Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

1,9 tdi подухване от канала на щеката.


dimov

Recommended Posts

Здравейте,

 

При мен се наблюдава подухване от канала на щеката. Чел съм, че не трябва да е така. Двигателят е 1,9 tdi, 130 000 км. Обслужвана е редовно. Според вас има ли някакъв проблем?Благодаря предварително за мненията и съветите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за твое успокоение пробвай на друг автомобил, за да се увериш, че духането е аналогично на твоя случай ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От там не трябва да духа или да изкарва пара..пръски масло още по лошо.Миналата година избирах автомобил за баща ми-Ситроен Берлинго,попаднах на един който бая пушеше и аз така се зачудих...питах доста хора които бяха против..а и аз имам Форд,който е на 20 год .но няма никакво движение през щеката на маслото..така че...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От там не трябва да духа или да изкарва пара..пръски масло още по лошо.Миналата година избирах автомобил за баща ми-Ситроен Берлинго,попаднах на един който бая пушеше и аз така се зачудих...питах доста хора които бяха против..а и аз имам Форд,който е на 20 год .но няма никакво движение през щеката на маслото..така че...

Моля не пиши глупости като не разбираш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямяш ниакакъв проблем, карай си колата спокойно и не мисли ни най-малко за това!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поради високото налягане при което работи двигателя, с течение на времето (изминатите километри) се появява пропуск на компресия към картера (картерно налягане). Това води до влизане на масло през отдушника за картерна вентилация във  всмукателните колектори, където то се смесва с горещите газове от ЕГР, образувайки черни, лепкави сажди. Тази субстанция се полепва по стените на всмукателният колектор като намалява неговия диаметър и води до недостиг на въздух ( спад в мощността). Част от нея може да попадне и в турбото, полепвайки по неговите лопатки. Това е най-честата причина за „заминало“ турбо. За да се уверите, че автомобилът няма картерно налягане, при работещ, студен двигател извадете щеката за проверка на маслото. От тръбичката не трябва да духа, да излизат пари или маслени пръски.  Освен това следете и за омаслявания по всмукателният колектор, маркучът на картерните газове и турбото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Благодаря на всички за мненията. Колегата  viv78 e чел същата статия като мен  

 

 http://www.autoreview.bg/advice/technical_information/read/22/syveti-pri-pokupkata-na-dizelov-avtomobil/

 

Това беше и повод да отворя тази тема тук. Надявам се, че както ме уверяват, част от колегите притесненията са ми напразни.

Факт е обаче, че баща ми има Cитроен C3, 1,4 дизел 70 к.сл Проверих как е положението там- няма дори лек полъх При мен също не духа силно но все пак духа. При вас колеги как е - и по специално при тези с двигател 1,9 TDIq, 90 к.с.Благодаря на всички, които ще споделят опита си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за твое успокоение пробвай на друг автомобил, за да се увериш, че духането е аналогично на твоя случай ;)

:doubleup: За тази концепция е типично и нормално!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен има лек полъх. Нали не пипа маслото? При мен за 11К не е мръднало нивото, което ме навежда на мисълта, че нямам проблем. Сигурно и при теб е така :)

Редактирано от minkov89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

За minkov89: При мен има загуба на масло от порядъка на 300-400 гр. за един сервизен интервал от 15000 км. Според мен това е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен духа и понякога дими леко, а като махнеш капачката на маслото при работещ двг звука е един път  :D  и духа здраво. 

 

П.С. Френските и те духат....  ;)

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то е нормално от капачката да духа :D даже и да пръска. Иначе за френските, май не важи за всички, щото аз преди Октавията има Мицубиши Каризма, което е с двигател на Рено 1.9TD и честно казано нито духаше на щеката, нито масло губеше. Може би си зависи от технологията, все пак беше дърт предкамертен дизел с изцяло механична помпа. За сметка на това пък издухаше гарнитури за добро утро :D

Редактирано от minkov89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с френските беше подтекст  :P не знам дали наистина духат. 

И като е студена почти не духа. А, без канала на щеката направо и масло си пръска, но не се впрягам и според мен си е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.