Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Течащи задни врати на Фабия


Phiko

Recommended Posts

Здравейте Колеги,

 

знам, че темата я има и е казано как се оправят, но ми се иска да попитам някой следните детайли.

Доколкото разбрах - най-лесно се чупят високоговорителчетата (пищялките) във вратата, както и разните му там щипки/копчета.

 

Някой може ли да ми даде конкретен съвет - как и от къде точно да ги напъна тях и кората за да не се строши нещо?

 

Че мокета отзад е като мокра гъба и така смърди в колата, че нямам думи.

Тук където съм аз - валя 1 седмица без спир и настъпи голяма смрад.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай да е по-топло , че тез щипки са малко трошливи или пък се запаси с 10 -на за всеки случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си близо до Дъ МОЛ- драсни едно ЛС- за 10 минути ще ти сваля здрави корите, пищялките и бутоните. Единствено тегаво се маха капачката на 'подлакътниците' на корите. Ще ползваме дебела тел :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Иво, за съжаление съм далече и то доста - в друго населено място :)

Благодаря за предложение за помощ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Днеска проведох лечението. Учудващо всичко свалих цяло :D  явно късмета на начинаещия :P . Гледайте клипа от линка на Гената, достатъчно информативен е. За капачките, парче плат и тънка права отверка. Със същата се свалят пищялките, като се бръкне откъм вътрешната дръжка по вътрешния ръб. Горе долу по средата има езиче което се натиска към предните врати и цялата пищялка се вади цяла и невредима.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за клипчето.

Днес на обедната почивка за 20 минути направих упражнението (с няколко счупени щипки на кората),сега заваля и утре ще видя резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте колеги и при мен се оказа че имам подобен проблем... Но като отворя вратата (задна дясна) тя е напълно суха а само мокета е подгизнал. Под подгизнал имам предвид поне 1-2 литра.... страшно много вода. Дали е възможно вратата да е само проблема или и уплътненията може да са издали багажа. Тези дни доста дъжд се изсипа в София :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кората бързо съхне. Трябва да я провериш след дъжд. Уплътненията още с отварянето на врата трябва да видиш дали са здрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да тече от маркучето за задната пръскалка- снадката точно отзад от ляво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същият проблем.Мокета зад шофЬорската врата се мокри,като искам да пръсна на задното стъкло.Та въпроса ми е,как мога да стигна до тази снадка,която пропуска вода?Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кората бързо съхне. Трябва да я провериш след дъжд. Уплътненията още с отварянето на врата трябва да видиш дали са здрави.

Днеска проведох "лечението" оказа се че е от вратата. Свалих кората и доста вода се изтече,видях къде е проблема. А някой знае ли колко време държи този силикон? Сложил съм универсален на Ceresit. И наистина си прав кората съхне доста бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно ремонта в ЕТ е да ти подменят уплътнението, което се лепи на металната 'тава' под кората. Продава се като резервна част. Трае около 3-4 години.

Силикона ще държи вечно на практика, ако си почистил двете основи и си намазал обилно.

Аз мазах дори със същия цвят силикон като боята, за д аси отпусна ръката и да наклепам обилно :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Вземете си отпушете одушниците на вратите колеги ако искате една кофа хидроизолация да изсипите като няма от к де да се отича водата от плъзгача на стъклоподемника скоро след талкова силикон ще ви се напълни цялата врата а това уплътнение на тази шумоизолационна ламарина е просто да не дрънчи от вибрации ........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, не си съвсем прав за "одушниците" или аз бих ги нарекъл дренажни отвори.

 

Това беше първото нещо, което проверих.

След това разглобих врата и ги проверих отново и отвътре - не бяха запушени - и пак ми течеше вода от вратите.

Мисля, че част от водата капе и тече директно върху този ръб, където е гуменото уплътнение и си влиза в купето.

 

Най-малкото на мойта врата си личеше къде е текло и едното място беше доста висока точка - демек - едва ли не вратата трябва да е била пълна догоре с вода, което е практически невъзможно.

 

Предполагам, че и дренажите играят роля, но уплътнението също е важно.

 

Още не съм си сглобил вратата и имам нужда от съвет по една друга точка, но ще пусна отделен пост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още едно въпрочсе относно тези врати, вчера разглобих, изчистих и запълних със силикон.

Днес мислех да сглобя всичко, но ударих на камък.

Част от щипките, които държат кората за вратата са останали в самата врата.

 

Гледах и мислех и според мен трябва да ги извадя от вратата - да ги сложа в държачите на кората и тогава да натисна кората и тя да щракне и да се закрепи отново за вратата.

Така де - ама как се вадят тези щипки без да се счупят? Възможно ли е?

 

Става дума за зелиникавите, кръгли пластмасти от снимката.

 

https://www.flickr.com/photos/52064507@N05/15153792123

 

Забравих да добавя, че в момента не съм в БГ и въобще нямам идея от къде бих могъл да си купя тук такива щипки.

Сигурен съм, че продават някъде, но имам езикова бариера и ще ми е много трудно да намеря магазин с такива неща.

Затова предпочитам, ако мога да си преизползвам старите.

Редактирано от Phiko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен останах на вратата. Ако не си в топъл гараж или не е топло покрай тебе, със сигурност ще ги изпочупиш. За изваждането аз използвах цигански клещи и дърпах перпендикулярно на врата. И успях да ги сваля всичките без да счупя нито една.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също се справих - с помощта на ето този инструмент - това е парче ножовка, така си идва оригинално с улея.

Късмет, пасна точно и свалянето беше елементарно без нито една жертва.

 

Абсолютно си прав за гаража - ако не беше топло и осветено - щях да съм изпотрошил всичко :)

 

https://www.flickr.com/photos/52064507@N05/15588933667/

https://www.flickr.com/photos/52064507@N05/15589289290/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно е станало. Аз пък искам да попитам когато металната тава е занитена за вратата, след като се разпробият нитовете и се демонтира отново ли трябва да се монтира с нитове от големите или пасват и някакви рапиди?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление не мога да отговаря на този въпрос.

Моята си беше с болтове и всичко стана доста лесно.

 

Но доколкото си спомням - някъде във форума - колеги бяха писали, че след нитовете може да си сложиш болтове (най-добре).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То баш за занитените тави са тез клипчета в нета - мажеш със силикон на дебело и като се счупи нещо я по брава , я по стъклоповдигач , тогаз го мисли за разнитване.

Инак в магазина има и 6 мм. нитове и нитгайки (по избор). Проблема на 6мм. нитове , че трябва да се ползва голяма нитачка , а за нитгайтие специализирани клещи.

Има и още едно решение - дупки малко в ляво или дясно от фабричните отвори и рапидки .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.