Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с показанията на гориво


fantamaniaka

Recommended Posts

Колега правилно не съм мерил съпротивлението единстенно. 

Но днес в магазина на Шкода Казанлък ( Много добри и отзивчиви хора !! ) Ми извадиха и двата модела който външно нямат разлика.Пробвах и двата и двата показват еднакво ( Наобратно )

Оказа се че според техния каталог поплавъците не се сменят 2002 а 2004. Пробвах преди 2004 и след 2004. Ефект няма.

Този който е до 2004 почва от преди 2000 година но не запомних точно коя, тоест поне в техния магазин друг не предлагат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разкачи централното /само захранването му/ и виж дали ще работи. Електрическата система на фабията е доста прецизна и съответно това дава доста проблеми. Аз два пъти съм се сблъсквал с разни страности от сорта отворен преден капак не работят предните чистачки. включени дневни светлини /модул/ не работи задна чистачка и т,н,Като на вага не изписва грешки

Редактирано от stanis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го пробвам след малко, а един страничен въпрос.

Има ли някакви адаптации на таблото спрямо нивомер-а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някакви адаптации на таблото спрямо нивомер-а?

Може да се коригират показанията в рамките на 15% и толкоз.

Разкачи централното /само захранването му/ и виж дали ще работи. Електрическата система на фабията е доста прецизна и съответно това дава доста проблеми. Аз два пъти съм се сблъсквал с разни страности от сорта отворен преден капак не работят предните чистачки. включени дневни светлини /модул/ не работи задна чистачка и т,н,Като на вага не изписва грешки

Нормално е да не работят чистачките , когато капака е отворено ... нормална предпазна мярка.

Колкото до модула за дневни светлини и други допълнително слагани екстри ... аз лично не съм забелязал някакъв проблем при моита ... или съм някакъв шибан професионалист (щот сам съм ги връзвал) или ГИ и ДРЛ -а са някакви супер късметлийски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Нормално е да не работят чистачките , когато капака е отворено ... нормална предпазна мярка.

Колкото до модула за дневни светлини и други допълнително слагани екстри ... аз лично не съм забелязал някакъв проблем при моита ... или съм някакъв шибан професионалист (щот сам съм ги връзвал) или ГИ и ДРЛ -а са някакви супер късметлийски.

Нормално е ако не работи изцяло предната чистачка, а не само чистачката на степенни. А отнносно дневните светлини докато установя че от тях не ми работи задната чистачка в голямо приключение се вкарах. Но да не спамя темата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи го откачих захранването на централното , резултат нямаше. Други екстри добавени колата няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ей от 2 месеца го дъвчете това показани е и не го оправихте....излагате се с нещо толкова елементарно да го коментирате 100дена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ей от 2 месеца го дъвчете това показани е и не го оправихте....излагате се с нещо толкова елементарно да го коментирате 100дена

Господин модератор, оценяйки високо приноса Ви към темата се извиняваме ако с елементарният си проблем ангажираме Вашата особа.

Замисляйки се ,че е форум на Шкода а не на Бентли, се чудим какъв е проблема да се коментира очевидния КУСУР на автомобила (тоест шкодата) :lol:

Ако не сте част от решението сте част от проблема. :eusa_naughty: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Привет,колеги.И аз имам проблем с нивомера на фабийката и за да не отварям нова тема реших да попитам тук. Става въпрос за фабия 2002г. 1.4 60к.с. На мен проблемът ми е,че нивомерът не работи изобщо или сработва понякога,но показва винаги различна стойност. Така вземах колата с неработещ нивомер,има газова, таблото е сменяно (от англичанка е иначе всички други уреди работят). За сега само откачих букасата и дадох накъсо изводите за нивомера с една тел, да видя дали,ще мръдне стрелката. Стрелката не мръдна и това ми е въпросът :Дали стрелката трябва да мръдне ,когато веригата е затворена? 

И другият ми въпрос е как мога да направя тест  на таблото  с ваг-ком.

Благодаря ви,за отделеното време.

Редактирано от Eagle
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 години по-късно...

Здравейте

Темата е стара но аз се сблъсках с същият проблем обратно показание на гориво . Намерено ли е решението на проблемът?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 41 минути, nikitopuzov написа:

Здравейте

Темата е стара но аз се сблъсках с същият проблем обратно показание на гориво . Намерено ли е решението на проблемът?

Ако някой е разглобявал кошницата на помпата и е обърнал двете жички от нивомера , напълно възможно е да работи на обратно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, nikitopuzov написа:

Обръщах жиците никакъв резултат.

Нещата отиват на проблем в таблото.

Проблем в таблото не може да има , защото то визуализира това , което подава ЕКУ-то.

Имаше игра между датчиците за бензин , дизел и т.н. Ако имаш възможност да разбереш каталожния номер на нивомера или целия комплект на помпата по ВИН , може и да решиш проблема.

Другия вариант да намериш комплект от същата модификация като твоята по моргите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това и направих комплект помпа с поплавък и няма резултат отново показа обратни показания

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата все повече се заплитат взех помпа и таблото от друг автомобил в който работят коректно и след поставянето им при мен отново паказанията са обратни при пълен резервоар свети лампата на резервата а когато свършва стрелката почва да се покачва нещата се заплитат все повече

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Здравейте,и при мен започна да дава грешки стрелката на горивото.Колата е 1.9 100к.с Както и външната температура.В момента на снимане на клипчето,външната температура беше 16°-17°

Стрелката на горивото играе напред назад,от какво може да е.

Датчика на t° го смених,този който е в бронята и пак показва грешно.Даже по някога при температура на въздуха 25° , вътре показва -5°

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
На 20.10.2021 г. at 17:23, Nasko_79 написа:

Здравейте,и при мен започна да дава грешки стрелката на горивото.Колата е 1.9 100к.с Както и външната температура.В момента на снимане на клипчето,външната температура беше 16°-17°

Стрелката на горивото играе напред назад,от какво може да е.

Датчика на t° го смених,този който е в бронята и пак показва грешно.Даже по някога при температура на въздуха 25° , вътре показва -5°

 

received_1000863227361304.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са грешките които записва колата,някой ако е имал подобен проблем,ще се радвам да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и снимка на полудялото табло.

Резервуара е пълен а показва празен,температурата на въздуха е +16° а температурата на антифриза е 80° а показва прегряване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем преди време с никакви показания за гориво и грешна външна температура.

При мен се оправи като на таблото му минахме спойките наново.

 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, jethro написа:

Имах същия проблем преди време с никакви показания за гориво и грешна външна температура.

При мен се оправи като на таблото му минахме спойките наново.

 

Точно в микро пукнатини в спойките е проблема не само в таблото, а и в други компоненти на Шкода клонящи към 15-20 годишна възраст. На мойте съм презапоил 3 антени на тавана, регулатор на степените на вентилатора, на всички прословутия датчик G 263 мисля беше номера за климатика и още някой дреболии като кутийката с релета за перките на радиатора. Стари коли няма как все излиза нещо.

Редактирано от fabia 1234
  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, fabia 1234 написа:

Точно в микро пукнатини в спойките е проблема не само в таблото, а и в други компоненти на Шкода клонящи към 15-20 годишна възраст. На мойте съм презапоил 3 антени на тавана, регулатор на степените на вентилатора, на всички прословутия датчик G 263 мисля беше номера за климатика и още някой дреболии като кутийката с релета за перките на радиатора. Стари коли няма как все излиза нещо.

Разгледахме пиновете на буксите на таблото с лупа,и забелязахме че почти всички са спукани.Презапоихме ги и след първото каране всичко си доиде на място.Не мога да кажа дали се е оправил проблема или просто не се появи.Ще покарам и ще пиша тук за резултат.Момчето което ми ги запои каза,че 95% е сигурен че е от това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100 %  е това бъди рахат и си карай спокойно.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 месеци по-късно...

Да изтупам и аз праха от тая тема,
значи на баща ми на фабията стрелката за горивото седеше все по средата, дори и при пълен резервоар. Свалих помпата с поплавъка и почистих плочката която видно имаше леко износване в средата. Обаче като я сложих стрелката вече падна на нулата ...
Поръчах нов нивомер за 36лв и ще видя като го сложа ако не се оправи с това ще трябва да мина и аз на вариант спукани спойки на таблото ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.