Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Питане за Октавия


katalino

Recommended Posts

Благодаря Metodiew, поради тази причина съм склонен вече и даже гледам бензиновите 1.8 с турбини, пък и тези 150 коня ми звучат много примамливо :) Вчера гледах една Октавия, но изобщо не ме грабна и беше за много пари, с неясна история... Но продължавам да гледам и се надявам скоро да се оборудвам с един звяр

 

Тъй като не съм много запознат с турбините на бензиновите двигатели, дали симптомите за скапано охлювче са същите, тоест да е омаслено около него, да вие странно или да припушва когато се изфорсира... Че сега загледах една кола от автокъща из овча купел, която е с турбо и искам да знам на какво да обърна внимание като я гледам.

При диагностика на колата биха ли се видяли реалните й километри или те и там успяват да ги върнат?

Редактирано от katalino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • katalino

    20

  • uboy

    6

  • bega4kata

    4

  • igeorgiev82

    4

Най-много писали в темата

за километрите мисля, че повечете бутат само килемтража и в компа остават реалните,  но май само след фейслифта можеш да провериш километрите от компютъра, преди фейсa опцията дава грешка при диагностика с vag-com.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази шкодичка как ви изглежда и ви се струва? На снимките е много опъната, гледам че в тази автокъща редовно се появяват разни интересни коли, все внос от Швейцария...

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11398882186464320&f1=details&slink=6f2nx3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много добре изглежда наистина .. мулти волан, големия дисплей на таблото.. наблъскана с екстри :) супер изглжда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мен ми хареса. Доста е лъсната и изпъната. Има доста екстри и километрите и ми изглеждат реални, тоест ако се превъртани щяха да я направят на сто и нещо, не на двеста хиляди :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей. Аз имам Голф 4 с 1.8 20в 125 коня с ГИ вече 60000км няма проблеми, но си хапва 9/100 газ при 90 км/ч, и иска обороти над 3500 оборота за да дърпа добре, двигателя е малко шумен иначе. Имам колега които е с О1 с 1.8Т на газ ням проблеми с колата вече 40000 км, доста пъргава дори за автоматик. 2.0 116 к.с не стар напротив той замества 1.8 20в след 1999г. като разход са близки, когато съм говорил с един познат с този мотор на  vw бора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Тези Октавии са малко по мощни, че имат турбинка и ги докарват до 150 кончета :) Предполагам, че няма да има нужда да влизат във високи обороти, за да вървят.. Щом се включи турбината ще литват.

А за разхода ми е ясно, че няма как да е нисък при толкова мощна кола, все пак няма и да се движа с 90, а с едни 40-50 км. отгоре, ама пък кефа ще е голям :)

Редактирано от katalino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8Т това му е хубавото. Като го караш полека гори колкото 1.8 литра. Като го настъшиш върви колкото 150 коня :) Това е най-добрия бензинов мотор на VAG за мен от тези години, въпроса е да намериш читава.

 

Качвал съм се само веднъж-дваж на Шкода, имам повече впечатления от Голф. Там единствения му кусур са късите скорости, защото на магистралата се кара на високи обороти и е по-шумничък. Не знам дали на Октавията е със същите скорости, ама това е бял кахър според мен.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата katalino.

 

Ако търсиш най-простия и безпроблемен вариант ясно е, че това е атмосферен двигател с предно - 1.8 или 2.0. Няма да върви толкова, но няма да мислиш дали ще "хвърли" турбото или не. 1,6 го изключвам, защото е много слаб. Ако търсиш динамика определено 1.8Т. Имам опит с на варианта 1.8Т 4х4. За мен кофтито е късата 5 скорост като на 130 км/ч е на около 3100 оборота. 4х4 е много приятна екстра особено зимата. Много се учудвах на какви места може да се мине с едни хубави гуми само въпреки снега:). Като поддръжка не мога да дам мнение, тъй като карах автомобила само година и имах по-малко от 15К км. Мога да ти кажа цените за първоначално обслужване - ремъците и маслото в Еуратек излязоха около 800 кинта, а съединителя 700 лв :).Това са цените с работата и някаква стандартна отстъпка.  Колата беше с газова BRC сложена преди около 80 000 км и нямах никакви проблеми с нея. Разхода в София беше около 12-14 газ като не знам как може да се кара икономично този мотор - много е готино да я настъпиш и да усетиш как започва да дърпа от 2000 оборота :). Извънградско около 9 - 10 газ с ограниченията и малко над тях.

 

Като цяло всичко зависи доколко е запазен самият автомобил.

 

Това е, което мога да споделя, като все пак имай предвид, че това е моето виждане за нещата :)

 

За дизелите не мога да дам мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега. Вече търся нещо заазено и поддържано, пък ако е с турбина и е читава ще я взем. За 4х4 съм се навил вече, особено като гледам какво прави зимата на снега :) иначе аз гледам само бензиновите двигатвли, дизел не искам. Ще си сложа и една хубава газова и ще си летя. Онази кола, която пуснах по горе била запазена и ако не я вземат ще ида да явидя..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега избора на кола е труден знам аз си взех преди 2 седмици октавия 1.8Т и мога да ти кажа че не само върви а и харчи доста прилично,нз защо искаш да е 4х4 като нямаме дълга зима,но ти си знаеш.Успех в трърсенето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега избора на кола е труден знам аз си взех преди 2 седмици октавия 1.8Т и мога да ти кажа че не само върви а и харчи доста прилично,нз защо искаш да е 4х4 като нямаме дълга зима,но ти си знаеш.Успех в трърсенето

 

Може ли да споделиш малко повече информация за колата - от къде я купи, колко харчи градско и извънградско, ако си ги засичал...

А на 4х4 съм се спрял защото четох, че разхода не е много по висок, обслужва се сравнително евтино и зимата непрекъснато съм по планините, а там едно 4х4 не би имало никакви ядове :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си по планините цяла зима,4х4-то е оправдано.Ще го преглътнеш разхода ,който ще е с към 2 литра по-висок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за вероятно смешният въпрос, но може ли да ми кажете дали само при 4х4 дъното на багажника е леко повдигнат и има нещо като допълнителен капак...? Гледам една октавия, която е обявено, че няма 4х4, но багажника и е повдигнат..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е, това си екстра за комбитата. Води се под с двойно дъно. Капак, под който има място да си прибираш нещата, за да не се търкалят в багажника, а под него има още един капак, за резервната гума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, точно за този под с двойното дъно говоря и понеже ми направи впечатление, че до сега всяка 4х4 е така,реших, че само при тях го има това..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто на 4х4 е по-малък багажника. При 4х4 няма двойно дъно, а и дупката за резервната гума е по-малка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото повече питаш и разпитваш кола няма да си вземеш скоро ако четеш по форумите.Харесай си една и ако ти се налага да ползваш 4х4 я взимай,ако ли не карай си с предно.Кола 4х4 е все едно поддържаш 2 коли по окачване 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото повече питаш и разпитваш кола няма да си вземеш скоро ако четеш по форумите.Харесай си една и ако ти се налага да ползваш 4х4 я взимай,ако ли не карай си с предно.Кола 4х4 е все едно поддържаш 2 коли по окачване 

Колкото по-малко разпитваш и знаеш, толкова по-голям курник ще купиш. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ли нещо не съм разбрал, или си търсиш Октавия 1 4х4 с атмосферен двигател? Че нещо ми е трудно да се сетя за такава, освен може би 2.0 бензин, макар да не съм сигурен, че и този мотор се слага на 4х4.   :eusa_think:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11387967599670588&f1=details&slink=6gker6  :fiu:

 

М/у другото колега, за какво ти е колата - за дълъг път, за повече градско....? Защото, без да претендирам, че съм експерт 1,6 101к,с. си е достатъчно добър мотор - не е за състезатели, но е здрав, с малък данък и с приличен разход. Иначе, ако гледаш по обяви в България доста трудно ще си намериш атмосферен 1,8 или 2,0 в добро състояние.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата я ползвам градско основно зимата и в гадно време, лятото ходя на работа с мотор. Сега я карам основно почивните дни и извънградско...

Разпитвам и чета по форума и точно за това се спрях на октавия, тъй като виждам, че има доста доволни от тази кола, не се чупи лесно и не виждам всяка втора тема да е за нещо фрапантно. Колата ще я избирам колкото се наложи, защото не искам да си хвърля парите на вятъра, та после и още толкова да додам за ремонти.

Гледах няколко октавии, но не се спрях на нито една за момента, а предлагането в София на такива е малко...

Вече се спрях на моторите 1.8Т или 2.0, а 1.6 изобщо не го поглеждам, тъй като ще ми е слабичък. Редовно ходим по палатки и се товарим задоволно. Искам да си е по мощна, не под 110 кончета :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.