Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 1.9 tdi, забива на 3500 оборота


kokodream

Recommended Posts

Да корегирам една техническа грешка:
Намалихме милиграмите, които подава помпата и ги нагодихме към 2.2/2,4 милиграма при 88.2 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Механично, после леко и с програмата.
Но изглежда, че и термостата ще трябва да се смени, леко се разминават градусите в програмата и на таблото.
Правило ми е впечатление, че 2 пъти не е отчитало температурата на таблото.

Редактирано от kokodream
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Механично, после леко и с програмата.

 

Този, който ти прави колата явно знае, че това е  "стар трик" за да върви повече колата. Обаче имаи в предвид, че ако горивото е прекалено малко, може мотора да тресе. Ако това се получи  да не се чудиш от какво е. ;)  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 милиграма са малко. По добре 3,5-4, така няма да му е хубаво на мотора, ще претриса, ще чуваш повече маховика, ако е тръгнал и като цяло, ако искаш да върви по добре колата, не е това най-доброто решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Всъщност с намаляване на милиграмите се увеличава подаване на горивото,зависимоста е обратна, от което колата става още по-икономична, макар логиката да казва че с подаване на повече гориво, ще вдигне разхода, се получава точно обратното.
Другата интервенция ,че също така е коригирано предварението.
Сега колата е малко по-шумна, като стартира, но мога да кажа, че никога не съм изпитвал по-голямо удоволствие да шофирам тази кола.
Днес направих лек тестдрайв, изминах към 50 километра и колата се държа на висота. Много пъргава, след като вдигна градусите стана още по-еластична, ускорява динамично - с лекота. Не мога да я позная,  също много добър разход 58 mpg, което е 4.9 литра за 100км, при положение, че съм я настъпвал и шофирал малко в града.
 За този ''трик'', мисля, че не е тайна и се ползва / доста изпитан/. Колата започва да тресе вече при 1.6 милиграма, сега мърка като разтревожено котенце.Радвам се че моя приятел ми помогна, той също така за 1-ви път разглабя турбина с променлива геометрия, но има качеството да е прицизен когато се захване с нещо.
 За кола, която вече навъртя 200 000 километра, мога да кажа, че е като нова. Наистина препоръчвам, цялата тази интервенция с която си послужихме, няма да съжалявате.

Редактирано от kokodream
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност с намаляване на милиграмите се увеличава подаване на горивото,зависимоста е обратна, от което колата става още по-икономична, макар логиката да казва че с подаване на повече гориво, ще вдигне разхода, се получава точно обратното.

 

 

:eusa_think:  Дали?...Защо така мислиш? Дали с "намаляване на милиграмите се увеличава подаване на горивото"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колкото главата на помпата се мести повече назад,толкова повече се затваря отвора на оста която нагнетява горивото, и се нагнетява повече гориво. Къде е логиката, трябва да се питат по грамотните инжинери от Шкода.

Колкото информация намерихме из нета, така го разбрахме, не претиндирам да съм на 100%, аз също не съм инжинер.

Редактирано от kokodream
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Къде е логиката, трябва да се питат по грамотните инжинери от Шкода

:) :)

Аз като не инжИнер може ли да се обадя ;)  Логиката е,че ако си разглобявал помпа,и знаеш принципа на действие ще намериш логиката.Не да четеш в нета и да гледаш снимки и клипчета.

Не ми се обяснява,само ще кажа,че колкото е по-малко числото,повече върви.Но както казаха колеги,се получават аномалии с претрисане при малко газ при определени режими ни работа.Като се отива под 4.

Може да се прави комбинация да се избегнат,чрез механика и софтуерно.Но правилния начин да тръгне е както каза Краси,съвсем друг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да извинявам се за правописа, моля да бъда извинен, от 7 години живея в чужбина и  не ми е неудобно да кажа, че е човешко да се греши.
Но мен това не ме притеснява, важното е да сме си полезни. Много си прав, че би било добре да си разглабял помпа и да знаеш принципа и, ако се наложи ще разглобим. Ние не сме профЕсионалисти в тази област, но изпитваме допостимо любопитство да направим/ поправим някои неща свързани с автомобила.
Много пъти съм казвал, и ще се повторя: За мен интернет е най-голямото откритие, което е сполетяло нашата мизерна цивилизация.

За сега не претриса, ще погледнем, дали случайно не са се увиличили %, и ще пиша.
Реагира доста добре при подаване на газ, много добре при положение,че компютъра изчислява колко точно в този момент.

Тоест, моя приятел, тъкмо спомена, че е разглабял. Според него, ако всичко по двигателя е наред, няма да се получат аномалии.
Но опита, на другите също е важен, много хора карат така и са доволни, едно от по-ниска консумация на гориво, от друго че по-добре ''върви''.

Редактирано от kokodream
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

:eusa_think: Колега, така ли  намалихте  милиграмите и увеличихте подаването на горивото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:eusa_think: Колега, така ли  намалихте  милиграмите и увеличихте подаването на горивото?

Мдаа, на клипчето ясно се вижда как се прави това предварение. На моята кола тайминга е същия, както и на клипчето. Да влизам в подробности за предварението, мисля че няма смисъл. Но все пак ако някой иска да знае повече за него, ще напиша това което знам.

А за милиграмите е друга бира.

Друг може би ще попита- Аджеба, ако така по-добре се представя колата, защо не я пускат така настроена от поточната линия ?

Ще отговоря като маркетолог, защото дизеловия агрегат, ще е с една идея по-шумен, но ви гарантирам, че няма да го усетите докато шофирате.

 

Все пак тази кола не е направена да бъде шофирана от Кончита Вурст, това е кола за ЗРЕЛИ,СЕМЕЙНИ МЪЖЕ. Които имат очакването колата да е : здрава, стабилна, по-скоро лесна и евтина за подръжка и не на последно място - много икономична.

Но според мен не е важно каква кола можеш да си купиш, а каква можеш да си позволиш да поддържаш. Аз сядам в еднo BMW X3 /2012/, да - гласувам за BMW-то, като комфорт и още какво ли не, но все пак това е друг клас.

 Моята Шкода я закупих точно преди 3 години за 1650 паунда, за тези 3 години похарчих за нея / без дизела и застраховката/ най-много 100 паунда. За мен това е перфектната кола. Но понеже ще купувам по-голяма семейна кола, Шаран или Алхамбра, бях решил да я продам, но сега реших да си я оставя и да си я закарам в България, за да има какво да си карам там по време на отпуските./ не ми се дават вече по 500 лева за кола под наем за 2 седмици/

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа, голям съм.
Освен ЗавистА,  друга черта от психологичния портет на българина е злорадството. С тези си две ярки качества бай Ганя, вечно ще седи в тинята и ще чака да го оправят.
Живял съм близо две години в столицата на Чешка република, че чехите никога няма да ги стигнем е ясно, проблема не е, че те са по-умни от нас, по дисциплинирани. Проблема е , че за разлика от нас, те уважават своята културна и интелектуална част от обществото си. УВАЖАВАТ.

Ето какво казва един голяяяяяяяям, български АНАЛИЗАТОР за нашата родна действителност:
Радой Ралин '' ОТ КАКТО СВЯТ СВЕТУВА„ МАЗНОТО ВСЕ ОТГОРЕ ПЛУВА"
;)

Ще помоля МОДЕРАТОРА, да заключи тази тема,  изчерпана е вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дискусията в темата излезе извън естеството на заглавието ѝ и то заради  автора ѝ (Кончита Вурст, ....ЗРЕЛИ,СЕМЕЙНИ МЪЖЕ,...бай Ганя....и т.н.), за това я заключвам. Ако някой има нещо да допълни по същество, нека ми пише на Л.С.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.