Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Pepino Racing Team


gogata

Recommended Posts

  • 1 месец по-късно...
  • Отговори 341
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • b3lq7a

    26

  • shaft

    15

  • Mishelle

    14

  • zloQQ

    13

Днес имах път до София. И както обикновено, когато разполагам с време, винаги се отбивам до сервиза на @Pepino.  Да се видим, да си поговорим.... Пепи, освен че е педантичен към автомобилите, прави и чудесно кафе ☕  и не ме пуска без поне една диагностика да направи на колата. А и тя /колата/ си му е слабост.;) Той ходи да я диагностицира преди още да я видя и взема.

И днес беше така. Видяхме се, кафенце, приказки, диагностика - всичко е в норми. Но, работата стана сериозна, когато му споделих как се държи термостата на Супърба. Смятах да отлагам смяната му за "по-нататък" във времето, щото номерата не ги прави винаги, а когато си иска. Един път кове 90гр. друг път 70. и те такива работи. Разбрахме се, че ще се действа сега и веднага. Зима идва. Студ и мраз.  Моторът трябва да е в оптимален температурен режим и да го достига сравнително бързо.:)

Два термостата са и за сигурност се сменят и двата. Единият е прост, кат фасул дет се вика, Обаче този основния е наврян в кучи гъz, като знам на старите бангии, каквито и марки да са, колко е лесен достъпа до него. Един час разглобяване, за да да се освободи място и да излезе термостата. Свалят се: предно дясно колело, подкалник, за да има достъп до и да се разкачи алтернатора и други разни периферии отгоре. Едва ли не, подготовка за смяна на ангренаж. Отделно, четири маркуча влизат в него и те са на кофти място, тясно, труден достъп до скобите...и накрая, петия отвор на термостата е с "О" пръстен и фланец с два болта се закрепва към блока.

Както винаги работата беше извършена много старателно и перфектно. Естествено, бяха монтирани ОЕМ термостати. Където имаше олято с антифриз по двигателя бе измито и подсушено.

Пепи, благодаря отново за добре свършената работа. Колата до Пловдив се държеше супер! ?

  • Одобрявам 6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Днес Пепи вместо да си разпуска, отвори сервиза за да ми помогне с едни пакости ... друго няма да добавя ..
Благодаря още веднъж Пепи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Днес бях София по работа и реших да мина покрай сервиза на Pepino. Макар, че нямах никаква уговорка "Ч"овека ми обърна внимание и отстрани проблема. Останах очарован от отношението и професонализма. Благодарности. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Миналата седмица бях при Пепи за един досаден VAG-енов електрически проблем. Решаването му изисква спокойна ръка и умение за изключително точно и финно запояване. Наясно съм, че Пепи сваля и подменя чипове, умее да работи прецизно с всякакви платки и финна електроника, затова точно той беше човека, на когото се доверих. Свърши перфектна работа! Респект, поклон и благодаря!

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21.03.2023 г. at 16:34, Mishelle написа:

Миналата седмица бях при Пепи за един досаден VAG-енов електрически проблем. Решаването му изисква спокойна ръка и умение за изключително точно и финно запояване. Наясно съм, че Пепи сваля и подменя чипове, умее да работи прецизно с всякакви платки и финна електроника, затова точно той беше човека, на когото се доверих. Свърши перфектна работа! Респект, поклон и благодаря!

Забравете позитивните мнения за Пепи!!! Глава не може да вдигне от работата, която има и ако се появят още малко "пациенти", ще се наложи да се караме кой, кога ще влезе при него ;)! Майтапът на страна, Пепи (Пепино) е човекът, на когото единствено мога да имам (и имам) доверие за мои и на мои близки автомобилите. Като взискателен, придирчив и проблемен клиент, само при него не съм имал друг повод за разправия, освен за такава след почерпка! Нивото на работата му е по-модел на швабите (прецизно, качествено, отговорно и безупречно)! Отдавна спрях (за негово добро) да споделям какво е направил за моя кола, как ми е помогнал и колко съм доволен... Йети-то го продадох преди година за 30мин без обява, заради Пепи (репутацията му е широко известна)! Вместо пазарлък за цената, новия собственик поиска само да идем при Пепи, да чуе от него лично, че той се е грижил за колата и че гарантира за състоянието й, както и да поеме ангажимент да продължи да се грижи, както до сега, за нея! 

 

  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От днес и аз съм в “клуба” и точно се връщам от тест драйв. Ами единствено мога да съжалявам, че не съм го направил по-рано, но пък сега наново започвам да се радвам на колата.

О3 2.0tdi dsg 2016г. - ами усеща се доста повече запас при всякакви скорости до 180-190, нататък не съм пробвал. Всичко се случва плавно, според колко газ съм подал…. Няма някакви подхвърляния. Абе… по-доволен съм, отколкото очаквах.

 

Благодарности! 

  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+ още една доволна майничка след посещение при Пепи. Гица се сдоби с още 20-ина кончета мощност и 80-ина нютонметра въртящ момент. Плавно разгръщане на мощността в диапазона до 4000 rpm, ускорява стабилно до 180 км/ч. Имам колата от нова, но от днес все едно карам нова кола :) Благодаря ти, Пепи!

Редактирано от joro_kem
  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

След изтичането на гаранцията реших и аз да се възползвам. До сега бях с RaceChip, който по спецификация докарваше около 175 магарета под капака и +60 нютона.... НО! Чипа определено се усещаше, като мощност, но остана гадорията заради, която реално го сложих - лагваия педал. Първа, газ, втора ... няма никой за около секунда ... събуждаме се, трета ... пак няма никой...

Е, сега вече не. Първа, газ, втора, газ, трета, газ ... И, на 1200-1300 оборота натискам газта и ... колата тръгва. Няма мислене, просто поема. На този етап ми е трудно да споделя впечатления относно максималната мощност, но в града е трудно да включа 6та, камо ли да тествам. Но и това ще стане и ще споделям.

Накратко - още един доволен в клуба! 

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Пепи спаси събора (или поне моя)!

Напълних багажника и тръгнах да си свърша работа с моя син отпадък и изневиделица това започна да си включва лампите по таблото в различен ред , спря да върви и изпадна в амок. В началото след рестарт имаше къси периоди на съживяване , но си бяха обикновенни конвулсии.

Естествено за такива ситуации д-р Пепи винаги ми е първи избор и ми е на бързо набиране , извади си електронния стетоскоп , преслуша мъртвеца и му предписа лечение.

В резултат синия мъртвец се съживи и бих казал , че е даже мало по-жив (без ремап).

Хиляди благодарности !!!

  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

След минати 1500км да споделя още впечатления. Освен вече споменатото подобрение с началния лаг, особено при превключването на скоростите, успях да усетя и разликата в мощността ... спрямо Race Chip (който скоро ще бъде обявен за продажба)! Държа да отбележа на каква база правя сравнението, защото твърдението е, че той добавя 25 коня (първия модел), т.е. не сравнявам със стокова кола. Та, за разлика от бокса сега колата ускорява равномерно и не е необходимо да я докарам до 3500 оборота за да усетя мощността. Реално я имам още от 2200-2300 оборота до над 4000. Стряскащото е, че тази мощност не идва изведнъж, а някак плавно и както си ускорявам "кротко" на 4та се оказва, че съм вече със 160+ :o На магистралата това е добре, но не бях там ... Е, сега, когато посвикнах, не правя такива бели. И, говорейки за свикване, се сещам и за друго с което трябваше да свикна. При бокса бяха необходими обороти, т.е. под 3000 си искаше смяна на по-долна предавка и газ. Сега това е контра-продуктивно. Колата не се държи (то и не е) като бензинка и ускорява по-добре от по-ниските обороти, а смяната на предавка надолу при 3000+ оборота, само "убива" турбината и трябва време след това пак да надуе, т.е. ускорението не е нито плавно, нито добро. Тук говорим за предавка надолу, не нагоре! Просто се адаптирах, че ако е изпреварвам се подготвям с обороти около 2500 и ... като дойде момента започва купона :)

 

Накратко - за момента съм много доволен, а разликата с бокса е усезаема. А, ако сравняваме без бокса ... по-добре да не сравняваме :D 

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При бокса, под 3000 иска по-долна? Представям си как е било преди кутийката. Което показва, как новите еко изисквания убиват динамиката заради имагинерни цели на "зелените човечета".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, zloQQ написа:

При бокса, под 3000 иска по-долна? Представям си как е било преди кутийката.

Като бензинов двигател.:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, уви, по-зле! Натискаш газта и броиш ... до две или три и ... евентуално след това тръгва. Чист бензин, без турбо, с невероятните 102 коня реагира по-добре... 

@zloQQна еко режим и 6та не и стигаше сила да катери баирите на магистралите преди Београд и Варна. Искаше "sport". Това от 150 коня дизел. С бокса се оправяше, а сега не само се оправя, но и върви. Просто бокса вдига мощността, но запазва "кривата" и, а тя просто си е крива, заради екология и кой още знае какво ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кратка предистория на последното ми посещение при Пепи:

Винаги съм се хвалил, че моята кола не пипа маслото. След като 3 месеца на практика не бях излизал от София (ходенето до Перник през Владая е дори по-зле от карането в града) и доста чести влизания (и безвременни прекъсвания) в регенерация един ден реших да извадя пръчката и да видя какво се случва. Ииии... първо реших, че няма масло! Но лампа на таблото не свети? Пак бърсане, пак вкарване и изкарване - оказа се, че течността в двигателя (не смея да я нарека масло) е супер бистра и изобщо не се събира на разграфената част, а продължава нагоре до безкрая и отвъд. И си спомних за това, че при прекъсната регенерация този двигател връща гориво в маслото. "Ало, Пепи, маслото не се събира на щеката!" "Ще я оправим, бе!"

Оставих я, оправи я (включително ново масло в мехатроник и скоростна кутия и някои други гевезелъци от моя страна), взех я на 9 май.

В началото си дадох един период да видя какви промени има по колата. След това не повярвах в някои от тях и удължих периода на тестване. Освен това се колебаех дали няма да бъда замерен с яйца от "зелените" за "операцията".

Сега вече, след навъртени 5 400 километра за няма 2 месеца седнах да пиша.

1. По скоростната кутия, дето не се обслужвала: Източеното от мехатроника масло беше бистро, но твърде малко. Източеното от кутията масло не подлежи на описание. След смяната на маслата напълно изчезнаха вибрациите между първа и втора, за които има писано и в други теми. За съжаление впоследствие отново започнаха. За това нямам обективно (в смисъл на механично обосновано) обяснение, а само субективно - докато колата беше при Пепи карах един голям и тежък туч, който се държеше по коренно различен начин и ми беше променил стила на шофиране, поради което в началото съм карал различно и проблема не е бил налице.

2. Отстраняването на "тапите" по изпускателната система - ЕГР и DPF: След смяната на софтуера от Пепи преди 5 години, точно както е написал @PRR колата я "имах" от малко над 2000 оборота чак до към 4500, като говорим за равномерно ускорение без "лаг" и дупки. Е сега вече я "има" преди 1500 оборота! Разлика във високите няма - все още при катерене на по-стръмно изкачване (примерно към тунела на Тракия от към Пловдив) при 150 км/ч връща на 6та за да прехвърли 3000 оборота, но между 1500 и 2000 върви в пъти повече от преди. Резултата, в който не повярвах, е още повече намаленият разход - след взимането на колата от сервиза към вчерашна дата съм изминал 5417 км (от тях 2 300 в София) с 297 литра, тоест разход под 5,5/100!

 

Благодаря, Пепи!

 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Така......

Пак съм аз :)

Пепи за пореден път беше така добър и успя да ме вкара в обедното им време за почивка за бърза смяна на масло, между две коли. От както имам колата ползвам Ravenol, но нямах време за реакция, за да поръчам от доверения маслар и метнахме Bardahl 5w30 Synthetic по спецификация на двигателя, което Пепи държи налично, както и всички филтри (а и кой знае още колко чарколя) в сервиза. Колата беше обслужена бързо и точно, грешката за "високо налягане в рейла" беше изтрита. Появява ми се спорадично и...май открихме причината. Поради мое предоверяване и в един момент, недоглеждане, се чудя на Пепи, как не ме халоса с нещо тежко. Причината е това:

760441293_IMG_20231102_1527454022.thumb.jpg.ce5cac0466b480977bcbb42679312dec.jpg

Оказа се, че това е оригиналния горивен филтър на колата. От завода, за първоначално вграждане, както се казва. Първа смяна - 250К...

Явно, 6-те обслужвания в Швейцария са я обслужвали поредните измекяри. Като я взех, проверих документацията в Еуратек и "на книга" всичко беше ОК. Вкарах я за обслужване, масло и всички филтри. Казаха, че ангренажен е сменян съвсем скоро и няма нужда. Съгласих се. След 3 смени на масло (Пепи още нямаше сервиз) я вкарах за поредното обслужване и явно пак са си питали ушите (не помня къде сменях тогава, че беше някъде набързо). При миналата смяна при Пепи съвсем съм забравил и се стигна до сегашния момент... Явно, филтрите са читави повече от колкото човек си мисли. Митовете за обслужването в Швейцария се провалиха. Но главната грешка след това си е в мен. Добре, че този консуматив се оказва корав и вършещ работата си без да се оплаква (много).

Та, след като ми се накара, Пепи пусна помпата да напълни старателно измитите контейнер в който седи филтъра:

481669197_IMG_20231102_154526437_HDR2.thumb.jpg.6b07d092f53850c79747473859d25ad1.jpg

И колата отново е на пътя. Следващите 4 месеца я очакват ~100км дневно, та изглежда, че пак ще се видим с Пепи за обслужване някъде Март - Април. Тогава и ангренажен комплект ще се подменя и се надявам да не е оригиналния и той...

Чат-пат ми минават еретични мисли да подменя колата с по-нова, но май ще продължа да си я карам, че се оказва корава машина, търпяща тъпотията ми.

И така...

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.