Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с показанията на гориво


fantamaniaka

Recommended Posts

Възможно е таблото да е сменяно , прави сте. (обърнах внимание сега че нямам лампа на airbag и на хидравликата) изобщо. Може да са махнати ако е имала проблеми колата или да е сменено цялото табло.

Значи най вероятно за ново табло съм.

Благодаря на всички за мненията и отговорите в темата.

Поздрави

Не е ли по-просто да подмениш нивомера ... до колкото знам при подмяна на табло трябва да се адаптира с ECU-то на колата , да се обучи имобилайзер и още не знам какво се прави за да се подкара с друго табло ,  докато с едно измерване на прибора (как се изменя съпротивлението от пълно към празно) ще разберем какъв прибор ти трябва и готово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях обещал на Черната перла да не влизам в този форум ама като те гледам да ти помогна. Сменя се само платката с пистите. VDO 647 е номер и ако се поразровиш из моргите от някой модел на VW/AUDI може да се минеш само с 10-15 лева иначе новото май беше към 130 лв. 

 

Черна перла сори че не ти бях нарушавал спокойствието толкова много време пак се махам.

Днес свалих поплавъка и го сложих на друга кола ( същия модел , марка двигател )

Проблема е същия с показанията и при нея.

Явно проблема е в потенциометъра на поплавъка но кое по точно от него?

 

Ето го в свален вид .Цялата платка може да се обърне заедно с поплавъка но тогава не може да се закопчее и не може да влезне в резервоара.Тоест не е обърната...

2014-07-31%2014.33.50.jpg

 

 

Пробвах и да обърна сините кабели , ефект няма.

 

20140731_125339.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

ами колега номера VDO 647 не е ли моя ? Тоест трябва ми с друг номер :?

Днес реших да сваля таблото просто да го огледам защото както написах по нагоре лампите на хидравликата и на airbag не светят.

Когато махнах предната пластмаса какво да видя, таблото дори му липсват болтовете.Тоест е сваляно поради някаква причина.(лампички не видях изобщо явно е с някакви диоди но не зад платката а пред нея.

Снимки на самото табло

20140801_203528.jpg

 

 

20140801_203748.jpg

 

 

 

20140801_203817.jpg

 

По номера на таблото отзад излизат май за бензинова кола 1.2? Ако има значение това а мисля че ще има?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....По номера на таблото отзад излизат май за бензинова кола 1.2? Ако има значение това а мисля че ще има?

 

До колко оборота е оборотомера?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля че до 5или 6 (Но не и повече!!).Мога да слезна веднага да проверя.

Знам че дизеловите са горе долу до толкова а бензиновите до 7-8 може би.

Редактирано от fantamaniaka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля че до 5или 6 (Но не и повече!!).....

 

Значи не е от бензинова Фабия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да моя двигател е ASY 1.9 SDI .

Явно таблото е такова каквото трябва да е.Сваляно е поради някаква причина но не се знае каква.

Километраж-а да е връщан , възможно е въпреки че в момента е на 560 000 км. ( И специално за километража VAG Tacho не го разпознава като нито едно табло)

 

Явно най евтиния вариант е да сменя платката в резервоара а друга с друг номер (която ще е обратна като стойности )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това цялото нещо, където е реостата с поплавъка, цялата плочка, не може ли да се извади и да се завърти на 180градуса и пак да се постави? Емблемите на ВАГ да не са с главата надолу. Тогава ще ти показва вярно уреда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се извади и да се сложи наобратно.

Обаче закопчаването на тази платка няма да работи (към сондата)

Мога да я уплътня да не пада все пак.

Трябва и да видя когато я обърна дали поплавъка ще има същия ход (най горно и най долно положение) спрямо цялата сонда , и най големия проблем е ако се сложи наобратно посоката на поплавъка е различна и металната пръчка който го държи застава в такава позиция че не може да се вкара в резервоара.

Утре ще го пробвам пак дали не мога да го излъжа някак да влезне.Ако трябва само него първо и да го сглобя някак намясто докато пъхам сондата.

Утре ще го проверя пак:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се извади и да се сложи наобратно.

Обаче закопчаването на тази платка няма да работи (към сондата)....

 

Абе и аз го гледам, че монтажното положение няма да е същото, ако се завърти. Значи си е така. При всички случаи има нещо сбъркано там и то не е заводски. На вътрешната писта на платката се виждат три навивки. Това е резервата, а в случая тя се намира в горно положение, Задейства се, когато е пълен резервоара. Остава да е сменяна платката на реостата и да е взета обратна. Ако изобщо има такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нивомерите са само с минусови кабели. От съображение за сигурност. Постоянния плюс е на уреда.

И конструктивно за автомобили с минус на акумулатора на маса. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И конструктивно за автомобили с минус на акумулатора на маса. :)

 

....това го бях написал някъде на предната страница.

 

Искаш да кажеш с плюс на акумулатора на маса.

Те само Вартбург и Варшава май са с плюс на маса. Иначе е така. Масата минава през уредите на резервоара.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, едно уточнение за тези минуси и плюсове.

Аз имам предвид следното от едното кабелче до другото кабелче (които влизат в платката) тече ток, който минава през променливия резистор на пистите.

И като говорих за искрене имах предвид - в самата платка, т.е. между някой от кабелите и самата платка.

В смисъл ако режеш кабел и после наставяш и т.н.

А не между платката и резервоара или друг елемент връзан на маса.

 

Между двете кабелчета има електрическа верига, която се затваря от резистора.

Ако се наруши тази верига по някакав начин може да преизкри между кабела и платката.

Минимален шанс с минимална искра - но на някой резервоар пълен с бензинови пари и т.н - може и да му е достатъчно.

Затова съветхах колега да не реже, обръща и припоява самата платка.

За всеки случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето например след експлозията на един Джъмбо джет през 1996 година, поне в самолетите гледам слагат сензори на магнитен принцип, а не на измерване на ел. съпротивление.

Това едва ли има смисъл да се прави за автомобилите ... просто го споделям.

http://www.ciescorp.com/portfolio-view/fuel-sender-facts/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А разбра ли Конкорд на Ер Франс поради каква причина се е запалил при излитането? Много е интересно филмчето по Нешънъл дж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

днес с много зор успях да сложа платката наобратно и грубо казано да изчисля колко поплавъка трябва да слезне надолу в най долно положение.

Изкривих стоманизирания тел (поне 4 пъти) защото трябва да се направи точно определена чупка на тела за да може да влезне в резервоара.

С доста усилия успях да го вкарам и да показва наобратно но проблема сега е че не е кой знае колко точно.Защото му източих нафтата и стрелката падна малко над червеното.Тоест е трябвало да бъде още по надолу.Но начина по който го вкарах ... повече никакво сваляне :)

Резултата като за без пари е задоволителен.

Благодаря на всички за мненията и постовете.

Поздрави

73!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито. Макар, че аз на твое място бих сменил поплавъка с друг, но евала за положените усилия и упоритост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето например след експлозията на един Джъмбо джет през 1996 година, поне в самолетите гледам слагат сензори на магнитен принцип, а не на измерване на ел. съпротивление.

Това едва ли има смисъл да се прави за автомобилите ... просто го споделям.

http://www.ciescorp.com/portfolio-view/fuel-sender-facts/

Maлко офф топик , ама при газовите бутилки отдавна е на магнитен принцип. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито. Макар, че аз на твое място бих сменил поплавъка с друг, но евала за положените усилия и упоритост.

 

То не е поплавъка, а онази тъпа платка. 100% е сменяна. Не може на кола на 500 000 км тези пътечки да изглеждат, като нови.

Обикновено се протриват от плъзгача и платката излиза от строя.

Въпреки всичко, браво на колегата! Наистина е упорит :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори източих всичкото гориво да видя дали ще падне поплавъка до долу ( дъното ) за да ми светне лампата и звуковата индикация.

Оказа се че поплавъка е с минимално но все пак разстояние по нагоре от колкото трябва да е . ( Защото всичко е правено на око и поплавъка е в много по различно положение и посока от оригиналното си).Преди малко свалих пак маркучите и с изваждане на платката около 0.5см нагоре спрямо целия механизъм на сондата почна да отчита правилно. ( Празен резервоар - стрелката максимално надолу).Без това платката влиза леко под напрежение и няма как да закопчее затова от нея лесно се регулира минималното ниво на поплавъка.

Благодаря на всички :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте отново

Стигнах до задънена улица с показанията на горивото.

Като цяло до момента обърнах поплавъка и трудно го сложих и нагласих да показва но не е никак прецизно.Дори по някога спираше на едно положение и не мърда... Затова реших да купя нов и да го сложа.

Днес бях в Шкода Казанлък от където си купих оригинален за модела.Монтирах го и резултата е че показва пак наобратно. (Пробвахме и от друг модел фабия който е уж за по нова но уви и при нея показанията бяха същите. Тоест проблема не е от него дори още от началото...)

Купих си новия и го монтирах. (Показва си наобратно) И реших да търся проблема напред някъде.Отидох в една морга за коли и там имаха 2 табла за същия модел кола 1.9 СДИ същата година.

Пробвах ги и двете но и при двете резултата е един и същи , а именно както с моето табло - Показва наобратно.

Къде остава да е другаде проблема ? Ако не е в таблото и не е и в поплавъка?

Приемам всякакви идеи и мнения :)

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да се бъркам, но има един въпрос на тази кола добавяни ли са /и в момента да ги има/ някакви незаводски ел. екстри. Например дневни светлини, аларми и т.н.А също дали всичко по ел. инсталацията ти работи?

Редактирано от stanis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да всичко по инсталацията работи.

До колкото знам е нямала централно , единственно това е добавено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , за 4 страници не видях никъде да си премерил прибора как изменя съпротивлението. Както ти писа и Phiko два модела са - едните повишават съпротивлението от пълен към празен резервоар , другите го понижават . За да знаеш какво да търсиш и да не се въртиш в тоз порочен кръг виж на тез прибори , които имаш и с които показва на обратно как се изменя съпротивлението и виж какво ти трябва т.е. ако до сега си вземал за 2004 , вземи от по-стария модел до 2002 и си готов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.