Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Уреди - буустметър,налягане и температура масло 1,8Т


Felmon

Recommended Posts

Здравейте Колеги ! Трябва ми малко помощ за някой неща. Поръчах си съответните уреди тип VDO. Днес цял ден си играх докато ги свържа, прекарах всички кабели остават само 2 датчика за маслото да сложа и буустметъра. Буустметъра го свързах към един маркуч който идва от Blow off клапана от турбото и отива в няква друга джаджа, поради простата причина че там на този маркуч имаше мост и просто премахнах моста и сложих тройника и отчита следното: при пълна газ на 2,4 предавка прави 0,3 бара налягане след пускане на газта отива за секунда до 0,5 и пада на 0 налягане и постоянно стой там ако нали не се дава газ. Нормално ли е това. Снимал съм съответната тръба за да ви я покажа. Втория въпрос ми е някой досега слагал ли е за маслото 2 датчика на 1,8Т защото варианта който аз мисля е при стугар да се направи тройник който да се върже на ниското налягане доло и там да се вържат съответно датчик за налягането към компютъра на колата и 2та датчика за уредите. Ако някой друг е свързвал по друг начин тези датчици ако може да сподели. Благодаря :)
033295061.jpg?r=0

033295062.jpg?r=0

033295064.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

Разгледай ми проекта на 5-та страница, ще видиш моите уреди. http://skodaclub-bg.org/forum/index.php?/topic/37912-octavia-99-20v-turbo-laurinklement-masterone/page-5

 

Първо имам едно питане към теб - защо ти е темп. на маслото?

 

Относно буст метъра, не си го свързал където трябва! Така не отчита вакума. Ето къде е най-добре post-3305-0-20522200-1401474761_thumb.jpg Когато колата работи на празен ход или се движи на скорост без да и даваш газ, трябва да ти отчита вакум към -0,6 / -0,7 Като си на пълна газ не съм сигурен, колко е при стоковите турбини, но мисля, че трябва да надува поне 0,5 или 0,6. /нека някой колега да каже/

 

Датчика за налягане на маслото се монтира на топло-обменника над масленият филтър. Там има оставени тапи, където да го завиеш, но резбите не са еднакви и трябва да направиш преходник при стругар. Нямам снимка как е монтиран при мен, но мога да направя утре ако искаш.

Редактирано от masterOne
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега благодаря много за помоща само да питам това регулатора за налягането на горивото ли е ? Доста време се чудех дали да ги сложа на колоната или над CD и накрая стана така че ги сложих над CD и за да не са само 2 уреда имам предвид да стой дупка сложих и 3 уред пък се надявам че този уред има и добри страни за този мотор. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега утре ако направиш една снимка ще съм ти много благодарен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених както ми каза мястото на тройника за буустметъра вече работи както трябва, За вснимката също благодаря монтирах и датчика за налягането, работи както трябва ! За сега е това ще мисля дали да слагам и датчика за температура или да махна целия уред :)) Благодаря отново за помоща :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.