Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Японче от Плевен


desislav stanev

Recommended Posts

Аз ги имам комлект и стопове, и мигачи. :tongue_1:

 

 

Ти кат много знаеш, що ги махна!? Дръж си ги, може да ти потрябват.

п.п. А и твоите не струват. Овехтели са. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 148
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • desislav stanev

    63

  • joro-120L

    29

  • Skoda 130LR/h

    15

  • skodko

    9

Най-много писали в темата

Е,по-убедително от това нема...,викам си"дано да Не намеря прозр.стопове",ма ако пък намеря :D ,може да ми харесат...Шегувам се,ей така за Добрия дух!Истината е,че не намирам време да ида до стария магазин Шкода в Плевен,малко се страхувам дали въобще съществува още,не съм ходил от 9-10г.Иначе,благодаря момчета за мненията и съветите,гледам с респект на тях!

 

 

Единственото,което взех от магазин Шкода(който отваря само след уговорка по тел. :sorry:),беше един стрничен мигач(поне да бяха два).Моля колегите от други градове,ако знаете някъде да има задни стъкла за стопове и един стр.мигач,да споделите! :help:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами виж в магазините на Булдим какво има останало. Ето ти и номера на магазина в Ямбол, има доста залежали части за задномоторни 0876168789

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами виж в магазините на Булдим какво има останало. Ето ти и номера на магазина в Ямбол, има доста залежали части за задномоторни 0876168789

Благодаря ти!На Ямболския магазин ще звънна,ама това Булдим какво е?Имаш ли тел.му?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесно да те ориентирам . Скоро питах за стъкла в магазина на Булдим ЕООД , имаше . Човека който се занимава с този магазин , във форума се пише : rgc

Редактирано от Skoda 130LR/h
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Сега да кажа за скоростната ми кутия-смених маслото,но си има едно леко виене до 4та,на 5та го няма.От 4та на 3та понякога влиза с леко хъркане,но с междинна гас се преодолява.Много се чудих дали да свалям кутията,но реших,че състоянието и не оправдава разглабяне-приемам,че това са допустими проблеми за петица.Ако някой се сеща за интересна тема за 5ст. ск. кутия във форума,моля да ми я посочи!Бъдете здрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте, колеги!

 

Имам проблемче - под капачката за маслото и самата гърловина се събира гъста жълтеникава субстанция. И понеже количеството й е обезпокояващо, реших да я опитам и на вкус - оказа се сладка. Маслото е бистро, без никакви признаци на пресичане. Извода - проникване на минимално количество антифриз към маслото. Насочете ме, моля, каква гарнитура за глава да търся, за да не попадна на менте. И другото - мога ли да не сменям металните пръстени под ризите, ако при свалянето открия язва в гарнитурата и е ясно, че проблемът е от нея?

 

Благодаря ви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма избор за гарнитури от друга марка. За моторите с чугунени глави се предлага само чешката Temac.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами може и да не си за гарнитура. От много фактори зависи. И на нашата се получава това, но само зимата - кара се на къси разстояния и няма време да загрее до работна температура. Зависи и с какво масло се кара колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитурите за 105-120 еднакви ли са?!? Имам една чисто нова. Подарявам я! Темак е.post-224-0-28830100-1418240602_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитурите за 105-120 еднакви ли са?!? Имам една чисто нова. Подарявам я! Темак е.attachicon.gifIMG_20141210_214229.jpg][

Ако никои не подскаже тази вечер,утре ще се поинтересувам дали са еднакви и ако са ще поръчам на дядо Коледа една))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитурите за 105/120 НЕ СА еднакви . :)

И аз имам майонези по капачката. Опъни я на дълго и ще изчезне. Лятно време също не се появява. Некви кондензи са това, не знам от къде. Поне 15г. съм я карал така. Сега е след ремонт и не мога да ти кажа, щото зимата не я карам.

Може и да не ти се наложи да търсиш гарнитура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро,ама мойта майонеза е сладкааа,не върви с кисели краставички....абе работата е ясна,ще има препасване на клапанчета,почистване на нагарчета и др. такива  :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, като не са еднакви, ще споделиш ли тази от снимката за кой модел е?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уж не са еднакви пък слагаме глави от 105 на 120, логика няма ... И как да познаем коя гарнитура по-какво се различава Жоро ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тези бози или майонези както им казвате там, са конденз от картерните пари, които в следствие на отдушника (тръбичка до гърловината на капака на клапаните) излизат и отиват към филтърната кутия. И тези "бози" не са сладки, а сладки ли са значи има проблем. Колега погледни си маслото като цяло дали не е със същия "бозев" цвят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eeee, елементарно, та да припомним - 68 мм диаметър на буталото за 105, 72 за 120. :)

 

За 110 нормален мотор и за 120 нормален гарнитурите обаче са дибидюс еднакви , обаче за 120 LS  и 110 LS не е така. Както и да е

110 и 120 LS моторите за БГ са ултра екзотика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото, както вече писах е напълно бистро, явно пробива на антифриз е минимален и успява от температурата да се изпари от маслото, но е хубаво да отстраня проблема, защото може да се задълбочи и да стане белята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И колега с медните пръстени под ризите работа нямаш. За да си сигурен, че са наред трябва да се измерят. То става по следния начин - слагаш линеал на ризата, подпъхваш метална пластина (луфтомер) между блока и самия линеал. Разстоянието трябва да отговаря на 0,125-0,155 мм.

034509063.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уж не са еднакви пък слагаме глави от 105 на 120, логика няма ... И как да познаем коя гарнитура по-какво се различава Жоро ?

105 глава, ама с гарнитура на 120.

Когато си купувах гарнитурата от магазина имаше отделни за 105 и 120. Имам чистак нова за 120, мога да я снимам цялата и да я видите. Не знам какви са разликите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,колега 130LR/h,супер ми помагаш!Аз утре ще питам за гарнитура в магазина и каквото разбера за разликата в двата модела,ще споделя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитура за 105 - 70 мм 

http://kanex.bg/shop/findkx?kxpartno=KXN2088991

 

Гарнитура за 120 - 74 мм

http://kanex.bg/shop/findkx?kxpartno=KXN2082777

 

Т.е. моята гарнитура е за 120.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.