трудно  :D

 

DSC_0412.jpg

 

После всичко по обратния ред и готово  :)

 

Дано помогна на някой  :flag_skoda:

 

пп: Забравих да кажа, че взех бутон на някаква италианска марка (ERA), който струваше 35 лв. и беше среден като цена.

Редактирано от axel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По правилно от гледна точка да не останат следи по капачето или панела на въздуговодите,от отверката или тънкото ношче,е да свалиш целия панел/с пръсти само може да се извади и после да си избуташ релето отвътре навън-безопасно.Но и така става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава тема. Ще е много полезно да се пусне един линк към тази тема в другата тема за Често задавани въпроси за Октавия http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/34660-%D1%87%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BE-%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8-%D0%B2%D1%8A%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%B8-faq/.

 

Ако модератора прецени, че съм прав, иначе постепенно ще потъне някъде. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По правилно от гледна точка да не останат следи по капачето или панела на въздуговодите,от отверката или тънкото ношче,е да свалиш целия панел/с пръсти само може да се извади и после да си избуташ релето отвътре навън-безопасно.Но и така става

Първоначално пробвах, както ти казваш, но нещя да излезе и не посмях да напъвам  :) Този начин, по който аз го разглобих, намерих в интернет. Пластмасата излезе доста здрава и въобще не си личи, че съм боравил с отвертка там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Здравейте колеги, аз смених ключа на авариините, работеше една година без проблем, но след смяна на лампа на ляв мигач на бронята и вече нямам авариини светлини. Мигачите работят без проблем, но като натисна бутона на авариините, никой няма вкъщи! Смених бутона с оригинален и пак нищо, има мигачи, няма авариини. Колата е Шкода Октавия 1.9 ТДИ ТУР 2007 година. Надявам се някой да даде съвет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте отново колеги, след като,, изкормихме '' всичките кабели под въздоховодите, в опит да намерим релето на авариините проблема се оказа съвсем прост :D Беше изгорял бушона на авариините. Направо ме е срам да си призная, че не тръгнахме първо от там да търсим повредата. Сега всичко е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами причината мисля, че е в дропбокс, където бяха качени ако си спомням правилно. Ще пробвам да ги кача отново, ако ги намеря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
  • 4 години по-късно...

Да вдигна малко темата.
Изгоря ми релето за мигачите - буквалко! Смърди ужасно и вътре е на въглен.
Отивам да купя ново, но ми е важно дали може причината да си е само в него или някъде имам късо. Набедих малките мигачи на предните калници, че като знам как минават кабелите през купето и може да са протрити, но на пръв поглед всичко изглежда здраво. Всички мигачи работят! Дори и сега без реле, вероятно заради централното/алармата при отключване/заключване. Важно уточнение е, че откакто захладня в края на миналата година при даване на контакт, а понякога и след запалване и в движение от релето се чуваше едно пищене за 1-2 секунди и изчезваше. В Неделя пътувах и нямаше никакви признаци. Вчера обаче жена ми се оплака, че останала без мигачи и в колата миришело на изгоряло. Според вас да търся ли друга причина или релетата са си проблемни? Оригиналното си беше от 2009 година...
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ghost_rider написа:

Важно уточнение е, че откакто захладня в края на миналата година при даване на контакт, а понякога и след запалване и в движение от релето се чуваше едно пищене за 1-2 секунди и изчезваше.

 

Важно е. Явно има лош контакт вътре в релето и това свистене, всъщност е искрене и релето грее. Не мисля, че нещо го товари. Щом мигачите работят, значи няма късо, а и предпазителите са здрави. Сменяй смело само релето, па то ще си покаже. :)

п.п. и не знам с кабелни обувки ли е. виж и там да няма хлабаво или нагоряло, за всеки случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, joro-120L написа:

 

Важно е. Явно има лош контакт вътре в релето и това свистене, всъщност е искрене и релето грее. Не мисля, че нещо го товари. Щом мигачите работят, значи няма късо, а и предпазителите са здрави. Сменяй смело само релето, па то ще си покаже. :)

п.п. и не знам с кабелни обувки ли е. виж и там да няма хлабаво или нагоряло, за всеки случай.

Мерси, Жоро. Като го свалих ми направи впечатление, че куплунга (не е с отделни обувки) е леко изваден, но там нямаше нагар по пиновете. Виж вътре е на въглен и ме притеснява да не се запали и "новото", че през седмицата жена ми кара, а вози и детето и искам да съм спокоен, че няма да се случи нещо особено докато не съм там. Взех реле втора ръка, изглежда запазено и работи, оригинално е. Исках ново, но трябваше да чакам доставка, а моргата беше близо и ми излезе късмета. Вече разкачих подкалниците, та ще огледам за нещо притеснително, а и под чистачките ще надникна, но и аз мисля, че просто релето се е скапало, без външна намеса. 
Ето малко сникми:

IMG_20220404_234832.jpg

IMG_20220404_234839.jpg

IMG_20220404_235046.jpg

IMG_20220404_235055.jpg

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.