Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Съвет за покупка на Октавия 2


garvanski

Recommended Posts

Здравейте.

Мисля, че имаше преди време подобна тема, но не я открих и затова пуснах нова.

Става въпрос за следното:

Дойде времето да сменя старата си октавия с малко по- нова. Спрял съм се на Октавия 2005-2007г. до около 9- 10 хил. лв. Задължително искам да е с двигател 1,9- 105 к.с.

Моля да споделите какви разновидности на оборудване съществува и кое е по- добро? Гледам, че има някои октавии с ESP, други са с ASR, някои са с голям maxi dot дисплей, други с малък, някои са с 6 скороти, други с 5 и т.н.

На какво да обърна внимание при огледа и при тест драйв-а на колата. Изобщо евентуалните слаби места, на който да наблегна.

Също така на първо четене ми хвана окото една обява и ако може да си кажете мнението за автомобила и цената разбирта се :) http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11399740346813082&f1=details&slink=6i7xv6

Поздрави.

Редактирано от garvanski
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената изглежда в рамките на нормалното, но цвета е много придирчив. Колегата Cvetomir е отбелязал в друга тема, че си личи всяка драскотина. Светлия салон е много ефектен, но и труден за поддържане. Километрите не ги коментирам, защото не ми изглеждат реални. Иначе колата, към която си се ориентирал ми се струва, че е ниво елеганс +/което е много прилично/. Може и да бъркам, но ESP ще има само ако е 4х4, в противен случай върви с ASR. Компресора на климатика се гледа при покупка, без значение от вида на двигателя.

Успех в търсенето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

105 коня Октавия с 6 скорости - НЯМА.

 

Какво да се гледа - компресор на климатик, маховик и съединител, тампони носачи, ключетата на вратите и багажника, тапицерия на шофьорската врата.

 

Конкретната на снимките изглежда учудващо свежо. Километрите едва ли се истинските,но масово по обявите на тия пари и години са яко захабени курници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нивата на оборудване са три, но какво точно вкл дадено ниво зависи от къде е купувана, пък и винаги екстри може да се купят/добавят. ESP е задължително за елеганс нивото /не е само за 4х4 и за мен е мн препоръчително да го има/, но не и ако е купувана от бг, тук се е заплащало допълнително като екстра.

Предполагам, че тази ще дойде амбиенте с допълнителни екстри. Това изобщо да не те притеснява.

 

Колата изглежда лачена, единствено светлият салон както казаха си иска специално отношение. И цецо75 ти е казал какво да провериш. Аз бих добавил и един тест драйв, по възможност я изпъни на някой байр, примерно към Леденика, ако има нещо то ще си покаже/светне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само едно леко уточнение - липсват оригиналните лепенки върху предната греда, така че е възможно да е имало нещо

Редактирано от pepi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за насоките. За всичко изброено зная как да проверя, но маховика освен евентуално претрисане на двигателя има ли и други симптоми?

А за обявата, утре ще видя колата. И аз зная за черния цвят, но ако колата си заслужава ще се прежаля с по- сериозната поддръжка на салона и боята, пък и в кооперацията, в която живея имаме подземен паркинг и поне за атмосферните влияния няма да мисля. Също така и аз забелязах липсата на фабричните лепенки на гредата пред двигателя и явно е сменявана по някаква причина, но утре ще видя.

 

Интересува ме също с ваг-ком може ли да се видят реалните километри на даден автомобил или това става само с вин- номера в специализираните сервизи?

 

П.П.

Преди да пусна поста си забелязах още една обява: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11399991053277629&f1=details&slink=6i7xv6

Харесва ми това, че е регистрирана, пък и годината на пройзводство. Вие какво мисите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа, ако мога да ползвам темата на колегата...

Вече от доста време си търся октавия, но за съжеление пазара е доста слаб на горе доло читави коли и ми се налага да поглеждам към внос дори от Италия :(

Сигурно и от тях има читави бройки, но не съм чак специалист да ги познавам :)

 

Конкретно този автомобил загледах, като цвят и оборудване

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11400166746586285&f1=details&slink=6j02ae

 

Някой дали го е гледал или дали има възможност да помогне при оглед ?

 

Бих си платил за помощта, ако на някой колега който разбира му се занимава да ми отдели малко време.

Редактирано от fitnes
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая последната 1.6 TDI още по снимките не ми харесва, не знам какво я гледаш колега, отзад датчиците на парктроника липсват, давена от антифриз налято до капачката, излъскан мотор и вероятно доста върнати километри!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за мнението Cvetomir :)

Не бях забелязал, че така са я наляли до горе... Загледах я, тъй като е комби, цвета ми хареса, волана и салона изглеждат добре на снимките. Забелязах, че датчиците ги няма, но това може да е от някакъв удар отзад. Знам ли, все се надявам това да и е кусура :)

 

Инъче в Еуратек си харесах на място този

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11399895511156539&f1=details

Но беше капарирана и чакам утре да разбера дали клиента ще я взима или ще имам възможност да се наредя за нея :)

 

Ще съм благодарен на мнения за тази модификация. Предполагам, че в тази година (2011) ще са избегнати някакви проблеми на модела.

Редактирано от fitnes
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де... Предполагам, си обмислил вече този въпрос, но все пак... Тези 18900 като сложиш и прехвърляне, застраховка и обслужване, ще станат едни 20К+. Не е ли по-добре да си вземеш една нова октавия и да изплащаш остатъка от 10-15К за примерно 5 години по някаква малка сума, вместо да рискуваш с кола на 120К километра  :rolleyes:  Разбирам стара кола за 5-6К, ама за 20 ми се вижда много голям риск за такава малка разлика  :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая последната 1.6 TDI още по снимките не ми харесва, не знам какво я гледаш колега, отзад датчиците на парктроника липсват, давена от антифриз налято до капачката, излъскан мотор и вероятно доста върнати километри!

Тия датчици там наистина ли ги няма или просто на снимката така изглежда? За антифриза само ако е долято не е чак такъв проблем. Колата вероятно може да се провери при Еуратек или застрахователя. Да се види имало ли е катастрофи или не. В Алианц ако е била веднага ще може да се види историята и. Иначе не изглежда,чак толкова зле колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с антифриза, си е баш проблем. За да го нахака така до горе, значи или тече или го гори. Ако така е карана, тя ще го изхвърли. По вероятно е "изчезнал" и тоя е нахакал до горе, белким издържи следващия тест на купувач. Добрия вариант е просто да тече от някъде. Лошия е ясен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Онзи ден ходих на оглед и на двете октавии от линковете ми. На 1- вата външния вид е ОК, но маховика е заминал. При запалване двигателя претриса. Отделно след загасване на двигателя се чува странно виене за няколко секунди от към двигателя. Отделно е удряна отпред и след ремонта няма подкалници. Човека ми свали 800лв. без да съм казвал и дума за цената, дори предложи да си свали джантите (17'') и да ми ги свали от цената, но като цяло за мен тая кола е рискова.

А пък на втория оглед на другата октавия климатроника тръгваше за няколко секунди и се изключваше. Отделно имаше мърляв външен еид. Дори не исках да разговарям със собственика й.

С две думи търсенето продължава. В петък може да се разходя до София, там съм набелязал две- три коли за оглед и ще видим.

В този ред на мисли какво ви е мнението за състоянието на колите от Горубляне?

 

п.п.

Искам и да ви попитам- този двигател 1,9 тди- 105 к.с. на октавия и пасат има ли филтър за твърди частици?

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко дни ходих с мой приятел да гледаме кола за сина му в Горубляне.Повечето коли там са пълен "ДРОБ", а продавачите са пълни клоуни :jester:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Здравейте.

Мина доста време откакто писах във форума.

Така се стекоха нещата, че вече съм собственик на Пасат Б6- 2008г. 1,9 ТДИ.

Изневерих на марката, но ми се отвори парашута да взема нещо по- ново, пък и по- висок клас.

Исках да ви помоля за съвет относно това, че съм решил да си взема кабел за диагностика. Питах и във VW форума, но никой не ми отговори, затова реших да питам тук, защото и тук има отлични диагностици :doubleup:

Това е кабела: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=46&t=420123  .Става ли да се ползва за моя Пасат- 2008г.-1,9 ТДИ?  В смисъл четох, че има и китайски ментета, които се прецаквали бързо и не могат да четат реално грешки и данни.

Изтеглил съм "ваг-ком 12.12." от "Ross-tech" и остава само кабел да взема и започвам лека- полека да се ограмотявам да си правя поне най- елементарните неща сам.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Да те радва много!

За кабела: Не става така, както си тръгнал. Трябва ти кабел и софтуера ще дойде с кабела. Те са хакнати версии на този софтуер, който си свалил от рос тех. От Склад66, или друго място, можеш си купиш кабела със софтуера. Около 80-100лв всичко и работи супер, не горят лесно вече. Иначе от продавалник има доста, от там също можеш да си купиш. Важно е кабела да дойде със софтуера, иначе можеш да го хвърлиш. Пуснеш ли кабела със софтуер от рос тех, може да изгори и край, но по-вероятно е да каже, че нямаш лиценз и да не сработи.

 

От версия 12 нагоре са ок.

 

Поздрави

 

ПП: пиша от телефона и може нещо да съм объркал по думичките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Синтезирано - ако си купуваш оригинален кабел - си точиш софтуера от сайта на Rosstech.

 

Ако си купуваш клонинг (което ти с 99,999% вероятност правиш) ползваш софтуера който ще ти дадат с кабела и никой друг!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаех, че мога да разчитам на професионална помощ тук. С пет приказки, казани точно на място, без забележки от рода като не разбирам да не питам, без надуване все едно ще взема хляба на някого.

Разбрах точно и ясно какво трябва да направя.

Благодаря, момчета.

За мен това си остава НАЙ- ДОБРИЯТ ФОРУМ!

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.