Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавия 3: Сервизни Акции, други регистрирани проблеми


PUF-PAF

Recommended Posts

Идеята е това да се превърне в нещо като събирателна тема за фабрични недостатъци на Октавия 3, мисля че и други колеги ще имат какво да кажат. Пък дано няма какво толкова да се пише като проблеми :)

 

В края на Юли 2014 ми се обадиха от Еуратек да закарам колата за сервизна акция относно подмяна на лостчета на волана и преинсталация на софтуер. Това реално оправя двата проблема с автопилота 1) копчето отстрани беше супер хлъзгаво и често се дава мигач като се натиска и 2) самоизключване на автопилота при движение по неравности.

 

Сега и двете според мен са оправени, като отбелязвам че не съм доволен от услугата, защото ми изгубиха двойно повече време - не бяха сложили лостчетата правилно и ги слагаха наново. Освен това трябваше после маса опции/настройки да си пускам наново или да рестартирам.

 

Та освен сервизната акция аз откривам следното към момента, за което ще трябва да тормоза ЕТ:

- Болерото на няколко пъти ми забива или не иска да се включи

- Днес видях, че като пусна да мия стъклото не ми пръскат пръскачките на фаровете - това може и да не е дефект, а да е свързано с рестарта дето ми правиха в ЕТ, защото досега работеха

 

Горното може да не е валидно за всички, моята кола е произведена Декември 2013 и е на 11 000км

 

Моля и колегата дето беше писал за проблеми с панорамния покрив да ни ъпдейтне какво е станало :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пръскалките на фаровете се включват на всеки 10 пъти,в които включиш пръскачките за стъклото,ако не се лъжа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1) При мен копчето за изключване на ESC не работи

2) Мисля, че има проблем също и с копчето за затварянето на прозорците - левият прозорец не винаги се вдига докрай, когато копчето се натисне на максимален ход, ами вместо това спира като пусна копчето все едно съм го натиснал на половин ход.

3) струва ми се, че климатикът не е в ред нещо още от началото. Не изстудява много, понякога се налага да го сложа и на 16 градуса, за да почувствам охлаждането. При други коли на 16 градуса щях да тракам със зъби вътре. Мислех, че е заради режима на шофиране, но като си поиграх и с него, май не е той проблема.

4) струва ми се, че по петата врата има наченки на ръжда на ръба, който опира в задната броня. Може да е заради лоши препарати по автомивките, но пак ми се вижда прекалено. Сега като я пребоядисат след градушката ще видим как ще се държи

Редактирано от Alpinjuga
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- Днес видях, че като пусна да мия стъклото не ми пръскат пръскачките на фаровете - това може и да не е дефект, а да е свързано с рестарта дето ми правиха в ЕТ, защото досега работеха

 

Горното може да не е валидно за всички, моята кола е произведена Декември 2013 и е на 11 000км

 

Моля и колегата дето беше писал за проблеми с панорамния покрив да ни ъпдейтне какво е станало :)

Запали фаровете и тогава пробвай да ги измиеш, моите се мият само при запалени фарове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Есц копчето има 2 функции и трябва доста да се задържи натиснато.При рс модела е само така- я 2 функции.Втората е специалната спортна програма да стабилизация,но към 4-5 секунди трябва да се държи натиснато за да се активира функцията.

 

Моята стана на 4000км. и всичко и е перфектно.Даже и маслото не е пипнала.Най-много 1мм.да е паднало.

 

На Шурето дизеловата рс,е на 12 000км.вече.Също всичко перфектно работи,с изключение на лявата предна врата.По-трудно малко се отваря от вън.Но така си е от нова и на него не му пречело,защото той не я ползвал нея.Маслото му е към минимума вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Също всичко перфектно работи,с изключение на лявата предна врата.По-трудно малко се отваря от вън.Но така си е от нова и на него не му пречело,защото той не я ползвал нея.Маслото му е към минимума вече.

 

:o  е той от дясно ли влиза в колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1) При мен копчето за изключване на ESC не работи

2) Мисля, че има проблем също и с копчето за затварянето на прозорците - левият прозорец не винаги се вдига докрай, когато копчето се натисне на максимален ход, ами вместо това спира като пусна копчето все едно съм го натиснал на половин ход.

3) струва ми се, че климатикът не е в ред нещо още от началото. Не изстудява много, понякога се налага да го сложа и на 16 градуса, за да почувствам охлаждането. При други коли на 16 градуса щях да тракам със зъби вътре. Мислех, че е заради режима на шофиране, но като си поиграх и с него, май не е той проблема.

4) струва ми се, че по петата врата има наченки на ръжда на ръба, който опира в задната броня. Може да е заради лоши препарати по автомивките, но пак ми се вижда прекалено. Сега като я пребоядисат след градушката ще видим как ще се държи

http://www.briskoda.net/forums/topic/318832-dispute-with-dealer-paint-cracked/?hl=%2Bpaint&do=findComment&comment=3909915

Вижте темата,интересна е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..........с изключение на лявата предна врата.......... той не я ползвал нея.

:lol:

1. Малко с усилие се затваря вратата на багажника, но колегите на една от срещите казаха, че не се е разработила още :unsure:

2. Виене което се чува само при работа на климатика. Виенето е в синхрон с оборотите на двигателя. Иначе климатика охлажда перфектно.

3. Ниско ниво на маслото на 8500км. След това никакъв проблем. Вече е на 12000км.

4. Болерото не вижда файлове с разширение .avi и .mov, а в книжката пише, че ги поддържа. Не че гледам клипове или филми в колата.

 

п.с. темата е добра и ще бъде полезна

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1) При мен копчето за изключване на ESC не работи

2) Мисля, че има проблем също и с копчето за затварянето на прозорците - левият прозорец не винаги се вдига докрай, когато копчето се натисне на максимален ход, ами вместо това спира като пусна копчето все едно съм го натиснал на половин ход.

3) струва ми се, че климатикът не е в ред нещо още от началото. Не изстудява много, понякога се налага да го сложа и на 16 градуса, за да почувствам охлаждането. При други коли на 16 градуса щях да тракам със зъби вътре. Мислех, че е заради режима на шофиране, но като си поиграх и с него, май не е той проблема.

4) струва ми се, че по петата врата има наченки на ръжда на ръба, който опира в задната броня. Може да е заради лоши препарати по автомивките, но пак ми се вижда прекалено. Сега като я пребоядисат след градушката ще видим как ще се държи

 

1) И при мен работи със задържане, пробвай написаното от bega4ката

2) Това трябва да се оправя от настройките - доколкото помня имаше опции за отваряне/затваряне догоре и др. За по-сигурно отметни в менюто всички tick-чета и пак ги натисни. На мен всички тези ми бяха разбъркани след рестарта

3) Затова прерови ли също менютата? Аз ще погледна при мен как са настройките и ще пусна снимка..

4)....:/ дано се изчисти с боята

 

При мен засега загуба на масло няма, противно на очакванията ми. На тези, които им пада - показва ли ви компютърът да долеете?

 

fhman по твоите:

При мен малко шум се чува от дюзите на климата, когато не са отворени на максимум и - при теб кога е?

За Болерото наистина не чете никакви видео файлове - в книжката е подвеждащо и като цяло съм много раздразнен от него :) Съветвам който поръчва просто да избягва Болеро. Доколкото чувам и при Амундсен и Колумбус също се получват бъгове, така че тук може спокойно да спестят пари бъдещи купувачи..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако,избягваш Болеро,как ще поръчаш Кантон? Да плащаме за навигация ли???

Редактирано от Стоян
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

fhman по твоите:

При мен малко шум се чува от дюзите на климата, когато не са отворени на максимум и - при теб кога е?

За Болерото наистина не чете никакви видео файлове - в книжката е подвеждащо и като цяло съм много раздразнен от него :) Съветвам който поръчва просто да избягва Болеро. Доколкото чувам и при Амундсен и Колумбус също се получват бъгове, така че тук може спокойно да спестят пари бъдещи купувачи..

Това виене се чува постоянно, но не след първоначалното пускане на климатика, а след като е поработил известно време.Променях режима на работа на А/С от настройките и каквото друго може, вие си. Ама това се чува само из града като въртя, на дълъг път нищо не се чува  :unsure:  Не ми пука дали ще се счупи, а малко ме дразни звука. Трябва да се ходи до ЕТ ама ме дразнят малко там :)

Мерси за инфото за болерото. Изобщо няма да пробвам с други формати файлове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Есц копчето има 2 функции и трябва доста да се задържи натиснато.При рс модела е само така- я 2 функции.Втората е специалната спортна програма да стабилизация,но към 4-5 секунди трябва да се държи натиснато за да се активира функцията.

А, благодаря Сами, не съм пробвал със задържане, ако го е пишело в упътването, явно ми е убягнало от вниманието :) А за втората спорт функция знам, тя нали може и от Болерото да се включи, но аз исках да видя дали може да се изключи тотално.

 

Да, интересно, наистина, мерси. Моят проблем не е точно такъв обаче, аз на това място, от което се оплакват в бришкода, не съм забелязал проблеми с боята. Моето е на ръба на вратата на багажника, той е толкова скрит навътре в прага на задната броня, че не вярвам да може да го удари там камък дори и при транспортиране назад с багажника...

 

1) И при мен работи със задържане, пробвай написаното от bega4ката

2) Това трябва да се оправя от настройките - доколкото помня имаше опции за отваряне/затваряне догоре и др. За по-сигурно отметни в менюто всички tick-чета и пак ги натисни. На мен всички тези ми бяха разбъркани след рестарта

3) Затова прерови ли също менютата? Аз ще погледна при мен как са настройките и ще пусна снимка..

4)....:/ дано се изчисти с боята

Ами не знам, нито за климатика, нито за прозорците мисля, че е въпрос на настройки. Иначе настройките съм ги ровил, в началото още оттам почнах :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Alpinjuga, ето това са опциите на климата при мен. Охлажда си добре на 22-23 градуса на най-ниската степен. Дано проблемът при теб е свързан с настройки, а не дефект !

 

WJT8nGk.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко да обновя относно "виенето" при работещ климатик.

Имах малко работа в посока ЕТ и се отбих. Двама човека я слушаха. Потвърдиха, че има "виене", което се чува само в купето и нищо от към двигателния отсек. Не могат да кажат от къде идва. Всичко се случва отвън на паркинга и естествено има и доста паразитни шумове. Та казаха ми да си запазя час да я послушат пак и евентуално да направят аудио файл който да пратят на производителя, и от там да кажат дали е нормално за модела или не. Ако има някакво развитие ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки, че съм с Октавия 2, 2007, при мен го има същия проблем- виене в купето, което идва от моторния отсек.

Лично при мен двата варианта, които до сега са констатирани - лагер на климатика или ролката на ремъка. При мен виенето е само при включен климатик.

 

Твоята е много нова, дано да не опираш до нещо сериозно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се наложи да долея масло на 10 000 км.Беше на минимума и да , изписва на Maxi-Dot-a индикация за ниско ниво на масло.Иначе в книжката си пише,че е нормално да има такъв разход,но аз се учудих,защото си мислех,че само TSI харчат масло  :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Alpinjuga, ето това са опциите на климата при мен. Охлажда си добре на 22-23 градуса на най-ниската степен. Дано проблемът при теб е свързан с настройки, а не дефект !

 

WJT8nGk.jpg

Благодаря, ще си поиграя още малко като си взема колата от бояджиите, но съм малко скептично настроен, че би могло нещо оттам да оправи нещата. Ще споделя нататък, ако има развитие :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оказа, че съм го оставил на средата, преместих го на Strong, но не забелязвам голяма промяна, макар че сега е трудно да се направи качествено сравнение, просто не е толкова горещо

 

Също така, може ли да помоля някой колега с Октавия 3 да си снима дръжката за затваряне на багажника, която виси вътре? При мен от сервиза нещо са забравили да ми я сглобят май или направо са я счупили, иска ми се да видя как трябва да си седи закрепена оригинално. Т.е. снимка на закрепването ми трябва. Мерси предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега относно другия въпрос, за който бях писал преди месеци - пакетът за лоши пътища. Предполагам повечето знаят, но като се поръчва нова Октавия 3 с пакет за лоши пътища НЕ може да се сложат джанти по-големи от 16-ки и съответно моята е с такива.

 

 Няколко пъти питах в Еуратек защо не може и т.н. и то различни хора там - някои казват няма проблем, други казват забранено, но в крайна сметка ми казаха, че не мога да сложа. На въпроса защо никой не можа да ми отговори, казаха че така им е зададено от фабриката.

 

Понеже дълго време търсих в нета, в крайна сметка успях да намеря двама юнаци в briskoda дето са си сложили 17-ки (от оригиналните на О3) с пакет за лоши пътища. Ето снимка  и двете са червени. Прилагам снимка и на моята (синьо), където съм измерил и височината на места :)

post-736-0-22892000-1410637232_thumb.jpg

post-736-0-56423900-1410637331_thumb.jpg

post-736-0-42248400-1410637343_thumb.jpg

 

Та в крайна сметка явно МОЖЕ да се сложат по-големи от 16-ки джанти. Така че вероятно догодина след зимата бих поръчал ВЪПРЕКИ на Еуратек отговора :))

 

Как мислите струва ли си? Ще има ли голяма промяна във визията и возията? Бихте ли го направили :) ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Павка, бяхме писали и в друга тема за пакет Лоши пътища и джанти. И пак ще се повторя, че логично според мен е в този случай да не се слагат големи джанти с нископрофилни гуми от производителя. Просто Лоши пътища и нископрофилни гуми са взаимно изключващи се неща. Пък вече ти си слагай каквото искаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук по-скоро въпросът е защо официалният вносител отказва да дава повече информация по случая. Дразнещо е да ти се налага някакво ограничение без да знаеш защо и затова все пак разпитвам - ако някой е сменил 16ки със 17ки на О3 да каже дали има разлика в пътното поведение или усещането от колата. Също някой ако знае да има проблем със 17ките да каже - от Еуратек чух какви ли не неща, включително и че предните колела при завиване нещо щяло да закача, ама не били сигурни какво.

 

Жоро, безспорно никой не иска да му тракат зъбите докато шофира или да кара по джанти :) Аз честно казано не знам какви са критериите за нископрофилна гума. Тези джанти са 225/45 R17и според мен са стандартни гумите. Аз принципно бих ги ползвал за лятото, но се боря със себе си дали не е безсмислен разход...и това ми беше другият въпрос към колегите дали бихте го направили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, ся можеш ли да ми обясниш защо поръча пакета Лоши пътища, а искаш по-големи джанти, които предполагат по-ниски гуми, които от своя страна са по-уязвими от неравностите по пътя и по-податливи на срязване, респ. кривене на джантата.

Возията е отделен въпрос и в случая няма значение. А пътното поведение на колата зависи най-вече от самия теб.

 

п.п. може и да не ми отговаряш. Джантите може да ги смениш само заради визията, ако те дразни.

И със сегашните гуми колата няма да те подведе на пътя, ако мислиш за това.

А как стоят едните и другите джанти, нямам мнение по въпроса. По точно, аз не бих ги сменил.

между другото, на сегашните ти дизайна много ми харесва - това няма общо с темата.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, така колата е малко по-висока да пази от бордюри и бабуни, както и има кори да не се налепят калища и да се удрят камъчета отдолу. Това си е супер за местата дето карам и смятам да карам, но ми се струва малко голямо разстоянието между гумите и калниците. Затова потърсих варианти за по-големи, поне на снимката от колегите дето са сложили ми изглежда по-плътно...Сега се сетих и нещо друго - може ли колата да стане по-висока с по-големи джанти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.