Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Вече е тук. Octavia 3 Race Blue 1,6 TDI 7DSG


Recommended Posts

....Няма какво да ги мислите колко и какво амортизирали, за това имат 5 години гаранция тези коли, за това сме и изсипали една шапка пари да си ги купим нови :)

 

.....И естествено, да си ги правите каквото искате. Съжалявам, че се обадих. Исках само да допълня, че хабенето на акумулатора е най-малкия проблем. От сега нататък гаранционните коли изобщо няма да ги мисля.

 

п.п. Стефчо :PDT_Armataz_07:, Не виждам какво сме се трогнали за екологията, след като масово се кара с изтърбушени катализатори.

Кой с изтекъл срок на годност, кой умишлено премахнат.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Споделям малко данни за разхода. Колата е вече на 3 800 км. за по-малко от 2 месеца.

София-Благоевград-София-Мелник-Солун-Сандански - 4,3 л. реален разход.

Мелник-Кулата, около 60 км. заради ремонти и други неща - 3,6 л. по БК.

Мелник-София - 4,8 л.

Градско София, около 550 км. плюс 130 км. извънградско със скорости до 180 км./ч. - 6,6л. /по БК едва 6,0 л./ Това е най-голямата разлика, която ми е давал БК досега. Обикновено грешката е 0,1-0,3 л.

Продължавам да съм много доволен от колата, въпреки че при скорости над 150 км./ч. ми се струва недостатъчно стабилна. За сметка на това върви далеч по-добре отколкото очаквах. ДСГ се представя страхотно и прави шофирането истинско удоволствие. Интересно ми е дали 1,6 с ръчни скорости се представя по същия начин.

 

П.С. Наскоро карах БМВ 316 комби дизел на около 2 години и се оказа, че Октавия е по-добра от този "премиум" автомобил. БМВ-то беше с по-лоши и твърди пластмаси вътре, моторът тракаше несравнимо по-шумно, вървеше по-малко и скоростният му лост вибрираше. Купето е по-тясно, багажникът също. Единственото, което беше на ниво бяха спирачките. Бяха по-добри от на Октавия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При ръчните скорости е същата работа, аз не съм забелязал проблеми в стабилността на автомобила над 150, може би твърде малко съм карал със скорост над тази (на 140 с темпомат е бетон на пътя)... Разходът ти е почти идентичен с моя, колкото за вървежа - усещам как с минаването на километрите колата започва да върви повече и да ускорява по-интензивно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ръчните вървят страхотно, особено по магистралата. До 180 км/ч по километраж темпото на ускоряване на 5-та предавка е доста стабилно и неочаквано добро за двигател, който е само 105 к.с.

 

Странно ми звучи това за стабилността, до 190 км/ч съм вдигал по километраж по новите участъци на Тракия и въобще не ми се стори нестабилна колата, а напротив - направи ми доста приятно впечатление.

 

П.П. Гледайте си само температурата на маслото като я настъпвате, защото поне според книжката не е препоръчително да се дава зор на колата продължително време, ако темп. на маслото премине 110 градуса трайно. При продължително каране с високи скорости по магистралата понякога ги достига, рядко, но се случва :)

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята като я галя маслото стои на 108-110 градуса.Наистина ли го пише това в книжката?Не съм го прочел.Сигурно съм го пропуснал.

Дизела е нормално да има по-ниска темп. на маслото.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пише го, да :)

 

Ами нормално е да не го загрява, ама като има 2 тапи - разбирай катализатор + ДПФ и турбина, която надува на 1.5 бара и се нагрява яко (и се смазва със същото масло) - вече не е толкова чудно защо вдига 110 градуса.

 

Но за мен това е презастраховане от страна на производител. Едно съвременно качествено масло има достатъчно добра протекция и при 115 градуса например. А 115 съм стигал само веднъж и то след дооооста дълго и продължително настъпване. Та няма никакви драми :)

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Споделям малко данни за разхода. Колата е вече на 3 800 км. за по-малко от 2 месеца.

София-Благоевград-София-Мелник-Солун-Сандански - 4,3 л. реален разход.

Мелник-Кулата, около 60 км. заради ремонти и други неща - 3,6 л. по БК.

Мелник-София - 4,8 л.

Градско София, около 550 км. плюс 130 км. извънградско със скорости до 180 км./ч. - 6,6л. /по БК едва 6,0 л./ Това е най-голямата разлика, която ми е давал БК досега. Обикновено грешката е 0,1-0,3 л.

Продължавам да съм много доволен от колата, въпреки че при скорости над 150 км./ч. ми се струва недостатъчно стабилна. За сметка на това върви далеч по-добре отколкото очаквах. ДСГ се представя страхотно и прави шофирането истинско удоволствие. Интересно ми е дали 1,6 с ръчни скорости се представя по същия начин.

 

П.С. Наскоро карах БМВ 316 комби дизел на около 2 години и се оказа, че Октавия е по-добра от този "премиум" автомобил. БМВ-то беше с по-лоши и твърди пластмаси вътре, моторът тракаше несравнимо по-шумно, вървеше по-малко и скоростният му лост вибрираше. Купето е по-тясно, багажникът също. Единственото, което беше на ниво бяха спирачките. Бяха по-добри от на Октавия.

 

Споделям малко данни за разхода. Колата е вече на 3 800 км. за по-малко от 2 месеца.

София-Благоевград-София-Мелник-Солун-Сандански - 4,3 л. реален разход.

Мелник-Кулата, около 60 км. заради ремонти и други неща - 3,6 л. по БК.

Мелник-София - 4,8 л.

Градско София, около 550 км. плюс 130 км. извънградско със скорости до 180 км./ч. - 6,6л. /по БК едва 6,0 л./ Това е най-голямата разлика, която ми е давал БК досега. Обикновено грешката е 0,1-0,3 л.

Продължавам да съм много доволен от колата, въпреки че при скорости над 150 км./ч. ми се струва недостатъчно стабилна. За сметка на това върви далеч по-добре отколкото очаквах. ДСГ се представя страхотно и прави шофирането истинско удоволствие. Интересно ми е дали 1,6 с ръчни скорости се представя по същия начин.

 

П.С. Наскоро карах БМВ 316 комби дизел на около 2 години и се оказа, че Октавия е по-добра от този "премиум" автомобил. БМВ-то беше с по-лоши и твърди пластмаси вътре, моторът тракаше несравнимо по-шумно, вървеше по-малко и скоростният му лост вибрираше. Купето е по-тясно, багажникът също. Единственото, което беше на ниво бяха спирачките. Бяха по-добри от на Октавия.

 

А Честито!! С малко закъснение, но бях офф по задачи няколко месеца и сега се включвам отново :))

 

Колата изглежда перфе, да ти е безаварийна и да те радва дълги километри и години:) До голяма степен отвън колата ти изглежда като мойта вътре и вън, освен че твоята е тъмно синя,.

 

Съгласен съм с коментара ти за спирачките, това беше проблем и на предходния модел - не знам за БМВ, но съм го усещал в Тойота Авенсис и Рено Лагуна, които някак си много по-сигурно съм усещал при спиране.

 

За разхода какво да кажа, освен да завиждам благородно :) При мен на магистрала София - Бургас (или обратно) да кажем като карам с подобна скорост 180-200км/h през целия път разходът си отива на 13-14! Веднъж само успях да го смъкна до 7.5 при скорост макс 140км/h. Но няма смисъл да сравняваме, радвайте се на колата и пътувайте с кеф, колата е идеална !! :)

 

Като имам време ще напиша ъпдейт за моята, щото вече е на близо 9000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих и първият недостатък и/или сериозно икономисване в О3. В Гърция при 32 градуса попаднах на едно задръстване и трябваше да се стои дълго време на място. Естествено двигателят и климатика си работеха, температурата в купето си беше нагласена на 23 и от духалките си духаше добре студено. НО тази кола няма НИКАКВА топлоизолация на покрива. Спреш ли на място повече време и покрива не се обдухва от движението се нагрява зверски - поне на 15 сантиметра от него излъчва здрава жега и се създава доста неприятно чувство - студен въздух от климатика и жега от тавана. 

 

П.П. Имал съм доста коли, от всякакви класове и тази е първата с такъв "ефект":) Добре, че поне климатика е достатъчно силен и компенсира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за жегата хората са измислили белия цвят,ако не искаш да се напича силно и да излъчва тази силна жега от тавана бялото е за прадпочитане,че даже не се и доплаща

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдам, и аз това си мислех като ме напече:) Моята е от това готиното кафявото - топаз металик.

 

Но до сега съм имал няколко черни, и сини коли и там такава драма не е имало - спестили са от изолацийката в Шкодилака:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Вече съм на близо 8000 км. Колата е супер, но се появиха следните проблеми:

1. Панорамният покрив не се затваря и остава в наклонено положение. Трябва да правя разни фокуси, за да го притворя.

2. Щората не иска да се затваря в големи жеги. Вече май отказа и тотално.

3. Появи се скърцане/тропане от шофьорската врата.

 

Относно изолацията на покрива нямам забележки. Не напича особено през стъклото даже и без щора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в сервиза колега, да оправят проблемите. И пиши после какво е станало. Няма нужда да правиш фокуси и да се мъчиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неприятно, колега, ще го оправят - дано да е бързо.

 

А за шофьорската врата дай подробности - как/кога го прави?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неприятно, колега, ще го оправят - дано да е бързо.

А за шофьорската врата дай подробности - как/кога го прави?

Прави го когато карам по път с неравности. Тропа си стабилно. Мисля, че има нещо разхлабено във вратата. Като го оправят ще пиша, но едва ли е сериен проблем.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...
  • 1 месец по-късно...

Прави го когато карам по път с неравности. Тропа си стабилно. Мисля, че има нещо разхлабено във вратата. Като го оправят ще пиша, но едва ли е сериен проблем.

Ходих в ЕТ и тропането от вратата изчезна напълно. Правили са регулиране на шофьорската врата. Сега е пълна тишина. Други проблеми с колата няма. Печката работи перфектно и сега в студа е особено ценна. Имам чувството обаче, че си похапва доста нафта. Взех си и закачалка за якета за гърба на шоф. седалка. Не съм впечатлен от изработката, но върши работа.

Километражът стана 14 400. Забравих само да питам в ЕТ кога трябва да я карам за първа смяна на маслото.

Редактирано от nikolaaaay
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих в ЕТ и тропането от вратата изчезна напълно. Правили са регулиране на шофьорската врата. Сега е пълна тишина. Други проблеми с колата няма. Печката работи перфектно и сега в студа е особено ценна. Имам чувството обаче, че си похапва доста нафта. Взех си и закачалка за якета за гърба на шоф. седалка. Не съм впечатлен от изработката, но върши работа.

Километражът стана 14 400. Забравих само да питам в ЕТ кога трябва да я карам за първа смяна на маслото.

Сменяй маслото без да се замисляш. 15000км е максимумът. Дори като е нова още на 10000км е добре да се смени. Не слушай разни лонг лайф лъжи. Химичната индустрия се подобрява,но законите на Химията и Физиката са си същите. Ти решаваш,но мисля,че трябва да зарадваш синята убавица веднага. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.